Syrjäytyneellä ei ole kavereita

Syrjäytyneellä ihmisellä ei ole kunnon kavereita, paljoa ainakaan......esim. vammaisilla ihmisillä tuskin on paljoa oikeita kavereita, niitä ns. normaale -ja ihmisiä........ja heitä kiusataan enemmän, kuin muita ihmisiä, niin kou- lussa, kuin töissä ja muuallakin.....olen yksi koulu- ja työpaikkakiusaami- sen ikuinen uhri, kun yks kiusaaja lähtee, uus jatkaa.............ja jopa jotkut alakoulun pojat yleensä naakkuu mulle, tervehtii tuntematonta, ja sehän on TOOOOSIIII NOLOA !! Aina nalkuttavat samaa vanhaa nauhaa, kohta sanon niille, et vaihda levyä jo, penska, jos kerran toi tekee sut onnelli- seks, toi tuntemattomien tervehtiminen ja muu nalkutus.......jos kerran haluat itse olla narsisti ja narsistin lapsi..........

5

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16-16

      Ei ole ihme ettei sinulla ole ystäviä, kun torjut tervehtimisenkin kiusaamisena..

      Sinulla on kieroitunut käsitys mm siitä mitä narsismi tarkoittaa. Vaikutat itse hieman narsistiselta.

    • missäymmärrysvajaus

      Miksi on joittenkin niin vaikea uskoa että huonoista kavereista on pelkkiä kärsimyskokemuksia - yksinäisyys voi olla myös oma valinta - toisenlainen maailmankuva - hirveässä maailmassa. On se vaan kumma juttu että paljon kuulee
      juttui vammaisten vajavuudesta ja mielten sairaudesta , muttei hoidon tarpeen ja avun saamiseksi kukaan korviaan lotkauta noissa kiusaamis- ja rääkkäysjutuissakaan.

    • att2

      Joukossa hölmöys kasvaa etenkin suurissa.

    • työharjoittelija

      Sentakia mulle on hyvin tärkeitä työkaverit, B2B ja B2C -TUTUT ja muutenkin kansainvälinen yhteydenpito. Suosittelen menemään töihin, siellä tutustuu uusiin ihmisiin.

      • Kaikkea.sitä

        Joo töihinhän voi mennä noin vain. Varsinkin kun on pahasti syrjäytynyt. Varsinkin kun meitä on puoli miljoonaa joiden pitäisi mennä töihin.

        Mutta onnea sinulle työharjoitteluun. Ja muista mennä töihin sen harjoittelun jälkeen, otettiin sinut töihin tai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe