olen 172,5 cm mies

sopi-vako-mies

olenko sopiva kertokaa

12

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 183 cm mies......
      Antaisitteko minulle....
      <3

• Nauramaansaisit

Koska ?

• Oletihansopiva

Ainakin minulle <3

• muhonen

Ihan teletappi olet.

• vajaamittainen

Kaikki alle 190 senttiset on poikasia.
      Kaikki alle 90 kiloset punnitaanneuvolassa.
      Miehen mitat alkavat 190 sentistäja 90 kilosta.

• musta1

Jos oisit mun mies voisin harkita mikälaisia korkoja pitäisin, sillä itse oon 170. Ei rakkaus pituutta katso

• yhteensopiva

170-180 on sopiva mitta naiselle.
        Miehen sopiva mitta on tietysti yli..

• normaalion

Persesilmä on normaalipituisen nokan kohdalla ja haistatatte paskat

• Luetämätarkasti

Mikä mies oikein olet kun aina vaan kyselet MUILTA oletko liian lyhyt?

Olet luuhannut täällä jo vaikka kuinka kauan vain tuo pituuskysymys mielessäsi.

Jokaisen miehen PITÄÄ olla tyytyväinen pituuteensa ja KAIKKEEN itsessään ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

Olet joko mielenterveysongelmainen tai umpityhmä tyyppi.

mies arvostaa itseään sellaisena kuin on ja pitää itseään sopivana kenelle tahansa naiselle.

TOSIMIES kysyy vain sitä, onko kulloinenkin nainen hänelle sopiva, eikä sitä kelpaako hän itse naiselle. Koska TOSIMIES kelpaa KENELLE TAHANSA naiselle!

LUE tämä viestini sata kertaa, opettele se ulkoa niin, että osaat sen sanoa etu- ja takaperin, vaikka tulisin kysymään sitä sinulta sjuuri sikeimmästä unestasi hertettynä!

ONHAN SELVÄ!!!???

En halua nähdä tämän jälkeen enää ainuttakaan viestiäsi tällä palstalla, MUISTA SE!!!

• musta1

Miehistä kunniaa loukattu. Senkin sovinisti

• Luetämätarkasti
        musta1 kirjoitti:

Miehistä kunniaa loukattu. Senkin sovinisti

Ei, mutta ärsyttää vain tuon kaltaiset nynneröt hiirulaiset, jotka eivät tiedä edes perusasioita elämästä!

Ovat ihan hukassa itsensä kanssa.

Usein tosin taustalta löytyy mielenterveyden ongelmia.

Olen ihan matti siitä, että tuo 172,5 cm-tyyppi on vaikeasti ongelmainen.

Ja sitäpaitsi: YKSIKÄÄN hänen viestinsä ei ole

IKINÄ liittynyt mitenkään ikävään, mistä tällä palstalla on tarkoitus keskustella!

• mieseräs

Onkohan tämä provo vai mikä.. ,mut vastataan silti. Ilmeisesti ainakin olet nuori ja epävarma. Itse n.171-172cm muistaakseni ja kyllä minä saan naisilta huomiota, sekä itseäni lyhyemmiltä että pitemmiltä. Vaikkakin vain yksi on minulle rakas. <3

Eli ilmeisesti ihan sopiva sinäkin olet pituuden puolesta monelle. Ihan normaali pituushan tuo on. Jos tuntuu,että kukaan ei kiinnostu niin vika on varmaan jossain muussa, kuin pituudessa. Esim. hyvä itsetunto on kuulemma seksikästä, siitä kannattanee aloittaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2294
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1349
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe