hannu valehteli ninalle että pekka ja julli jauhaa mikosta täällä paskaa. nina sitten kertoi valheet tosina eteenpäin mikolle joka veti herneet nenään ja alkoi skitsoilemaan täällä. todellisuudessa kaikki mikkoa koskevat aloitusviestit on hannun itsensä kirjoittamia. syitä hannun kepluiluun voi vain arvailla: kateus, vittumaisuus, kuka tietää mikä. outoa.
Homma meni todellisuudessa näin:
17
340
Vastaukset
Täyttä valetta koko kirjoitus!!
- ääiiiiteeepyyyhkiiin
Vajakki vastasi itse aloitukseensa.
Oli miten oli. Minusta heitä ei tarvita tänne.
- kehätie
mitä tää hannu ajaa ja kellä
- alasorvari
Se on katsan sorvari,Mikko on rekkamies en tiedä kellä ajaa
- ApukuskinPaikalta
Veljekset ainakin ajaa sen muijaa aina kun mestari itte on ajossa. :D
- puukenkä10
ajatteko koko yön
- lapsi.parka
Vajakilta ykinspuhelua piisaa.
- ajan.mikon.muijaa
puukenkä10 kirjoitti:
ajatteko koko yön
Riippuu pitkälti siitä kauanko mestari on pois kotoa. siellä yleensä ajellaan.
- ajanvaankokoyön
mä ajn koko yön niinkuin roi orpison
- lastentasoista
Vajakkilässytystä piisaa.
- PekkaJaJulli
Ninalla oli ekaks aika tiukka, mutta ahkera hoonaaminen väljentää tiukemmankin pelin. Pitää varmaan alkaa etsiä uutta panopuuta.
- tumputuksen.varassa
Seksifantasioitaan postaavat vain saamattomat.
- peregriinus
Eikö mikko enää hoonaa? Onko se impo?
- Anonyymi
Kukapa tietää
- Anonyymi
kummallista touhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174436
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261374Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18891