Syrjäytyneellä ihmisellä ei ole kunnon kavereita, paljoa ainakaan......esim. vammaisilla ihmisillä tuskin on paljoa oikeita kavereita, niitä ns. normaale -ja ihmisiä........ja heitä kiusataan enemmän, kuin muita ihmisiä, niin kou- lussa, kuin töissä ja muuallakin.....olen yksi koulu- ja työpaikkakiusaami- sen ikuinen uhri, kun yks kiusaaja lähtee, uus jatkaa.............ja jopa jotkut alakoulun pojat yleensä naakkuu mulle, tervehtii tuntematonta, ja sehän on TOOOOSIIII NOLOA !! Aina nalkuttavat samaa vanhaa nauhaa, kohta sanon niille, et vaihda levyä jo, penska, jos kerran toi tekee sut onnelli- seks, toi tuntemattomien tervehtiminen ja muu nalkutus.......jos kerran haluat itse olla narsisti ja narsistin lapsi..........
Syrjäytyneellä ei ole kavereita
5
143
Vastaukset
- 16-16
Ei ole ihme ettei sinulla ole ystäviä, kun torjut tervehtimisenkin kiusaamisena..
Sinulla on kieroitunut käsitys mm siitä mitä narsismi tarkoittaa. Vaikutat itse hieman narsistiselta. - missäymmärrysvajaus
Miksi on joittenkin niin vaikea uskoa että huonoista kavereista on pelkkiä kärsimyskokemuksia - yksinäisyys voi olla myös oma valinta - toisenlainen maailmankuva - hirveässä maailmassa. On se vaan kumma juttu että paljon kuulee
juttui vammaisten vajavuudesta ja mielten sairaudesta , muttei hoidon tarpeen ja avun saamiseksi kukaan korviaan lotkauta noissa kiusaamis- ja rääkkäysjutuissakaan. - att2
Joukossa hölmöys kasvaa etenkin suurissa.
- työharjoittelija
Sentakia mulle on hyvin tärkeitä työkaverit, B2B ja B2C -TUTUT ja muutenkin kansainvälinen yhteydenpito. Suosittelen menemään töihin, siellä tutustuu uusiin ihmisiin.
- Kaikkea.sitä
Joo töihinhän voi mennä noin vain. Varsinkin kun on pahasti syrjäytynyt. Varsinkin kun meitä on puoli miljoonaa joiden pitäisi mennä töihin.
Mutta onnea sinulle työharjoitteluun. Ja muista mennä töihin sen harjoittelun jälkeen, otettiin sinut töihin tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962