Hei miehet :-)

Kysyvänainen

Kysymys kuuluu että kuinka usein haluatte eli tekee ns. mieli ja kerrotko ikäsi myös.

117

3307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JospaTaas

      Noin 12 kertaa vuorokaudessa

      • TAASTEKEEMIELI

        JATKUVASTI , 66V


    • wrtwrt

      Joka toinen päivä, 52.

    • Joka päivä.....

    • Päivittäin tekis mieli...40

      • Oinaspässi60v

        Päivittäin vaimon kanssa


    • Ikäaviomies

      Ainakin joka toinen päivä. ikä 70 .Nainti on maailman mukavinta hommaa, jos ja kun vaimokin nauttii.

    • 50v.pimpelipom

      joka päivä monesti;)) 50v.

    • 50veekgädkdägkkfdääö

      Joskus ei tee mieli ollenkaan, toisinaan on olo kuin kanilla. Riippuu naisesta 100%.

    • HerrLederhose

      48 Aika usein, siis kymmenen kertaa päivässä, mutta iästäni johtuen kykenen saamaan 1-3 kertaa päivässä, orgasmin suuruudesta yms. riippuen.

    • lipsutellen

      Kyllä joka päivä tekee mieli 45v. Nytkin tekee tosi paljon mieli ja olisi aivan mahtavaa jos saisin nyt nuolla naista hitaasti nauttien kielellä lipsutellen oikein ajan kanssa ja saada nainen nauttimaan monista orgasmeista UUH. Jos Kerava, Järvenpää, Tuusula linjalla olisi esim suuseksistä nauttivaa naista niin VAU.

    • dgdgdgdg

      Päivittäin ja panon jälkeen tekee taas heti mieli uudestaan 40V.

    • ainakin nyt muna olisi sitä mieltä 35

    • ns_mieli

      Aina kun näen kiinnostavan naisen tai ajattelen sellaista. 3–4 kertaa päivässä olisi tyydyttävä määrä. 50

    • kolpijt

      Päivittäin ja 15v

    • ylpeä

      100 kertaa yhdessätoista. 13 vuotta koira punaisella kerran vain ylipäänsä.

    • RiippuuTILANTEESTA

      Lähes päivittäin 53

    • Vähintään

      3 kertaa päivässä. 32 v.

    • Kaulimesta

      Pari kertaa päivässä olisi kohttuulinen. Joskus riittää kerrankin.

    • Elovenanainen

      Ikähaitari laidasta laitaan. Eli jos on 50 vuotias niin seksuaaliset halut ei näköjään vähene :D Hieno juttu….näin naisen näkökulmasta.- Sanokaa se minun kullalle..kun ei tee mieli.- hänellä.

      • Kolmekymppisii

        Äh, me naiset vaan ollaan pitkissä suhteissa niin paskoja, että ei meitä haluta.. Uhallanikin kirjotan vaikka varmasti näkyy sivuhistoriasta rakkaalle miehellenikin.

        Näkee aika paljon miesten kirjotuksia, joissa halutaan naista tyydyttää ja antaa nimenomaan naiselle sitä nautintoa -miksei vaan ihan osu omalle kohdalle niin? Oma mieheni tykkäisi suuseksistä -siis saavana osapuolena- mutta se, etten itse saa mitään ja parhaillaan jätetään homma osaltani kesken ei kyllä kiinnosta antaa toiselle moista, kun se ei ole helpoimmasta päästä suorittaa. Kuitenkin kaapissa on leluja ja netistä saa kättä pidempää todella helposti, niin ei siinä jää sen enempää lottoamista kun että ukkoa vaan ei kiinnosta juuri tämä nainen. Erotakkaan ei haluais, mutta kukapa haluiskaan täyshoidosta omin ehdoin eroon? En mä ainakaan lähtis jos saisin aina kun on tarvis, ruokapalvelu pelais ja kaikenmaailman pyykkäykset ja jopa aamuherätykset toinen huolehtii. Ainoo vaan että alkaa olla ihan snadisti mitta täynnä ja varmaan jostain löytyy joku, joka pitäis mustakin (taas hetken).


      • entinenkotikone

        Kolmekymppisii,totta puhut.Minä kuuskymppinen ja vuosikymmenet elin seksiä saamattomana talouskoneena.Nyt se keikka on ohi,olen kunnostanut itseni upeaksi naiseksi ja annan palaa! Nelikymppiset käyvät kuumina ja ihania seksikokemuksia saanut ihan niin usein kun haluan.Vähän ketuttaa välillä se,että monia just odottaa kotona seksiä saamaton kumppani:( ja vieraat saa sitä parasta.


      • fin666
        Kolmekymppisii kirjoitti:

        Äh, me naiset vaan ollaan pitkissä suhteissa niin paskoja, että ei meitä haluta.. Uhallanikin kirjotan vaikka varmasti näkyy sivuhistoriasta rakkaalle miehellenikin.

        Näkee aika paljon miesten kirjotuksia, joissa halutaan naista tyydyttää ja antaa nimenomaan naiselle sitä nautintoa -miksei vaan ihan osu omalle kohdalle niin? Oma mieheni tykkäisi suuseksistä -siis saavana osapuolena- mutta se, etten itse saa mitään ja parhaillaan jätetään homma osaltani kesken ei kyllä kiinnosta antaa toiselle moista, kun se ei ole helpoimmasta päästä suorittaa. Kuitenkin kaapissa on leluja ja netistä saa kättä pidempää todella helposti, niin ei siinä jää sen enempää lottoamista kun että ukkoa vaan ei kiinnosta juuri tämä nainen. Erotakkaan ei haluais, mutta kukapa haluiskaan täyshoidosta omin ehdoin eroon? En mä ainakaan lähtis jos saisin aina kun on tarvis, ruokapalvelu pelais ja kaikenmaailman pyykkäykset ja jopa aamuherätykset toinen huolehtii. Ainoo vaan että alkaa olla ihan snadisti mitta täynnä ja varmaan jostain löytyy joku, joka pitäis mustakin (taas hetken).

        25v naikkonen täällä ja ihan sama juttu. Olen normaalipainoinen, vaalea ja empaattinen nuori nainen, eikä meinaa saada mieheltä oikein mitään takaisin. Sama tilanne myös, kuin teillä suuseksin kanssa :(


    • mieman1

      3-7 kertaan päivässä 31v mies ja yleensä saankin

    • Keskiyöllä

      Pari kertaa viikossa panettaa pirusti. Naisen läheisyyttä, alastomana oleilua hyväilyineen suukottelua sitä joka päivä. 70v.

    • kkk222

      aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. 21v

    • 0305

      Se vähän riippuu. Yleensä useamman kerran päivässä tekee mieli, mutta seksiä on ehkä joka toinen päivä. Mutta jokainen naaras joka sattuu silmiin on poikkeuksetta mielessäkin.

      Jaa niin se ikä... 50v. Sanovat pervo-sedäksi. Totuus kuitenkin on, että tässä iässä enää harva mies voi tarjota naiselle tyydytystä.

      • haistanytvee

        Tuo totuutesi on sinun totuutesi. Kyllä vittu maistuu niin kuin nuorelle pojalle. Aina mielessä ja panot pari viikossa ja tumputusta väliin, ei vaimo haluu tiuhempaa tahtii enää.


      • aktiivipari

        Ei naisen tyydyttäminen ole ijästä kiinni, mieheni ainakin pysyy tyydyttämään minut, 10-30 orgasmia kerta...


    • 72v

      Tilanteiden mukaan. Ilman ulkoisia ärsykkeitä seksin puute ilmenee tyytymättömyytenä ja hermostuneisuutena.
      Normaalioloissa parittelemme 67v vaimoni kanssa pari kertaa viikossa, joskus kolmesti. En halua painostaa useampaan kertaan.
      Jos ajatellaan uusintoja niin vaimon kanssa se tulee mieleen ja toteutuu parin tunnin välein silloin harvoin kun saan hänet innostumaan.
      Alan ammattilaisen kanssa uudelleen latautumisaika on alle puoli tuntia.

    • nytkintekismieli

      Aina kun kaunis kohde ja kiihottava näky. Fantasioin joka päivä..
      Nähdäänkö ?
      52v

    • ukm57

      Päivittäin ja melkein joka päivä myös nussitaan. 57

    • TanssinIlona
    • Eteläinenespoo

      Joka päivä tekee mieli runkata ja ajatella seksiä ja seksikokeilu toisen miehen kanssa haluttaisi myös vaikka hetero olenkin. Halutaulukossani tällä hetkellä nainen ja mies ovat tasoissa, haluan kumpaakin :) Miehen kalun imeminen ja sperman nieleminen olisi ensimmäisenä listalla bi-kokeilua ajatellen, toisen miehen kalun katseleminen ja hyväily olisi ihan huippukokemus. Mukavaa olisi myös kokea kun toisen miehen käsi tunkeutuu sepaluksestani sisää ja tavoittaa paljapäisen kaluni.

    • Eteläinenespoo

      Niin, jäi kertomatta että olen 60v.

    • seonkainiin

      55 on ikä ja aina välillä tekee mieli, mutta vaimo on tehnyt selväksi ettei mahdollisuuksia ole. Taitaa olla edellisestä kerrasta jo niin kauan etten oikeen muista koska. Oikeastaan jos vaimo tulis tuohon jotain vaatiin, niin kyllä se muutaman kerran mietityttäis, että miten se nyt oikein taas tehtiinkään..

    • lukkuja

      Tekee mieli noin 300 kertaa päivässä. Se on eri asia saako, voi mennä monta päivääkin ilman. 44v.

    • urpourputtaja

      päivittäin haluttaa. ikä 63

    • Kysyvänainen

      Kiitos miehille vastauksista, varsinkin asiallisista niistä. Mieheni 50 vuotias ja erektio jotenkuten kunnossa mutta ejektio miltein olematon eli spermaa tulee kuin muutama tippa. Onko tämä normaalia teille miehille tässä iässä? Sanoo, että ikä tekee tepposet…?

      • Kysyvämies

        Onko runsas sperman määrä Sinulle "Kysyvänainen" tärkeä juttu emotionaalisesti?


      • Kysyvänainen
        Kysyvämies kirjoitti:

        Onko runsas sperman määrä Sinulle "Kysyvänainen" tärkeä juttu emotionaalisesti?

        Hei sinne, ei se sperman määrä niinkään vaan en ole kokenut vielä tällaista että miehellä ei todellakaan tule kuin tosi vähän. Ei se minua haittaa sinänsä, mutta tulee mieleen onko ne kivekset tyhjennetty muussa yhteydessä aikaisemmin eli sanokaa jos olen tyhmä, mutta voiko siis kivekset tyhjentyä itsestään? Kiitos vastauksistanne!


      • Kysyvämies

        Sperman vähäisyyteen saattaa vaikuttaa kovinkin vilkas rakkauselämä. Miten teillä? Se vain on niin, että siementä ei riitä yksinkertaisesti joka sessiolle. Jos taas tilanne ei ole tällainen; on asiantila problemaattisempi. Voi tietysti olla niinkin, että miehesi fysiologia on tällainen kuin kerroit. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mitä kauemmin olen ollut ilman naisen läheisyyttä tai masturboimatta, sitä isompi lasti tulee kun Hetki koittaa.


      • surkeetaelämää

        Joo näin se on täälläkin. Olen kyllä vain reilu 30v. Olemme avovaimon kanssa sunnitelleet reilun vuoden lasta ja jätetty ehkäisy pois. Ei oo vaa tullu ja nyt olen sitä sperman määrää miettiny kun masturboin ennen aika usein. Naikkosenikin kyseli että runkkaanko niin paljon että ei tuu paljoa. Sanoin että tavallaan joo. Nyt oon runkku kiellossa ja aina välillä naiseni tekee ns.pistokokeita varsinkin jos on menkat. Se huomaa sen kyllä kun ottaa satsin suuhunsa. Välillä tulee sanomista ja välillä kehuu kun en oo runkannut. Tavallaa kivaa ja tavallaa ei. Ei oo sitä lasta eikä saa runkata. Aamut on pahimpia kun menen myöhemmin töihin ja ei saa pillua eikä runkata. Pitää kuulemma säästellä. Eli siis siihen kysymykseen vastaisin että yli 10krt/pv ja 32v


      • M49vee

        Ikää 49v, ja ongelma niin päin että ei tahdo laueta ollenkaan. Seksi-sessio voi kestää vaikka tunnin, puolitoista. Toki välillä pieni hengähdystauko ja sitten uusi kierros. Luulisi että vaimon limakalvot on jo lujilla, mutta on 48v ikäisenä vielä kosteaa sorttia.


      • Kysyvänainen
        surkeetaelämää kirjoitti:

        Joo näin se on täälläkin. Olen kyllä vain reilu 30v. Olemme avovaimon kanssa sunnitelleet reilun vuoden lasta ja jätetty ehkäisy pois. Ei oo vaa tullu ja nyt olen sitä sperman määrää miettiny kun masturboin ennen aika usein. Naikkosenikin kyseli että runkkaanko niin paljon että ei tuu paljoa. Sanoin että tavallaan joo. Nyt oon runkku kiellossa ja aina välillä naiseni tekee ns.pistokokeita varsinkin jos on menkat. Se huomaa sen kyllä kun ottaa satsin suuhunsa. Välillä tulee sanomista ja välillä kehuu kun en oo runkannut. Tavallaa kivaa ja tavallaa ei. Ei oo sitä lasta eikä saa runkata. Aamut on pahimpia kun menen myöhemmin töihin ja ei saa pillua eikä runkata. Pitää kuulemma säästellä. Eli siis siihen kysymykseen vastaisin että yli 10krt/pv ja 32v

        Hei sinne, kiitos kommentistasi. Mieheni sanoo, ettei tyydytä itseään (olen sanonut että vaikka sitä tekisi, kaikki ok ), hän pitää naisen itsetyydytystä jo "likaisena" mutta olen näyttänyt rakastellessamme miten se tapahtuu. Hän katsoi ja vielä enemmän …katsoi. Ei ollut ikinä -kuulemma- nähnyt vastaavanlaista.
        Eli sinulle nimimerkillä, Surkeata Elämää….voit masturboida, olen ollut miehen vieressä kun hän on tätä tehnyt- muutamat pitävät (miehet) tätä jotenkin groteskina. Mutta me naiset ei pienistä hätkähdetä ja se tärkein: Naiset kyllä sanoavat jos joku tekee ns. pahaa yhdynnässä.


      • ruisku-ukko52v

        Olen 52v mies minulla taas tulee lauetessa vaimon mielestä turhankin paljon, hän sanoo että vähempikin riittäisi. Eli kun laukean tulee 4-5 pitkää ruiskausta ja lopuksi muutama pienempi määrä, vaimolla sitä on vatsalla rinnoilla ja kasvoilla kun välillä lähtee oikein paineella. Siis jos ei ammu lastia pimpin uumeniin.


    • Täysiikäinen56445646

      Tuohan riippuu ihan seksipartenista tuo halu ja samahan se on naisilla. Joidenkin kanssa ei vain tunne mitään viboja ja toisen kanssa haluaa. Paljonko, sekin vaihtelee haluaako partneri vai ei.

    • ikään

      Olen 60 mies ja haluan vielä joka päivä. Vaimoni kanssa rakastelemme aamuisin ei joka aamu mutta useasti viikossa ja vielä haluttaa, runkkaan vielä lisäksi. Minlla ainakin haluja riittää.

    • Päivittäin tekee mieli 50

    • Päivittäin tekee mieli 50

    • uxzu

      Pari kertaa vuorokaudessa....51 vuotta.

    • seksiaddiktioko

      Tekisi mieli lähes päivittäin. Seksiä ehkä 2x viikossa joskus useamminkin. M58

    • Vähänpäällekolkyt

      Monta kertaa päivässä, kaunis ja sporttinen vaimoni ei ainakaan vähennä himoja :)

      • Kysyvnainen

        Voi..kateeksi käy :-) Hienoja hetkiä teille seksin parissa! :-)


      • Vähänpäällekolkyt

        Kiitoksia!:)


    • kooj

      Useita kertoja päivittäin. m45

    • päivittäin ja useampaan otteeseen päivän mittaa, eli panettaa ja paljon.. ja ikää on 25

    • 53v

      joka päivä tekis mieli ja monesti kun katselee tuolla kaupunkilla nättiä naisiten keinuvia pakaroita niin heti naitattamaan alkaa Jos vain sais?? 53v

    • kaarinan_kyntäjä

      No kerronpa sitten minäkin.
      Aamupanot, päiväpanot ennen päikkäreitä ja taas kun mennään illalla nukkumaan. Mä saan joka kerta, mutta muija enää harvemmin, mutta se ei kuulemma haittaa.
      Ja vieraissa täytyy tietysti aina myös välillä käydä. Piristää kummasti.
      Seuraavaksi täytän 60v.

    • puutteessa_aina

      Meillä seksiä hädin tuskin kerran viikkoon ja miesystävä vasta 24. Ollut lähes alusta asti (2,5v) tuollainen. toisinaan ei seiso kunnolla. Harmittaa ja tuntuu että minussa on ulkoisesti vikaa enkä ole tarpeeksi haluttava.

      • lahnanako

        Pudota puolet painostasi, vois auttaa. Pystyisit silloin itsekin tekemään jotakin sängyssä


    • Täälläseisooooo

      Voin auttaa sinua "puutteessa aina".
      Missä päin olet?

    • 49vuotta

      2 - 4kertaa päivässä

    • jyrväs62

      Päivittäin mielessä, aina kun näen pantavan naisen. Alle viisikymppisistä en haaveilekaan. Puolisoa panen 2-3 kertaa viikossa tunnin puolitoista yhteen menoon. Välillä sooloa, kun tekee mieli katsella netistä himokkaita naisia.

    • Jyrväs62

      Jyrväs62 ikä just tuo 62

    • vilpertti3

      Kolme kertaa päivässä. Joskus jopa nainutkin vielä. 59 vuotta.

    • 31

      Viimeisen parin vuoden aikana voi yhden käden sormin laskea päivät ettei olisi tehnyt ollenkaan mieli. Normaalipäivänä sellainen kolme kertaa on ihan hyvä ja oikein himoissaan kassit jaksavat tuottaa materiaalia 8-10 annosta vuorokaudessa. Sellaisina päivinä ei kyllä tule juurikaan sängystä noustua vaan se on aamusta seuraavaan aamuun jotain esileikin, suuseksin ja yhdynnän välistä sekametelisoppaa :)

    • Ikäaviomies

      Ikää 70v. ja joka päivä panettaa. Yölläkin seisoo kuin iso porkkana. Aktiivisuus on tehnyt aktiiviseksi.Ilman seksiä on vaikea olla ja elää täysillä.

    • Kysyvänainen

      Kiitos kaikille miehille jotka vastasitte, tuli vähän osviittaa jo siihen omaan seksielämääni 50:n kanssa :-) Eli se seksuaalinen halu ei todellakaan katso ikää mutta…vieläkin voin todeta että yhdynnässä mies sanoo että "tulee, tunnetko?" ja en vieläkään tunne mitään (aina tuntenut esim. edellisten kanssa, joka kerta, koolla ei väliä) ja kerron tämän hänelle..ei oikeastaan reagoi siihen mitenkään. Mutta se, että hän on toitottanut miten hänen "vanha ikänsä" vaikuttaa haluihin jne. (tosin nykyään haluaa enemmän kuin minä) ei selitä että hänellä sperman tuotanto on ..muutama tippa. Hän sairastaa veritautia, olen ottanut tämän huomioon työni vuoksi mutta sen ei pitäisi vaikuttaa siihen että kivekset ovat välillä täydet pulleat pulmuset ja välillä täysin tyhjät. Jos jollain on vastaavia kokemuksia tai fiksun selityksen omaavaa niin olisin kiitollinen.

      • ökjzxljfyåg

        Kysyvänainen. Kuollut keskustelu tämä varmaan jo, ilman naiskosketusta olisi kai jäänyt kuin murkkupoikien typeräksi rehvasteluksi. Olen 61 v kahden tytön isä eikä seksihalu ole kadonnut. Kysymystäsi en osin oikein tajua, onko ongelma saada samaan aikaan, vaiko että mies haluaisi Sinulta tunnustusta siitä Tahmalirauksesta, joka aika pieni kuitenkin on? Olen juristi, mutta menisin lääkäriin jos mun pallikoko merkittävästi vaihtelisi. Kalukin on koko aikuisiän sama nysä ollut. Ja lemmenlientä tirahtaa kyl sama määrä edelleen. Sen tiheys kyllä vaihtelee, kumin kanssa läträten nuorena oli helppo havaita. Se muuttuu tosi ahkerasti sekstatessa ohuemmaksi, nuijapäitä siellä varmaan vähemmän. Vie mies lääkäriin, jos et ole vielä sitä tehnyt. Sitten voisit avata uuden keskustelun. Keneltä tulee sitä eniten.Käy miehet mittaileen. Satoja vastauksia. Puoli litraa vähintään, veikkaan.


    • aaaaaaarrrrrrrrggggg

      Saman naisen kanssa joka toinen päivä, vaihtaen naista voi tehdä mieli useamman kerran päivässä. 50V

    • Gätö

      Tekee mieli melkei joka päivä:D 29 jätkä oon

    • tippatouhu

      Noin tunnin välein panettaa mu ku nuo työt haittaa vapaa aikaa ikä36v

    • Kysyvänainen

      Kiitos kaikille asiallisista vastauksista.

      • Sopeutuja

        Eukkoa ei enää kiinnosta ollenkaan. Minua kiinnostaisi arkisin jatkuvasti. Pyhänä vähän enemmän. Tympäisee ja hermostuttaa. Vierasta en ole kokeillut, vaikka vaimo on käskenyt monta kertaa. 56 v.


    • Kysyvänainen

      Tosin kirpaisee lukea miehistä, jotka harrastavat seksiä muiden kuin vaimonsa/avokin/kihlatun kanssa mutta siihen en halua kommentoida. Se on jokaisen oma asia.Jos se tekee heidät onnelliseksi niin uskoisin; vähän aikaa ainakin.

    • Kysyvänainen

      Hei taas, aikapäivitys. Nyt on kääntynyt asiat mullilleen: Kun olen ollut (en tahtomattani) ns. ei kiinnostunut jo tovin aikaa, mies on kääntänyt kelkkansa ja libido on kova- tosin se vain tuntuu (niin monen vuoden jälkeen) oudolta vaikka pitäisi tietysti nauttia tilanteesta että hän haluaa. Rakastelimme viikko sitten ja oikeastaan tilanne meni niinkuin ennenkin eteenpäin…"tunnetko kun minulta tulee" jouduin valehtelemaan koska on ruvennut tuntumaan että tämä on hänelle ongelma. Siksi oikeastaan kirjoitin alunperin. Hänellä ei todellakaan tule kuin muutama tippa. Olen tietoinen siitä koska olen halunnut yllättää ja ns. ottanut -sen muutaman- suuhuni (minulle ei ole ikinä ollut ongelma niellä miehen spermaa) mutta vain muutama tippa. Nyt kun olen ollut passiivinen (niinkuin totesin, ei tarkoituksella) niin johan mies on lähtenyt ns. käyntiin :-) Hieno juttu!

    • Kysyvänainen

      P.s. Kiitos vielä kovasti kaikille asiallisista vastauksista ja kivaa kevättä :-)

    • Narri52

      Vaihtelee suuresti - pussien käytön mukaan. Keväällä aktiviteetti suurenee (pannaan joka päivä) ja silloin myös tekee mieli päivittäin. Kaamoksessa voi kulua viikkokin ilman nussintaa, eikä tee edes mieli.

    • NainenisollaNllä

      Niin…voiko olla, että miehen libido nousee kevään myötä? Voisiko se olla totta koska kultani todellakin on kuin-uusi ihminen- mitä tulee seksiin…hän HALUAA minua.

    • NainenisollaNllä

      Tai vaikuttaako se, että olen muuttanut käsitystä koko seksiin omalta osaltani: En enää vonkaa.

    • Miska32

      Olen 80 ja joka päivä tekee mieli ja etsin netistä sopivia videoita. Iästäni johtuen tositoimiin kykenen vain kerran viikossa ja sekin yleesä erilaisten seksilelujen avulla. Asun yksin, joten joudun myös leikkimään yksin.

    • qweas

      Ikä on 40. Joka päivä olen saanut seksiä, neljä eri naiselta.

    • 53v. tekisi mieli päivittäin mutta kun ei ole naista niin joutuu itte hoitaa hommat

    • Ikäaviomies

      Täällä joku valitti ettei spermaa tule kuin pari tippaa. Siihen minä annan neuvon. Vatkaa kanamunia sokerilla ,vehnäjauholla ja kaurahiutaleilla lisäten siihen ruokaöljyä. Sen jälkeen syöt vanilja -päärynä tai appelsiinijogurtteja, niin takaan että muutaman tunnin jälkeen kyllä seisoo ja tulee spermaa paljon.

    • SiitosMies

      Riippuu vähän, mutta kyllä sitä viikottain haluttaa. Ja kyllä sitä hiljaisinakin aikoina pari kertaa kuukaudessa olisi pakko saada pimppaa, mutta aika kiven alla se sinkkumiehelle on. Vielä, kun en ole mikään baareissa viihtyvä luonne jne.
      Mutta toki sitä välillä on erojakin, joskus on suurinpiirtein jatkuvasti kulli pystyssä ja välillä menee pari kolmekin viikkoa, ettei ajattele koko asiaa. Ja jos nyt jotain ko aikana tapahtuu, niin lähinnä ihan tuon fyysisen puolen vuoksi masturboi kassit tyhjäksi uuden sperman tieltä. Tai jos pukille pääsee, niin nai lähinnä sen takia, kun sitä pillua annetaan.
      Mutta mulla ainakin tuo kevät on ihana ehdotonta innon aikaa, kuten eräs nainenkin tässä ketjussa kyseli.
      Voisi kyllä ainakin jossain määrin puhua ihan rehellisestä kiimasta.

    • Pitkätukka-68

      Käsitöihin joudun tyytymään, mutta sellaisia sit teenkin usein 5 kertaa päivässä. En nyt tietenkään joka päivä noin paljon, mutta tuo on aika yleinen.

    • ainaseisois

      Kolmasti päivässä.Aamu,päivä ja ilta.ikä 39

    • Riippuu mielialasta. Mut noin pari kertaa viikossa ja jos näkee kauniin naisen jonka kanssa vois sänkyy mennä nii sit aina sil hetkel. #persekyylä #tissikyylä

      • 21v mies


    • Kysyvänainen

      Kiitos kaikille :-)

    • Antava_mies

      Muutaman kerran päivässä 52v.

    • Exvonkaaja

      Mies sanoo et haluaa ja kehuu ympäri ämpäri miten seksikäs ja kaunis olen. Muuten menee kaikki meillä ookoo. Mutta siihen se jääkin. En jaksa enää ruikuttaa seksin perään, teen itteni typeräksi. ostin tekomunan ja tyydytän itteni, ainakin takuuvarma orgasmi. Taidan pihdata sitten kun mies yrittää jotain ihan piruuttain..no ei vaiskaan, hyvin menee Jormani kanssa. Pihtari miehet, outo ilmiö.

    • Ile00000673

      Ehkä kerta riittää mut jos laukean liian nopeesti ja haluan naiselle orkun samal kun leikin dildol ja jos uudestaan kovettuu mielelläni jatkan hommia ile673

    • ikä41v

      Työpäivinä pari kolme kertaa/vrk, vapaapäivinä vähän useammin (3–5).

    • Vaimonmieliksi

      Mulle riittäisi 1-2 kertaa viikossa, rouva haluaisi joka päivä. Eli meillä mennään 3-4 krt viikossa, niin rouvakin pysyy rauhallisena. Ikää molemmilla 51.

    • Kysyvänainen

      Loppu kommentti: Seksuaalinen halu ei katoa vuosien myötä näköjään :-)

    • 52vmies

      Joka päivä tekee mieli kun vaan sais vaimolta kerran päivässä : (. Ikää minulla on 52v ja muna on heti kovana ei tarvii kun menee vaimon viekkuun niin heti keulii housuissa : )

    • nyt yli 60v sinkkuna ei tee ollenkaan mieli. ei viitsi mokoman asian takia etsiä seuraa ja ne mun ikäiset naiset yhtä haluttomia. joten puutarhan hoito tärkeintä. ja sekään ei niin kauhean tärkeätä-:)

    • savolainensinisimmuu

      joka hetki tekköö mieli..51v savon mies...oisko savosta naista helepottammaan sillo tällö ullakolla,;))

    • Naimaheikki

      Vaihtelevasti. Nykyistä tekisi mieli naida yleensä joka toinen päivä, mutta voi olla muutama päivä välissä joskus ja sitten taas joskus tekee mieli pari kertaa päivässä.

      Riippuu tosi paljon myös naisesta. Jos nainen on päästänyt itsensä valahtamaan, niin vaatii varmaan vähintää 3 päivää väliä, että on tarpeeksi paineitta pitää kiihotus yllä.

      34wee

    • tervenuorehkosemiholisti

      4-6 kertaa viikossa, 35v

      • tervenuorehkosemiholisti

        se mies joka sanoo että jokapäivä kolme kertaa ei anna kyllä kaikkeaan jokakerta sanon minä.


    • Kikkeliskok

      Aamulla, illalla, aamulla, illalla, sitten päivän tauko ja aloitetaan alusta. Sarjan neljäs ei ole sperman määrässä erityisen runsas, mutta jos on joutunut olemaan olosuhteiden pakosta useita päiviä rakastelematta, niin kyllä tulee melkoinen tulva. Mies 47 v.

      • tervenuorehkosemiholisti

        no perhana. on meitä moneksi.


    • Mies1952

      Päivittäin joskus useammin
      Ikä 65

    • päivittäin joskus useammin, ikä 54

    • 52Vmies

      Kerran kuukaudessa, joskus jopa kaks kertaa kuukaudessa tekee mieli

    • jroirfio

      Noin kerran kuukaudessa, 45v

    • Kysyvänainen

      Hei taas, tämä ketju osoitti että mieheni ilmoittama ikä EI tee tepposia. Uskoisin, että kyse on nyt jostain muusta.

    • Kysyvänainen

      -Tottakai se on yksilöllistä, ymmärrän sen.

    • Nunjjjnjn

      Muutaman kerran vuodessa

    • Kysyvänainen

      Asia vielä ajankohtainen mitä tulee omaan seksielämääni jos sitä nykyään edes onkaan.

    • Ihquuu

      Koko ajan tekee mieli, on niin ihana poikaystävä. Ollaan siis homoja JEE IHQUU

      • Ihquuuuu

        Niin juu ollaan 35 vuotiaita :)


    • 68vmies

      mieli tekee lähes päivittäin,naidaan kerta,kaksi viikossa olen 68v mies.kestän keskimäärin n,tunnin.

      • 68vmies

        68vmies lisää tähän vielä mitat, kalu seisovana 13.5cm ja ympärysmitta 16.5cm,elikkä on paksu.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe