Taas tuli esille rasismi A-talkissa

Tuumailijaviiskymmentä

Ja sillä viitattiin Isiksen lisäksi kantaväestöön Euroopassa. Todellisuudessa kantaväestöön kohdistuu ulkomaalaistaustaisten taholta paljon enemmän rikoksia kuin toisinpäin. Eihän niille rasisti-merkintää kirjoiteta, koska uhri on valkoinen

Lisäksi maksamme vuosittain rahassakin miljardien laskua ulkomaalaistaustaisten sopeutumattomuudesta. Tuo puhe rasismista saa loppua kokonaan, tuo on törkeää, kun tietää, miten suuri osa ulkomaan tulijoista Afrikasta ja Lähi-idästä on käynyt riesaksi suomessakin.

Ja kun on muutoinkin surkea taloustilanne, niin ollaan tässä Suomea päästämässä tietoisesti kaatumaan anarkiaan.

Valtava huoli Hautalalla ja muilla ulkomaalaistaustaisista, kun oma kansa kärsiin työttömänä ! Mitähän siitäkin vielä seuraa...jokainen voi miettiä.

Toivotaan jotain parempaa, mutta poliittiset teot määrittelevät merkittävästi tulevaisuutta.

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÄMMÄSTYTTÄVÄÄÄÄ

Se mikä A Talkissa oli täysin uutta, niin siinä ei huudettu yhtään eikä puhuttu kuorossa vaikka juontajana oli tuo perinteinen moottoriturpa ja se teki ohjelmasta katsottavan ja seurattavan. Tuo on Suomessa jotain aivan uutta. Olikohan käsky käynyt ylemmästä johdosta?

• realismi

tosiasioiden edessä on pakko vaijeta pikkuhiljaa?

• Jooniinoli

Joo, oli Päivärintakin rauhoittunut.

• lrrrnl

Heidihän pääsi muistuttamaan että pitäisi SATSATA enemmän pakolaisiin(, ettei ne lähtis sitten terroristikouluun ?.) Ja hänen mielestään pitäisi lähettää maajoukkoja myös isisin kaatamiseen, mutta niin kauan kun meillä on täällä 20000 paikallista miestä reservissä, niin minä kyllä vastustan jyrkästi suomalaisesten sotilaiden lähettämistä kuin korkeintaan koulutustehtäviin.
      Mutta ihan hyvä keskustelu ja sujui ihan riekkumatta. Sen liikaviisaan toimittajan viisasteluista ei oikein saanut tolkkua. Heidi, Kanerva ja Tuomioja asiallisia. Ja juontajakin tällä kertaa.

• AmmattiValehtelijoita

Puhuttiinko ohjelmassa mitään noita-akka Hautalan pimeän työn teettämisestä tai Tuomiojan Iran shaahi-casesta tai Kanervan pimeistä puuhista alkaen huoraseikkailuistaan naikkosten kanssa.

• Rakastakaa_islmia

Islam on rakkaus joka ei käänny islaminuskoon niin siltä pää poikki. Islam on ihanaa.

• islam tuhoaa itse itsensä, mitä pikemmin sen parempi. tuskin kukaan jää kaipaamaan, ehkä rakastunut kameli ja muutama tollo kurkunleikkaaja. mutta niistäkin aika jättää eli ei kukaan luomakappale kaiholla muistelisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe