Kaksi surkeaa viikkoa peräkkäin

ahneen_loppu

En käsitä miten tuon kestin. Nukuin viime yönä 3 ja puol tuntia. Olisin nitkahtanu jos olisi pitäny viä jatkaa.
Ei tarvinnu. Olin menossa vararikkoon. Aamupäivällä selvisi että minulla on rahoittaja ja ja tulen selviämään.
Lepäsin kotona tänään pientä puuhaa tehden. Henkinen paine on niin kuluttavaa. Kävin läpi ahtaan luukun. Nyt helpottaa.

3

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JumalaAuttaaIhmistä

      Minulla oli kiva viikko. Olen oman onneni seppä.

    • risteiliä

      Älä sure niin se näyttää olevan melko surkeata muillakin. Olin juuri käymässä Tallinnassa ja tidätkö mitä? Laivassa oli todella hyvä yhtye soittamassa laulamassa ja esiintymässä. Siitä huolimatta suurin osa ihmisistä simputti jotain tieto automaattia, kännykkäänsä tablettiaan tai jotain muuta. Nämä ihmiset ei ole ympäristöstään tietoisia näitten simputettaviensa kanssa. Mutta miksi ostaa kallis risteily jos siellä ei ole muuta tekemistä kuin tietokoneitten simputus. Samahan se on simputtaa sitä konettaan vaikka omassa vaate komerossa. Kaikkialla simputetaan, kassa jonossa, laiva terminaalissa itse laivassa. Milloin nämä ihmiset todella elävät tanssimassa oli vain muutama pari hyvääkään ohjelmaa ei seurata, kun simputukselta ei ehdi sitä seuraamaan. Väittäisin, että näitten ihmisten elämä on vähintään yhtä surkeata ja tapahtuma köyhää kuin sinunkin! Huomasin kiinnittäväni huomiota tähän aikamme ilmiöön niin meno kuin tulomatkallakin yksi mies ja yksi nuori nainen ei varmasti tehnyt juhlasalin puolella muuta kuin simputti koneitaan. Aika kallista ympäristöä simputtamiselle, sanoisin!! Älä sure meistä muistakin on tullut epäaitoja ihmisiä ja samanlaisia putki aivoja kuin koneemme ovat!!

    • harrastustoiminta

      Menneellä viikolla ulkoilin paljon koiran kanssa, kävin pari kertaa kaupoissa ja yhden kerran äidin luona kylässä. Nettailin ja puhelin puhelimeen, juttelin muiden naapurien ja koiran taluttajien kanssa, sain kaksi puhelua koko viikolla. Harrastin tv katselua, lenkkeilyä, urheiluohjelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe