onko luotettava????
alla kommentteja sivuilta
Kiitos lahjakorteista! Annan palautetta mielelläni!
04 Marraskuu, 2015 at 5:36 pm
Kysely oli helppo ja nopea. Vastaan mielelläni toiseenkin saadakseni toisen Samsung-tabletin!
02 Marraskuu, 2015 at 2:24 pm
Laihdutustuotteella ei ollut minulle käyttöä, mutta valitsin sen siitä huolimatta, ja myin sen hyvään hintaan.
30 Lokakuu, 2015 at 11:55 am
Minulla oli tylsää, joten vastasin kyselyyn. Pidin todella ihovoiteesta, se toimi erittäin hyvin.
29 Lokakuu, 2015 at 8:47 am
HAHA, hain kaikkia 3 lahjaa, vaikka sanoitte, että voisin valita vain yhden. Aion myydä ne kaikki.
27 Lokakuu, 2015 at 6:16 pm
Aluksi olin vähän epäilevä, mutta juuri tänään sain iPod Shufflen!
16 Lokakuu, 2015 at 4:16 pm
GIGANTTI kysely- > 5e/ilmaiseksi tabletteja ja puh
5
66
Vastaukset
- mitestemuut
maksamaan rupesin 5e mutta lasku epäonnistui.... kokeilin linkkii uudestaan niin tuli kysely telen omistajalle...
- aloittaja11
Osallistumisesi sisältää 3 päivän RadioPlanets.com kokeilujakson hintaan vain 1 €. Jäsenyys jatkuu kestotilauksena, ellet irtisano sitä 3 päivän kuluessa. Jäsenyyden hinta on 89 €, jonka perimme kuukausittain etukäteen ilmoittamaltasi luottokortilta. Tervetuliaslahja pitää hyväksyä 10 päivän sisään täyttämällä oikeat tiedot. Muussa tapauksessa menetät oikeuden tervetuliaslahjaan. Kaikki hinnat sisältävät paikallisen ALV.
RadioPlanets- Eivittusentään
Älä nyt vitun hullu rupea sekaantumaan noihin! Eikö sinulla ole mitään järkeä päässä ja itsesuojeluvaistoa?????????????????????? Huijausta ihan jokainen.
- pitäskkuolettaa
no on järkeä mutta joku out tila sattui olemaan päällä, voivatko tyhjentää tilin vaikka maksu ei onnistunut eikä velotusta ole vieläkään ja saivat silti kortin numerot kai?
- wqesdxqqq
Antakaa kaikki tietonne, ette vaan voi vaan varmasti saatte puhelinmyyjien soittoja ja roskapostia lisää. Mitä ette varmasti saa niin ette voita mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972