gigimannerheimintiellä

onkohanvielähengissä

vieläkö joku muistaa Gigin Mansku 100 ;sta
tuli käytyä muutaman kerran siellä

20

3963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnkelienKanssa

Gigi on kuollut.

• Vieteri_ukko

Oletko varma, että on kuollut. Minä olin näkevinäni joitain aikoja sitten Gigin paikallisjunassa.

• Manlapr

Joo muistan, sitä ei nuorimies kauan kestäny, ja meinas tulla jo kun kuunteli sen rivoja juttuja:) vastas puhelimeenkin että ei voi puhua kun on muna suussa:)

• Vieteri_ukko

Niinhän Gigi oikeasti tekikin muista kun otti minulta suihin ja vastasi kesken kaiken puhelimeen ja kertoi tosiaan asiakkaalle, että tämän pitää soittaa myöhemmin kun on suihinotto kesken.

Tuli Gigillä käytyä sellaisena 19 vuotiaana kollina. Silloin Gigi oli jo parhaat vuotensa nähnyt eikä saanut niin kovaa vipinää punttiin kuin kuviensa perusteella ensin kuvittelin.

Jostain syystä minä en oikein erityisemmin nauttinut käynnistä.

• 2001

Kuka tietää ikää/syntymävuotta? Tieto lämmittäis muistoja

• 2000.01

Eikö kukaan tiedä ikää?

• Paksukaisenmuistoja

Minäpä muistan Gigin jo Lönkan ajoilta. Olihan varsininen kokemus jo tuo asunto jaikkinen leluine ja vermeineen. Hienoa siinä mielessä, että Gigi oli ensimmäinen maksullinen naiseni. Jolla muuten kävin varmaankin jonkun kymmenen kertaa. Sain myös pyydettyjä, ja joskus hieman yllättäviäkin, edikoisuuksia kuten sitomista ja ensimmäistä kertaa elämässäni pientä dildoa pyllyyn.
      Manskun aikana oltiin jo niin tuttavallisessa suhteessa, että kerrankin läheltä soittaessani ja extempore-sessiota kysellessäni Gigi lähetti minut tulomatkalla Alepaan hakemana juustoa ja leipää, kun ei kuulemma ollut "nussimiseltaan ehtinyt kaupassa käymään". Ostin myös samalla HK:n Sinisen lenkin, josta toisen puoliskon lämmitin Gigin "pillumikrossa" ja söin hyvällä halulla samaan aikaan kun Gigi kiusasi minua päällä 69:ssä maaten.
      Oli ne aikoja ne.

• kokkikuutonen

Gigi oli tapetoinut seinänsä rivoilla valokuvillakuvilla itsestään.

• Paavo50v

Joo, tuli muutaman kerran käytyä....

• Anonyymi

Ketä muita legendaarisia menneiden vuosien huoria kaipaatte? Millaisia muistoja teille on jäänyt heistä? Ketkä kuuluvat huorien Kaikkien aikojen galleriaan?

• Anonyymi

Gigiä

• Anonyymi

Gigi ja sexwoman: nia kampista

• Anonyymi

Millä vuosikymmenellä gigi on syntynyt? Ikä? Eikö kukaan tietäisi minkä ikäinen se oli vuonna2000.?

• Anonyymi

Nykypäivänä huoramafialaiset ovat yli kymmenen kertaa pahempia nuorten ja viehättävien huorien vainoajia, kuin GiGi aikoinaan!!!!!!! Tässä huoramafialla itseensä menemisen paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kikkelini kaipaa Gigiä

• Anonyymi

Mä oon painanu gigiä chevrolet astro vanissa linnanmäen parkkipaikalla. Muistatko anskun, karlan, n---erisuskin,outin pikku-julian... monta nimeä on unohtunut. Oli ne aikoja...

• Anonyymi

Vanhoja muistellen kyselin muiden kokemuksia pikku Juliasta.
        On ehdottomasti yksi ihanimmista tapaamistani palvelutuottajista.

• Anonyymi

H­­­ei! Kuts­­­um­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­­­udess­a cha­­tis­­­sa! Meitä on yli mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3x0J5

• Anonyymi

Uusi huoramafia on täynä näitä gigejä.... Hyi vittu miten oksettaa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe