Hei!
Onko kellään kokemusta kyseisestä systeemistä ? Mikä on sen perimmäinen tarkoitus? Tarjoaa työtä ja ajanvietettä. Kuulostaako muista liian hyvältä ?
Työtä eläkeläisille kun nuorempia on kuulemma tällähaavaa työttöminä ?
Joiku of life
4
1872
Vastaukset
- Senioriteini
Niinpä, lyhytaikaiseen tarpeeseen eläköityneitä! Nuorella ei kokemusta "hypätä" remmiin kesken pvän. Kaksi pvää vk.ssa on tarve...kuka tulee arkea pyörittämään. Näin oletan että eläköityneet....Nyt kuulin ns.normityöntekijät ei eläkkeellä olevan (t)ovat ringissä! Hieno aate, vaan asiantuntijuutta vankkaa tarvitaan em.teamiin!!! On turhaa sekoittaa työikäisiä urakalla tekeviä systeemiin. Nuoret ja ei eläkkeellä töihin kokopäivään tai omiin sopimuksiin. Myöskään ei "nälkäpalkalla!"
- Mitääh
Mistä ihmeestä te puhutte?
- Lisbethin
Voisko nyt keskustella, millä eläkeläiset jaksavat juosta klo7-12 aikana, jolloin hoitoisuus kiireintä. Ei auta käsienhoito, vaahtokarkit. Mitenkä luokitellaan kaupallisen alan välikäsi(ilman hoito koulutusta). Paljonko Joiku saa hoivakodeilta tunti? Kävin infossa. Kollegoita säälien, ei tarvita kuin käsiä! Ja aavistus tekoja hyvän hoidon puolesta. Paljonko hyvä Joiku saatte tunti korvausta lähihoitajasta/paljonko hoitajalle jää?. Onko oikein, jos rekrytoiminnassa ei ole edes tietoa kuinka toimitaan jos eläkeläinen näkee NYT puhutuissa yksityisen hoiva firman toiminnan puutteista! Raha edellä, eihän!
- Anonyymi
Tein melkeen parivuotta Joikun kautta keikkaa.Minulla on vain hyvät kokemukset Joikusta.
Palkka tuli aina oikein ja keikkafirman pomot erittäin mukavia.
Työhyvinvointia lisäsi eri tyyppiset tapahtumat.Yhdessä vietetty aika, erilaisten teemojen ympärillä. Niin ja kyllä minun suussa vaahtokarkki maistui myös.!
Edellisen mielipiteen kirjoittanut Lissu,huokuu negatiivisuutta. Jota en pikein ymmärrä.??? Joiku on voittoa tavoitteleva yhtiö ja he hakevat,sopivat ja hinnottelevat oman palvelun sen mukaan.Keikkahoitaja menee silloin töihin kun on sopinut,menee vain sinne minkä on sopinut. Työvuoroon joka hoitajalle itselle sopii. Vaivatonta vai mitä?
Tes:in mukainen palkka juoksee ja sairausloma palkka lakien mukaan.
Niin ja kyllä eläkkeellä moni hoitaja on hyvässä vedossa. Työkykyä lisää se että voi itse päättää kuinka paljon ja mitä vuoroja tekee. Ammattitaito on rautainen joustava.
On huomioitavaa "Lissu" että hoitajan joka näkee puutteita tai huonoa hoitoa johon tulisi puuttua, on itse velvollinen tekemään Valviraan ilmoituksen.Ei keikkafirma,jonka rooli on välittää puttuvaan työvuoroon ammattitaitoinen tekijä.Joiku on oman kokemukseni mukaan,lopettanut hotajien välityksen paikkaan josta tehty Valviraan ilmoitus, eli täysin eettisesti oikein.Ei Joiku voi roolistaan käsin tehdä ilmoituksia.
Itse voin suositella Joikua lämpimästi.
Kokemukseni on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926