Luoteis-Uusimaa kertoo, että Vihdin kirkonkylässä alkoi viime perjantaina illalla noin kello 22.30 tapahtumasarja, jossa kolme turvapaikanhakijaa ahdisteli kahta kirkonkyläläistä 14- ja 15-vuotiasta tyttöä.
Ahdistelijat ovat poliisin hallussa, joka kieltäytyy kommentoimasta tiedotuskiellon takia.
3 turvapaikanhakijaa ahdisteli kahta tyttöä
3
139
Vastaukset
- njetkoments
http://www.finnleaks.net/kolme-maahanmuuttajaa-ahdisteli-kahta-vihtilaistyttoa-poliisi-vaikenee/
Tytöt ovat järkyttyneitä. Turvapaikanhakijamiehet ovat poliisin hallussa, mutta poliisi ei halua kommentoida asiaa.
Luoteis-Uusimaa kertoo, että Vihdin kirkonkylässä alkoi viime perjantaina illalla noin kello 22.30 tapahtumasarja, jossa kolme turvapaikanhakijaa ahdisteli kahta kirkonkyläläistä 14- ja 15-vuotiasta tyttöä. Miehet ovat nyt poliisin hallussa. - Avuntarveonsuuri
Voi. Ovatko polkupyörien keräilijät unohtaneet hankkia näille hätää kärisiville kaikkein tärkeimmät, apuvälineitä seksuaalisten tarpeiden purkamiseen. Varmasti löytyisi vapaaehtoisia myös vähän antamaan ihan konkreettista apua näillä ihanan suloisille tulijoille.
- läntintukiry
Juu keräys pystyyn. Meillä on unelma. Suomi ei ole enää lintukoto. Näyttääkö Karkkilan kerääjät esimerkkiä ja ottaa partapoikia kotiinsa hoivattavaksi, ettei tarvitse tuoda hätäänsä esiin kirkonkylillä? Muistitteko keräyksessä hankkia lasten partakoneita myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509