Erilaisuus on muotia, sillä hyväksytetään kaikenlaiset huonot teot ja tavat. Meidän tulisi puhua enemmän samanlaisuudesta kuin erilaisuudesta. Kaikkiin sattuu kun kiusataan. Kaikki ovat samanlaisia siinäkin suhteessa, että ovat kaikki jossain suhteessa erilaisia. Yleensä ihmiset joiden tapoja ei hyväksytä selittävät olevansa vain erilaisia ihmisiä. Kätevä tapa selittää, kun ei halua muuttaa omia huonoja tapojaan. Minua kiusataan koulussa, kun olen erilainen. Erilaisuuus on totuus, mutta sen kanssa on oltava varovainen, ettei siitä tule jonkinlainen pätevä selitys kaikille omille mielihaluille ja huonoille ajatuksille. Kun olen alkoholisti olen vain erilainen, kun olen huumeiden käyttäjä, olen vain erilainen, kun olen seksuaalisesti poikkeava, olen vain erilainen. Kaikki ihmiset ovat jälleen samanlaisia siinäkin suhteessa, että voivat jäädä koukkuun mielihaluihinsa.
Erilaisuus vai samanlaisuus
25
159
Vastaukset
- Thatsit
Ihmiset ovat erilaisuudessaan samanlaisia tai toisinpäin; samanlaisuudessaan erilaisia. Riippuvuudet ja kaikki muut ihmisten ongelmat ovat sitten asia aivan erikseen.
- Kenen.vastuu
työttömyydestä yhteiskunnassa, ja enemmistöllä töitä? Jos yksilön pitää pystyä itselleen työtä synnyttämään kohtuullisella toimeentulolla, niin eikö tällaisten ihmisten tulisi antaa työpaikkansa työttömille ja sitten itse se työpaikkansa luoda, ja näin kaikilla olisi yhteiskunnassa työtä.
Tahtooko todellisuudessa eräät yhteiskunnassa että on työttömyyttä ja sitä kautta voidaan sitten yhteiskunnan pelisääntöjä muutta mieleisekseen? Ihan vakavasti tästä hyvä keskustella ja vielä tahdotaan yhteiskuntiin, missä työttömyttä lisää työvoimaa, että varmuudella pysyy työttömyys yhteiskunnissaan, tässä totuus tästä ajasta. - Aika_härskiä
eräiden yhteiskunnassa puhua työvoimiapulasta ja pahenevasta, kun työttömiä monta sataa tuhatta, todella härskiä pahuutta!
- Yhteiskunta.tukee
härskiä pahuutta, ei tässä voi muuhun johtopäätökseen totuudellisena tulla!
- Tietysti.ihmiset
tahtoo jotain yli-ihmis-oppia kuten natsit mutta eivät ymmärrä mitään laupeudesta ja oikeudesta, näin se on totuudellisesti tässäkin ajassa!
- Valitettavasti.ihmiset
juuri sellaisia, kuin näemme tässä ajassa kuten Jeesus toi esiin Nooan ja Sodoman ajasta.
- Pian_tulee_pedon_merkki
ja sen jälkeen Jeesus Tuomarina, ja riittää uudestisyntyneelle Jumalan lapsella ja samoin pimeyden lapset eivät mitään ymmärrä mistään.
Jännittävä näkemys rinnastaa alkoholismi, huumeiden käyttö ja seksuaalinen poikkeavuus. Epäilemättä aloittajaneiti on syvästi sivistynyt ja humaani ihminen.
- Älkää_luulko_väärin
vihasta ja rakkaudesta, sillä Jeesus ristiinnaulittu ja maailman ruhtinaat elävät rauhassa elämänsä tietämättä totuudesta juuri mitään, ja tässä totuus.
- Jos_et_rakasta_ristiä
rakastat maailmaa.
- Jeesus_esikuvana
Immanuelina, ja tärkeää ymmärtää mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti.
- Tietysti_maailmassa
uhrilampaat kuten Jeesus Uhrilammas, näin se menee varmuudella, ja Jeesus ihan sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti, samoin maailman herrat, kuten herrakansa myös kolmannessa valtakunnassaan.
- Jeesuksen_valtakuntaa
pääsevät ne, jotka eivät ota pedon merkkiä, varmuudella.
- Raamatun_mukaan
pelkurit ja muut valheita rakastavat menevät kadotukseen, amen.
- Jeesuksen_pelko
ihan konkreettisesti on jokaiselle ihmiselle viisauden alku.
- asgdfasdfg
Sinun typerät nettisekoilusi eivät viisautta hehku.
- Jumalan_tahto
Jumalan tahto jokaiselle ihmiselle on palava rakkaus Jeesusta ja Raamatun ilmoitusta kohtaan, ja varmuudella kohtaa jokaista ihmistä eläessään maan päällä, ja kahdesti - kolmesti Jumala Isänä kutsuu ihmistä, eikä heitä ulos ketään Jeesuksesta, mutta joka Jeesuksen tunnustaa saa armonsa ja joka Jeesuksen kieltää on jo tuomittu, näin se menee totuudellisesti, ja autuaat ymmärtävät, ei omasta viisaudestaan, vaan ovat sitä anoneet Isältä Jeesuksen nimessä, ja maailma on pahan vallassa, näin se myös on valitettavasti, ja pedon merkki tulee varmuudella, kuten Ilmestyskirjassa edeltä kerrottu, ja pahat voittavat pyhät maailmassa ruumiillisesti, mutta Jeesuksessa pahat tuhotaan ja sielunsa Helvettiin, ja pyhänsä maailmassa voitettuna Jeesuksen tuhatvuotiseen valtakuntaan varmuudella. Ylistetään Isää Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Hengessä!
Vasta ennen seitsemän vuotta ennen Herran Jeesuksen päivän koittamista, voimme tarkemmin alkaa ymmärtämään, miten tämä iankaikkinen evankeliumi Raamatussa menestyy eri ihmisten keskuudessa, ja sitä ennen tai sen aikana ei ihmisinä Jumala tahdo meidän ihmisinä olevan tuomareita, vaan kaiken tuomion saamme jättää Isälle Jumalalle Pojassa Jeesuksessa ja kaksiteräinen miekka on suussaan kuten sanansa ovat meille annetut kaikkinensa Raamatussa.
Valvotaan ja rukoillaan, on Jeesuksen opetus meille kaikille, emmekä tässä vaiheessa vielä ymmärrä näitä asioita, kuten Jumala tahtoo, sillä profetoiminen ja tieto jokaisella ihmisellä on vajavaista Raamatun ilmoituksen mukaan, ja tärkeä arkuus tässä asiassa säilyttää ihan loppuun asti. - Raamatussa_totuus
ihmisistä ja siitä että rahan halu on kaiken pahan alku ja juuri, ihan konkreettisesti.
- Raamatun_totuus
Saatana on tämän maailman mammona herra, eikä pedon merkki voisi muuten tullakkaan! Ihmiset itse valitsee rakkaansa tässä maailmassa.
- Tietysti_ihmisten
syytökset Jeesusta kohtaan ovat kovat juutalaisuudessa ja muutenkin. Jeesus kantoi Jumalan Poikana ristinsä, eikä kumartanut Saatanaa, kun paha tarjosi tämän maailman valtakuntia hänelle, näin se on nykyäänkin varmuudella.
Ihmisten ulkokultaisuus ja petollisuus nähdään Raamatun ilmoituksesta myös hyvin selvästi ja säälittävää tietysti tällainen.
- Ihmisten_petollisuudella
Ihmisten ulkokultaisuudella ei tunnu olevan mitään rajaa enää nykyisyydessä!
- Onko_Jeesus_vallassa
tässä ajassa, kuten nähdään kaikki tämä laittomuus ja pedon merkin läheisyys? Tutki hyvä ihminen Raamattua ja ano Jeesuksen nimessä hyvää Pyhän Hengen armolahjaa, niin voit ymmärtää Raamatun ilmoituksesta enemmän, näin se on jokaisen ihmisen kohdalla, ja vallassa ne, jotka maailmaa rakastavat pääsääntöisesti ellei sitten ihan kokonaan.
- Kun_valheet_menestyvät
yhteiskunnissa, ei siinä enää tarvitse juuri kysyä, kuka hallitsee.
- Tietysti_hyvä_ymmärtää
meidän jokaisen ihmisen, että Jumala tuomitsee Jeesuksessa, ja tähän meidän jokaisen tyytyminen varmuudella, joten jos olet varma asioista, ole kuitenkin arka Jumalan ilmoituksen mukaan, sillä vain Jumala tietää mikä on sydämesi tila, ja rakasta Jeesusta ja ristiään ja itsesi kieltämistä ja kaikkea sitä mitä Jeesus opetti sanoillaan ja esimerkillään, ja tämän jälkeen rakastaa jokaista lähimmäistäsi kuten Jeesus, ja pyhity totuudessa salatuimpaan saakka, sillä muutoin voit olla kuin ulkokultaisen fariseuksen juutalaisuudessa Jeesusta syyttäessäsi, ja rakkautta tämä kaikki mitä esitän, ja kun olet varma ihmisenä näistä kaikista, voit sitten hyvällä omallatunnolla tehdä tekojasi, etkä kuten natsit juutalaisia syyttäessä Saksassa tai muut laittomuuden ihmiset ihan viranomaisen asemassa, näin se menee ihan totuudellisesti tässäkin ajassa, ja hyvä ymmärtää arka tunto Jumalan ja totuuden edessä, eikä vain ihmisenä toimia kuten tahtoo itse toimia.
- Erilaisuus_tässä
Jeesus hyvä aina, ja ihmiset pahoja yleensä, toki yksi tuhannesta voi hyvä olla yhteiskunnissa Salomon mukaan, ja Salomo viisautensa saanut Jeesukselta Daavidin poikana, ja Daavid Jumalan profeettana Jeesusta kutsui Herrakseen.
Toki voi olla myös niin, että jopa 25% ihmisistä sitten lopulta pelastaa ja monet toimineet kuten Pietari Jeesuksen suhteen ennen ristiinnaulitsemistaan ja vasta ylösnousemuksensa jälkeen alkavat ymmärtää, kuten myös tässä ajassa hävityksen kauhistuksen tullessa kuolee kolmas osa ihmisistä, ja lukematon joukko kaikista pakanakansoista pelastuu, toki ei sitä välttämättä ihan näinkään ole meille esitetty, sillä tätä tärkeä tutkia lisää, ennenkuin antaa tästä näkemystään vajavaisena ihmisenä ihan Raamatun ilmoituksena, ja kenties tässä se hyvä seuraava tutkimisen aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142