Minun mielestäni täällä on asiat ihan kohtalaisesti verrattuna moneen muuhun kuntaan, mielelläni asun täällä. En käsitä mikä tarkoitus on provota täällä kuinka surkea paikka tämä mmuka on, jos olis niin surkea, niin varmaan olisi provo jo muuttanut pois täältä. Vois moni asia olla paremminkin, en sitä sano, mutta toisaalta vois olla huonomminkin.
Ihan ok paikka tämä Virrat
sepetys
5
172
Vastaukset
- Pokilu
Joo ,kun olis nuorille työtä.
- Penttisi
Niin ja Teemu antais useammin persettä.
- Nyrkkikyllikki
Alku keskustelu oli ihan positiivista, mutta noi näppylänaama runkkarit tunkee joka sivulle fantasioinensa, ostakaa tekoperse jos ikää piisaa tai pysykää mopojenne pakoputkessa pikku vehkeinenne jos ei muuten ikä piisaa kiitos.
- nenuoretnenuoret
Tsihi.... sitähän sanotaan, että nuorissa on tulevaisuus. En tiedä minkälainen tulevaisuus on, jos tämän palstan nuoriso on tyyppiesimerkki nuorisosta...
- mites_nyt_menee
Onko virrat vai virrat poikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460