...kaiken maailman höpökirjoituksiin?
Kannattaako sotkea vaimon kaverikin...
8
53
Vastaukset
- alkusoittoa.vasta
Jos tarkotat Mäkiketelä-Järvenranta-Pihkoluoma-Tuominen kuviota niin tod.näk. kirjottelu jatkuu kuukausia tai jopa vuosia.Pikku hiljaa puoli kylää on päässyt esille näissä kirjotuksissa.
- Hyökkäyskotikonuille
Kyllä se lopettaa, kun nolaatte sen kotikonnuilla, on jonkunlainen kirjoittaja ja pudonnut jostain valinnoista pois aikoinaan, siitä jäänyt tuollainen ihme rökkyämis vaiva, kotikonnuila muutamat tätä puolustavatkin -surkoavat, kun tietävät mistä tuska johtuu, olihan sillä palstanvahti virkakin tuossa taanoin sitäkään ei osannut hoitaa.
Hyökkäyskotikonuille kirjoitti:
Kyllä se lopettaa, kun nolaatte sen kotikonnuilla, on jonkunlainen kirjoittaja ja pudonnut jostain valinnoista pois aikoinaan, siitä jäänyt tuollainen ihme rökkyämis vaiva, kotikonnuila muutamat tätä puolustavatkin -surkoavat, kun tietävät mistä tuska johtuu, olihan sillä palstanvahti virkakin tuossa taanoin sitäkään ei osannut hoitaa.
Viittaatko kenties minuun? Minä en ole koskaan ollut minkään palstan vahti.
- myllis.on.isis
myllis_seppo kirjoitti:
Myllis tunnetaan palstojen terroristina.
myllis_seppo kirjoitti:
Myllis voi ihan oikeasti painua vaikka vittuun täältä!!
- voi.laps.parka
karva.noppa kirjoitti:
Myllis voi ihan oikeasti painua vaikka vittuun täältä!!
Vajakki uhoaa varastamallaan nimmarilla.
myllis.on.isis kirjoitti:
Myllis tunnetaan palstojen terroristina.
On totta, että minut tunnetaan laajalti koko suomi24:ssä. Terroristiksi en itseäni kuitenkaan kuvailisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901