Eli niinkun otsikko kertoo, eli minulla on kihomatoja ja olen 12v. enkä viitsisi kertoa siitä edes vanhemmilleni ja minulla on siihen liittyviä kysymyksiä:
1. Saako madot pois ilman lääkkeitä?
2. Ovatko ne terveydelle haitallisia/vaarallisia?
3. Lähteekö peppureiän suulta munat ja mahdolliset madot suihkussa jos huuhtelee huolellisesti?
4. Voiko silloin mennä uimahalliin/uimaan ollenkaan?
5. ONKO NE VAARALLISIA??!!
6. Voiko ne jättää sinne elämään jos osa kuitenkin tulee kakan mukana pois?
7. Voiko ne mennä mun pimppaan? :0
8. Miten kerron vanhemmilleni?
9. Kuinka pitkään ne elää jos niitä ei hoida pois lääkkeillä?
OIKEESTI VASTATTEHAN PIAN :'(
kihomadot pois ilman lääkkeitä?
kihomatoFobia
3
337
Vastaukset
- kihomatoFobia
10. Ja aiheuttaako ne jotain tulehduksia siellä vaginassa?
- tsemppiäsulle
Kyllä sinun pitää kertoa vanhemmillesi,sillä kihomadot lähtee vain apteekista ostetulla lääkkeellä.Vuodevaatteet pitää vaihtaa.Nuo madot ei lähde pesemällä.
Kerro rohkeasti vaikka äidillesi.Ei tuo maailmanloppu ole. :) - kihomatofobia
Kiitos tsemppiäsulle ... menin kertomaan äidilleni ja haimme yhdessä lääkkeet ja ssiivosimme koko talon katosta lattiaan ja kenelläkään ei enään ole niitä pirulaisia ::))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047614
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075758- 835107
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542899
- 532812
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016