Paritanssi kivaako?

EiKiitos40

En ymmärrä mitä kivaa paritanssi muka on. Koskaan ei tiedä millainen puristelija, tai rytmitajuton viejä tulee hakemaan. Yritä siinä sitten lutvia kahden kappaleen ajan. Lisäksi naisella pitää olla koko ajan tuntosarvet päässä että osaisi lukea toisen etukäteen toisen ajatuksia miten partneri meinaa askeltaa ja milloin pyörähtää. Kun ne askeleet ovat viejällä usein hakusessa ja ihan oman laatuisensa. Niin että mitä ihmeen mukavaa tuossa stressaavassa liikkumistavassa on?

27

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkuuko

      Tanssi vaatii myös lahjakkuutta. Jos sitä on ja pikkusen kilometrejä niin seuraa ketä tahansa. Jotkut vetävät puoleensa puristelijoita, tosin heitä on lavoilla todella vähän. Jotain huumorilla leikittelyä tosin joidenkin kanssa silloin tällöin.;).
      Kun kehityt itsekkin tanssissa (jos kehityt) niin ehkä jopa nautit siitä. Jos et niin on paljon muitakin kumppaninetsintäkeinoja ja hauskanpitosysteemejä.
      Itse tykästyin tanssin ihan heti kun se oli niin järjettömän helppoa ja hauskaa.

      • parketillakivaa

        Vedä perseet olalle ennen tansseihin lähtöä niin eipä stressaa


    • tatu8

      Kaikille naisille ei vaan ole annettu seuraamisen lahjaa. Ja vaikka kuinka harjoittelisivat, niin ei siitä oikein tule mitään. Se on se pikkuinen viive, mitä se seuraaminen vaatii. Pois ennakointi.

      • Dancedanssa

        Siinäpä se onkin. Se on nimenomaan se pikkuinen viive, mutta se vaan on niin harvojen hallussa. Ennakointi on seuraajilla se yleisin vaiva jota monet ei itse tunnista lainkaan.


      • Hdkfydkdoj

        Minä olen aina ottanut tavaksi kouluttaa noita ennakoijia. Pitäähän ne villihevosetkin kesyyttää ennenkuin niistä saa iloa irti.


    • kivaaaa

      Siinä se on tämän tanssin suola, ei koskaan etukäteen tiedä onko nainen häpykukkulaa reiteen hierova vai ei.

      • elämänsuolaa

        Niinpä. Tämän takiahan pariskunnat tansseissa tanssivat välillä erillään.
        Molemmat saavat luvan kanssa kokeilla vierasta syliä .


      • sanomattakinselvää

    • Hmn

      Ei kannata lähteä tanssimaan kun seuraaminen on noin vaikeaa.
      Parempi vaan pysyä himassa ja tuijottaa sitä lootaa joka välkkyy
      nurkassa. Siitähän kuuluu epämääräistä ääntäkin.

    • Joo joo, on tosi kiva lukea näitä Pysyisit kotona -kommentteja. Paritanssi olisi kivaa mutta pyöriminen lattialla kuvitteellisen parin kanssa ei ole samaa kuin tanssia oikean ihmisen kanssa. Minulle on samantekevää, osaako hakija tanssia - pääasia, että hän käyttäytyy muutoin korrektisti ja on selvin päin. (Tuettavassa kunnossa olevia valssikuninkaita ei nykyisin tosin - onneksi - parketeilla juuri näy.)
      Mietin, miten sitä voi oppia tanssimaan, jos joutuu vain istumaan ja odottamaan - joskus ainoana jakojäännöksenä - ja katselemaan muitten menoa. Kyllähän katsellenkin kenties jotain oppii askelista, mutta ei pelkkä aivotyötreeni vastaa aivojen ja kehon yhteistyönä tehtävää harjoitetta.
      Onhan naisten haku, mutta aika usein miehet liukenevat jonnekin juuri sen tunnin ajaksi. Sekahakukarkeloissakin vapaita miehiä on huomattavasti vähemmän kuin naisia.
      Tiedän, että pitäisi olla vikkelä ja hakea itse - ja yritänkin tehdä niin - mutta tyhjästä hakurivistä on paha paria nyhjäistä.
      Olen miettinyt vakituisen tanssiparin etsimistä, vaikka palkaten - raha vain puuttuu :-( - mutta toisaalta sitä oppii parhaiten, jos saa tanssia erilaisten viejien kanssa.
      Jään miettimään: kauanko viitsin käydä edes satunnaisesti tansseissa, jos näinkin usein olen se ainoa jakojäännös.

      • Vaihtoehtoja

        Samalla rahasummalla, jota nyt kannat tanssilavoille, niin pääset kurseilla tanssimaan paljon enemmän, pelkästään näistä paririnkeistä yms johtuen. Hae sieltä vauhtia, ei se istuminen paranna sinun mahdollisuuksia, päinvastoin.


      • Isojatumma

        Pitäisiköhän sitä ryhtyä tanssivaksi gigoloksi. Kysyntää näyttäisi riittävän.


      • ykspluskaks

        Panosta ulkonäkösi, sekin voisi auttaa ! Katso miltä näyttävät ne suosituimmat naist ja hanki myös kunnon tanssitaito kursseilta.


    • toisenaallonhakija

      ''En ymmärrä mitä kivaa paritanssi muka on. Koskaan ei tiedä millainen puristelija, tai rytmitajuton viejä tulee hakemaan ''
      - Paritanssissa on kivvaa se et on NAISTENHAKU !
      Silloin saa ja voikin hakea sitä ommaa mielitiettyä niin ettei tule ahdistusta -D
      Ai niih, sille miehelle se voikin sitten on vähän ahdistavampi kokemus ;) Sorry ,
      https://www.youtube.com/watch?v=YjzSMECDV1Q

      • hstgrhstw

        Menen karkuun kahvilaan. Sillä siitä pelastuu. Miehenä en alistu lihatiskille.


      • totuudentorvinen

        Tai sitten et yksinkertaisesti halua saada selville totuutta: naistenhaulla nimittäin saisit selville, oletko niin suosittu kuin kuvittelet. Tuo ei ole yllätys, sillä hyvin suuri osa muustakaan Maapallon väestähän ei tunnetustikaan halua kuulla tai muutoinkaan saada selville totuutta mistään muustakaan.


      • hstgrhstw
        totuudentorvinen kirjoitti:

        Tai sitten et yksinkertaisesti halua saada selville totuutta: naistenhaulla nimittäin saisit selville, oletko niin suosittu kuin kuvittelet. Tuo ei ole yllätys, sillä hyvin suuri osa muustakaan Maapallon väestähän ei tunnetustikaan halua kuulla tai muutoinkaan saada selville totuutta mistään muustakaan.

        No eihän sitä miehenä edes ehdi riviin asti kun jo ollaan kädessä kiinni. Ei vaan sovi tuo saaliin rooli mulle. Ettäs tiedät.


      • Ettästiedät
        hstgrhstw kirjoitti:

        No eihän sitä miehenä edes ehdi riviin asti kun jo ollaan kädessä kiinni. Ei vaan sovi tuo saaliin rooli mulle. Ettäs tiedät.

        Samahan se on sitten toistenkin päin.
        Nuorta naista papat hakevat kiihkolla niin ettei oman ikäiset perässä pysy.


      • Hmn
        hstgrhstw kirjoitti:

        No eihän sitä miehenä edes ehdi riviin asti kun jo ollaan kädessä kiinni. Ei vaan sovi tuo saaliin rooli mulle. Ettäs tiedät.

        Sitähän sitä pitää hakea jota sillä sekunnilla sattuu mieli tekemään.
        Tuskin siinä on sen kummempaa takana ?


      • hstgrhstw
        Hmn kirjoitti:

        Sitähän sitä pitää hakea jota sillä sekunnilla sattuu mieli tekemään.
        Tuskin siinä on sen kummempaa takana ?

        Onhan se ihan söpöä kun 10 v naisen silmät sädehtivät onnesta. Tanssit kuitenkaan mikään hyväntekeväisyystapahtuma ole.


      • sekunttipeliä
        hstgrhstw kirjoitti:

        Onhan se ihan söpöä kun 10 v naisen silmät sädehtivät onnesta. Tanssit kuitenkaan mikään hyväntekeväisyystapahtuma ole.

        Hyvin sanottu :). D.
        Aika usein suomimiestäkin sattuu mielitekemään tanssittaa omanikäistä nuorenpaa
        naista. Oman ikäiset naiset istuvat vaihtopenkillä ootellen naistenhakua.
        Pakolaismiehet ! Aikuiset - Näistähän valtio voisi kouluttaa tanssigigoloja.
        Loppuisi ainainen valitus mies pulasta ja aikuiset naiset saisivat sitä mitä tarvitsevat - pystypainia ;) siis tanssia.


      • Herra52
        hstgrhstw kirjoitti:

        Onhan se ihan söpöä kun 10 v naisen silmät sädehtivät onnesta. Tanssit kuitenkaan mikään hyväntekeväisyystapahtuma ole.

        Tai 30v. Miesten kiimaiset katseet ja kädet.
        Se on myös tosi söpöä.


    • ÄinäänMiäs

      Saumapoikien Toimitusjohtaja istui Kumpelissa kerran samassa pöydässä ja totesi ykskantaan, että hänellä on niin paljon hintaa että saa täältä naisen kuin naisen mukaansa.

      Ilta eteni ja ennen valomerkkiä hiippailin daami kainalossa kohti narikkaa, jossa sama
      herra istuskeli yksiksensä.

      -Mitäs rahalla tekee, jos on mulkku, totesin.

      • asenneoikea

        Hienoa, että joukossamme on Mies, jolla sekin vielä toimii -D
        Ei naisen iskemiseen rahaa tarvita vaan tahtoa ja tekoja .
        Mutta eihän "se" toimi monellakaan tanssimiehellä.
        Käyttämätön vehje kulkee vain mukana illasta toiseen nuorten naisten tanssittajana. Nuorille naisille ku ei kelpaa vanha liha.
        Buggi tanssi on pelastanut monen nuoren naisen.


      • Uscadaaraa

        Hyvä Äinis ! Mukava kertomus . Voin kuvitella tapahtuneen. :)


    • Cooper_2800m

      Minusta paritanssi on oikein kivaa, ongelmana on vain se että usean orkesterin ohjelmisto on liikaa mollivoittoista, kaipaisin enemmän lattareita ja muuta vauhdikasta tanssimusiikkia. Juhlallinen valssi on kanssa mahtavaa, kunhan vain on tarpeeksi tilaa viedä. Lisäksi kaipaisin tanssitettavaksi muitakin naisia kuin omaa puolisoa, sellaisia joilta kunto kesken illan ei lopu. Olen yli erittäin hyväkuntoinen 5-kymppinen ja tanssin mielelläni 4-5 tuntia jos musiikki vain hyvää on. Valitettavasti sitä iloa turhan harvoin minulle suodaan.

    • jfgbökjfgöklj

      Jeps, tuntuu siltä, että sinun kannattaa jättää tanssit väliin...niin ja jäädä kaikesta kivasta paitsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe