Geishakuulat

Crystal-girl

Millaiset geishakuulat olisi hyvät aloittelijalle, jolla kuitenkin lihakset suht. hyvässä kunnossa?
Onko siitä niiden joidenkin kuulien "värinästä" jotain iloa? Kannattaako hommata sellaiset värisevät vai värisemättömät? Narulla vai ilman? Isot vai pienet? Yksi vai kaksi?

17

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmenlitranpesis

Sun kandee alottaa ensiks vaikka pesäpalloilla.

• hyvät

Jos on jo lihakset suht. hyvässä kunnossa niin pitää hankkia painavat ja pienet pallot jotta niillä olisi merkittävää vaikutusta lihaskuntoon. Värisevillä on ihan kiva leikkiä ja lihaskuuntton paras on treenisauva ei pallot. Valinta riippuu siis siitä tavoitteletko kivaa vai haluatko kehittyä herkuksi.

• Crystal-girl

No olis kivaa, jos olisi sekä kivaa, että lihakset kehittyisivät. Mutta jos on joku joko-tai-tilanne, niin mieluummin kehittäisin lihaksia. Meillä on kuitenkin miehen kanssa ihan kivaa muutenkin.

• C-girl

Mikä muuten on treenisauva?

• kokjep

• Aloittajalle

Olen synnyttänyt nainen, mutta keskikoon kuulat olivat liian isot ja kevyet, pysyvät siis sisällä ilman lihasten käyttöä, ei mitään hyötyä. Eli kuten joku jo sanoikin, että jos epäilyttää, pienemmät ja painavammat hyödyllisemmät. Yksi tuote jossa useampi variaatio tietysti hyödyllisin. Myös naruja tms. ulosvetovipstaakelia suosittelen, etteivät ihan olemaan jää.

• nautintoajahaastetta

Itse olen kokeillut ja huomannut et vähän tilanteeseen sopivat esim. narulliset joissa tavallaan on sisällä toiset liikkuvat pallot toimii liikunnallisessa jutussa hyvin. Tosin ei saa olla liian isot ja pehmeät koska sit mun lihakset painaa ulkopalloja liiaksi ja sisäpalloista ei ole hyötyä.
      Toinen vaihtoehto on kaksi irrallista kuulaa joista toinen isompi ja ekaksi se pienempi sisään huom. loppuun asti ja sit isompi lopuksi. Niitten kanssa kun kävelee tai tekee mitä vain niin saa tuntea pientä liikettä. Tosin pitää muistaa ostaa vähän kalliit ettei siitä metallista tule mitään allergisia juttuja. Minulla saattaa myös olla peni fetisissi metalliin joten ehkä sillä aineella ei väliä.
      Kolmas nämä kaikenmoiset vibrat taitaa olla miehiä varten seksileikkeihin en vähättele sitä ettei ne tuottaisi tulosta tosin meillä mies käy jo kuumana pelkästään siitä kun laitan ne sisään ja lähetään vaikka ulos ja pientä jännitystä ja haastetta tulee siitä kun jättää hameenalta pikkarit pois ja on vaikka kaupassa :) . Muuten kannattaa ekaksi näitten irrallisten kuulien kanssa harjoitella niitten pois ottoa yks kerralla ja kyllähän se kun harjoittelee niin ne tulee jo pelkin lihasvoimin ulos. Pienenä vinkkinä itse ekakerroialla totesin et onneks on mies ettei tarvi ystävää pyytää apuun.

• on-kyl-nannaa

Aikoinaan mainostettiin geishakuulia seksuaalisen nautinnon tuottamiseen, mutta evät ne naiselle tuota useinkaan suoraa nautintoa. Vähän niin kuin tamponi. Tuossa nikin "nautintoajahaastetta" oli jo hiukan välillisestä nautinnosta, kun on kaupungilla ilman aluspöksyjä ja kuulat vitussa. Tietoisuus kiihottaa.

Toisen tavan nauttia tietoisuudesta kertoi muuan nainen netissä. Hän oli nähnyt, kuinka nuori äiti oli uimarannalla ollut "numeroa liian pienissä bikiineissä", joiden alaosasta tuli ulos näkyvä värillinen naru. Oli siis selvä, ettei se ollut tamponinnaru vaan kuulien. Äiti vietti rannalla pari tuntia korjaamatta narua millään tavalla piiloon. Hän siis nautti siitä, että katsojatkin tiesivät, että hänen vitussaan olivat kuulat. Kaunista ja kiihottavaa.

Kun kulkee hameasussa ilman pöksyjä (tietysti kesällä tai sisällä) pitää vain huolehtia, että ainakin ulompi kuula on niin iso, ettei se luiskahda vahingossa pois. Varsinkin juhlissa asu on erittäin sopiva. Useampi nainen on kertonut, miten se luo kuin itsestään tunnelmaa, vaikkei kukaan muu tietäisi.

Värisevän kuulan tulee olla radio-ohjattava. Niitäkin seksikaupat mainostavat. Kun panee sellaisen vittuunsa, voi antaa katkaisinlaitteen miehelle. Kun sitten kuljetaan yhdessä kaupungilla, mies silloin tällöin muistuttaa läheisestä suhteesta, mutta ei toki niin paljon, että siitä aiheutuu kiusaa.

Nautintoa!

• Oravapil

Aika paljon noissa treeniin tarkoitetuissa on miesten päiväunia. Ei niillä mitään tee. Olen vuosia käyttänyt yhtä painavaa kuulaa. Sen syvyyden oppii itse säätämään ja sitä voi kuljettaa ylös alas. Pieni on tehokkain treenaaja ja suuri taas tuntuu parhaalta. Nykyään en pidä enää kuin satunnaisesti, mutta meni varmaan muutama vuosi kun se oli lähes päivittäistä. Nykyään sanonta tiukka on muuttunut ja voin olla jopa kiinni. Ei mene millään jos puristan kovaa. Siinä mieheltä muljahtaa silmät ympäri kun viimeisillä vedoilla isken kunnolla kiinni! :-) Samaten oma tunne on valtavasti parempi.

Vinkit: osta mutta erilaista. Kokeile. Aluksi sellainen, joka pysyy varmasti sisällä. Käytä suojaa varmuuden vuoksi. Kun päivän mittaan tunnustelet ja liikutat sitä lihakset ja varsinkin niiden koordinaatio alkaa toimia. Vaihda tarpeen mukaan painavampiin. Nopein kehitys on kuulalla, joka kävellessä pysyy sisällä vain pitämällä.

• metallika
    • Oravapim

Toi on ilmeisesti niin painava, ettei en kanssa jaksa kaupungille tai kävelylenkille lähteä. Eikä taida mennä housuihin muutenkaan. :-) Mutta orgasmihakuisessa harjoittelussa varmaan todella hyvä. Painoa pitää olla ja sitten vaan pitelemään sitä sisällä.

• metallika

Punnitsin huvikseni: 453g. On siinä pitelemistä.

• Oravapil

Pystytkö pitämään kaupungilla? Minun painaa vain noin 250g (surkea muovipuntari).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe