Jo kolmas kerta - kun Lähi-Tapiola kehoitti hakemaan korvausta muualta.
Nyt Viimmeisin oli 6kk kestänyt rumba matkavakuutuksen tiimoilta.
Viimmeisin oli ... Kun myöhästyin VR juna-juna vaihdossa Pieksämäellä.
JUNAN MYÖHÄSTYMISEN TAKIA - seuraavaan junaan.
Olisi pitänyt olla joku katastrofi - tai sääeste yms. junan suistuminen raiteilta jne..
Mutta olen jalkavaivainen, etten ehtinyt seuraavaan junaan - vaihtoaikaa vain 7min - matkaa 300m - kaksi invahissiä ja matkalaukut.
Syöttöjuna oli myöhässä 2minnuutia ja vastaanottojuna lähti eri raiteelta - kuin piti.
Paksu kirjepumaska tuli 5kk vetkutelun jälkeen....
ETTEI KORVATA MITÄÄN.
Se oli hyvää tässä vakuutusyhtiössä, että sain liikaa maksamani vakuutusrahat takaisin - kun lopetin kaikki vakuutuset tässä yhtiössä.
LähiTapiola ei taaskaan korvannut mitään
2
98
Vastaukset
- Pöllänen
Tee nyt hyvä ihminen Rikosilmoitus Lähi-Tapiolaa vastaa ja haasta heidät oikeuteen, saattaa malli muuttua kun on sinulla faktat .
Rikoilmoitus on ainoa vaihtoehto noille "verenimiöille!
Vakuutuoikeus on poistanut matkavakuutukset ym muut oikeus asioista johtuen vakuutusyhtiöiden hyvästä tuloksesta.
Fine ei halua tietää mistään mitään,joten rikosilmoitus poliisille on ainoa vaihtoehto,sen voi tehdä netissä mutta mitään liitteitä sinne ei voi lisätä kun on niin huonot systeemit poliisin sivuilla,ehkä tarkoituksella, ja poliisilaitoksille on turha mennä rikoilmoitusta tekemään kun kaikki poliisit ovat pakolaiskeskuksissa hommissa.
Tälläistä on oikeusturva Suomessa nykyään kansalaisille!- ilmoituksiaotetaanv
Kyllä poliisilla hyvä palvelu rikosilmoitusten varalta. Kävin itse ilmoittamassa lompakon varkaudesta Helsingissä. Kirjattiin tarkkaan lounasseteleitä myoten. Mitään gangsterikortteja ei kuitenkaan näytetty kuten 90 luvulla kun lompakkoni edellisen kerran vietiin. Muutaman päivän jälkeen tulikin kirje jossa ilmoitettiin ettei ole resursseja tutkia näpistyksiä. Eli rkosilmoituksen vastaanotto palvelee lähinnä tilastointia ja toimiin terapeuttisena toimintona vihaiselle asianomistajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712