Olen jo ennen näitä Pariisin tapahtumia miettinyt miten kamalan vaarallisia risteilijälaivat ja myös nämä meidän omat Tallinnan ja Ruotsin laivat ovatkaan. Siis siinä mielessä, että kuka tahansa voisi jossain repussa kiikuttaa sinne pommin tai vastaavan ja se olisi menoa se.
Miksi laivoille mentäessä ei ole yhtään mitään turvatarkastusta, läpivalaisua?? Vain satunnaisia pistotarkastuksia, mitkä eivät kerro mitään. Laivassa saattaa olla toista tuhatta ihmistä ja pommi kun räjähtää, niin ei siinä ehdi kukaan pelastua. Laiva uppoaa hetkessä.
Ehdottomasti laivoille tai terminaaleihin oikeastaan pitäisi saada lentokenttien kaltaiset turvajärjestelyt, koska oikeasti, nuo ovat aivan mieletön kohde terroristeille, jos saavat ne päähänsä. Ja toiseksi, vaikka terroristit eivät olisi uhkana, niin nyt kuka tahansa voi kuljettaa esim. aseen laivalle, ja sekin tekisi aika karmeaa jälkeä kun joku hullu alkaisi siellä ammuskelemaan ihmisiä!
Ruotsin laivat, mahdollinen iskukohde?
Huolestunut76
4
92
Vastaukset
- Ja_kerroit_sen
....ja sanoit sen nyt sitten ääneen. Ennen joulua rysähtää, mutta sittenpä päästään näistä eroon. Tulee joukko muilutus, kun porukalta palaa käpy.
- miinanraivaaja
Puhumattakaan itse tehdystä merimiinasta tai savua syöksevästä napalm-rekasta ruumassa!
- neniatakj
Terroristit tai (joku muu!) voi kiristää laivayhtiöitä. Tallink vai viikkari? Maksa 1.000.000€ niin uhkaamme kilpailijaasi ja sinä voi nostaa lipun hintoja;-)
- doldis
Teoreettisesti hyvin mahdollista. En ole kiihkoristeilijä. Pakko joskus on kuitenkin päästä rapakon yli kun lentokyytikin pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450