Tarkastakaapa ennenkuin maksatte laskut!

julmalasku

Jämijärvellä urakoi urakoitsija joka on poistettu ennekkoperintärekisteristä! Laskun maksajalle tulee tarkastuksessa verot maksettavaksi jos tälläiselle laskulla maksaa. Oman edun vuoksi kannattaa klikata www.ytj.fi ettei tule ikäviä yllätyksiä!

16

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jämppääää

mitä hommia tällanen urakoitsija tekee?

• moukari4

Onko kaivinkone urakoitsija?
      Laskua odotellessa...

• Tarkastanut

ytj.ssä voi jokainen kätevästi tarkastaa asian urakoitsijan nimellä tai y tunnuksella mutta tarkasti kannattaa katsoa saattaa olla että on joskus ollut asiat kunnossa mutta enää ei ole rekisteröinti voimassa.

• Kurk

Tulipa katsottua muutama nimi ja pari löyty kohta jolla ei oo puhtaat jauhot pussissa.

• hennistä

Muutama puuttunu jo kauan epr.ja hyvin homma toimii.lomitus rahoilla kasvattaa naistansa.

• Hyvinpyyhkii

Verot rästissä ja perinnässä pirusti. Emäntä pa ja kiitää pitkin kylää.

• Paikkakuntalainen..vielä

On teillä murheet! Hyvä että joku tässäkin, kapisessa, kylässä tekee jotain ja saa ruokittua perheensä! Täytyy kait jonkun huoli kantaa toisten tekemisistä..

• Menenmuualle

Toiset siirtää murheet eteenpäin vilunki pelillä!

• Huijari

Matikka 4 uskonto 10

• Karustikokenut

Kevät tekee tuloaan, jottei tulisi yllätyksiä kannattaa kurkata ytj. ;)

• Huomioitsija

Eipä tuo ole kovin erikoista.Yrittäjien hallituksessa huseeraa henkilö jonka vapaa-aikaan liittyvä yrirys on poistettu rekistereistä lähes 10 vuotta sitten.Henkilö oli myös
      vuosia maakuntatasolla Jämijärven edustajana. Eli täysin bluffilla.Edes kaikki
      poliitikot eivät pystyisi vastaavaan.

• Ennakko

Oletteko muuten tietoisia ettei yrityksen tarvitse välttämättä kuulua ennakonperintä rekisteriin?? Työstä voi ,laskun maksaja,pidättää ennakon vaikkei rekisteriin kuulu. Ja jos myy pelkkiä tuotteita tms eikä tarjoa palveluita niin silloinkaan rekisteröitymistä ei tarvita. Siis yritys voi toimia täysin laillisesti ilman että on ennakonperintärekusterissä.

• Tietoa6

Ei voi vaan täytyy pidättää ennakko. Moisella yritystoiminnalla mennään tosi liki harmaata aluetta.

• uys

Olen aloitteleva yrittäjä.Minulle on kerrottu että olet yrittäjä kun sinulla on y-tunnus.
      Jos työn teettäjä maksaa,jos maksaa ,sivukulut,olet työntekijä.
      Olin ajatellut liittyä Jämijärven Yrittäjiin mutta nyt se on epävarmaa.

• uks

Voi hyvänenaika tätä järkeä.Yrityksen verollisuus ei ole mitään rakettitiedettä.
      Jos yrityksellä ei ole y-tunnusta ,se ei ole yritys eikä sen omistaja ole yrittäjä.
      Tämä on totta ja piste.

• ukstaikaks

Yrittäjällä voi olla y-tunnus mutta silti asiat voi olla rempallaan ja velvoitteet ostjan maksettavana. Y-tunnusta ei oteta pois vaikka verot olisi maksamatta, eikä tarvitse olla alv. verovelvollinen vaikka onkin Y tunnus. Sen verran tässä on "raketti tiedettä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe