┊┊┊┊┊╭╭╭╮╮╮┊┊┊┊
❤
┊┊┊┊┊╰╰╲╱╯╯┊┊┊┊
┊┏╮╭┓╭━━━━━━╮┊┊
┊╰╮╭╯┃┈┈┈┈┈┈┃┊┊
┊┊┃╰━╯┈┈╰╯┈┈┃┊┊
┊┊┃┈┈┈┈┈┈┈╰━┫┊┊
╲╱╲╱╲╱╲╱╲╱╲╱╲╱╲
Oletko muuten lukenut Hemingwayn teoksen Vanhus ja meri? :).
Kauneimman unen luoksemme toivon!
35
170
Vastaukset
- pikkukb
En ole
Täytyy tutustua - unihiekkaasilmissä
Kiitos, ja hyvää yötä myös sinulle. En ole lukenut ko. kirjaa. Katkelmia vain.
- Puhuttelevaa
Pitkä aika kului kalan väsyttämiseen, mikä vaiva ja ongelmat.. lopputulemana jotain arvokasta loppuelämäksi? Juonivaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää lukea pikimmiten kun on jäänyt tämä klassikko lukematta.
Hyvää yötä Onni, nuku hyvin. Kiva, kun kirjoitat aina jotain. - sivistymättömältä
Kauniita unia, valtamerten kuvia. Enpä ole.
- määriteltysivistymätön
Onnii kirjoitti:
Eikai yksi kirja kenenkään sivistystasoa määrittele :).
En ole lukenut kuin yhden klassikon, Kafkan Linnan. Koska se oli ohut mutta klassikko;) Uutta yötä tähän perään sitten vain.
määriteltysivistymätön kirjoitti:
En ole lukenut kuin yhden klassikon, Kafkan Linnan. Koska se oli ohut mutta klassikko;) Uutta yötä tähän perään sitten vain.
Sitä en ole lukenut :).
- nakupenda
Luin sen joskus 13-vuotiaana. En muista siitä kyllä just mitään. Äidinkielen ope innosti lukemaan monenlaista. Sanomalehdistäkin piti lukea vähintään otsikot. Jäämeren sinisiä unia!
- Pehmopalleroinenmoinen
En ole lukenut :) Mitä juonesta olen kuullut, niin kuulostaa jostain syystä hirmu tutulta. En nyt saa mieleeni mistä se tuntuu niin tutulle... Paitsi olisihan vanhuksen pitänyt tietää miten käy. Kyllä se kalanen tiesi jo tarinan alussa miten lopussa käy. Kalanen ei vaan kertonut sitä vanhukselle vaan hymyili vain. Kalanen on varmaan aika juonikas :)
- Vaimitämieltäitseolet
Nyt taitaa Onnii olla se juonikas. ;)
- Pehmopalleroinenmoinen
Vaimitämieltäitseolet kirjoitti:
Nyt taitaa Onnii olla se juonikas. ;)
Onni on sellainen tohveleita jalassaan pitävä höpsänkeikkaa, joka lukee rauhassa sanomalehteä, runoilee ja huokailee. Juonikkuudesta ei ole tietoakaan :) Ainakaan niillä, jotka seuraa Onnin höpsänkeikkuutta hellivin silmin.,, ;)
- VihaanSinua
onniiiiiiiiiii!
- Eionnittelujasitten
Kuka nyt onneaan vihaisi...
- kultahius
Nykyään sen vastine on Piin elämä ja sen varmaan lueksin
Öitä möitä - hilmanhajatusiltaan
Ajateltuna
kuin pitkä matka
sinun silmistä minun
silmiini
Ohut siima
kuin ohut naru
väsytystä korkealla
ilman haavia
ja ilman suojaverkkoa
luottaen vain siihen
että tuo käsi
lopulta tarttuu
eikä uppoa meren
syvyyksiin
ja tuota kättä odotan
lopulta ja väsyen
Muuten rakkaus
pitää pinnalla
*hymy yöhön*- kiusantekoko
Mikä on sun motiivi, kerro jo?
- varmaanjustse
Ihan samaa just mietin.
- OmaOnni
Tuleeko teille joskus sietämätön halu omia Onni ja matkata Onni matkalaukussa niin pitkälle kuin pippuri kasvaa?
Mulle tulee usein. Mä vain tahtoisin omia Onnin niin, että onni ois mun oma ;).- Onninpaparatsi
Onni on julkkis. Näin Onnin kerran. Iski halu napata Onni laukkuuni. Onni ei edes vilkaissut minuun. Ei tainnut Onninonni edes huomata kuinka hymyilin sille samalla kun mietin, että äkkiä kun tuon Onnin tuosta laukkuun sujauttaa, niin :):) Käveli nokka pystyssä ohi.
- OmaOnni
Onninpaparatsi kirjoitti:
Onni on julkkis. Näin Onnin kerran. Iski halu napata Onni laukkuuni. Onni ei edes vilkaissut minuun. Ei tainnut Onninonni edes huomata kuinka hymyilin sille samalla kun mietin, että äkkiä kun tuon Onnin tuosta laukkuun sujauttaa, niin :):) Käveli nokka pystyssä ohi.
Ehkä sä tunnet eri Onnin. Mun muistikuva on aivan toinen, herkkä ja suloinen, mutta mikä Onni se nyt kenenkin on...Eräs Onni istui tänäänkin lähelläni ja katseli kauniisti silmiin.
Palstaonni nyt on kaikkien onni, kun ei koskaan kerro mitään rakkaastaan. - Onninpaparatsi
OmaOnni kirjoitti:
Ehkä sä tunnet eri Onnin. Mun muistikuva on aivan toinen, herkkä ja suloinen, mutta mikä Onni se nyt kenenkin on...Eräs Onni istui tänäänkin lähelläni ja katseli kauniisti silmiin.
Palstaonni nyt on kaikkien onni, kun ei koskaan kerro mitään rakkaastaan.Tunnen neljä eri Onnia :)
- kummatparemmat
Kitkat vai nastat?
- Unissanisinä
Yöstä yöhön uneen herään.
Totuuteen, joka herää pimeydessä.
Herään näkemään pimeyden
valossa, etten voi unohtaa sinua.
valo loistaa silloin pimeimmin
Päivisin.
kettuko Onni sinun kuvassasi on tai kisu? - vanhusjameri
Olen lukenut, koulussa, 30 vuotta sitten. Mulla on hyvin visuaalinen muisti, kirja oli vihreä pokkari, kannessa valaan kuva, kirjailijan nimi punaisella. Luokkatila oli ikkunaton. Olin kuudennella luokalla. Kirja teki vaikutuksen. Tuolloin luin paljon, kavereita ei tainnut juurikaan olla, juoksin, neuloin ja luin. Halpoja harrastuksia.
- tikkutarkka
Miksi tuo sydän on muuttunut mustaksi tuossa kuvassa? Eikö se ollut eilen punainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220