Esim. Väentuvalla siellä on mm. kunnan vaakunaa häpäisty ja jääkiekkopöytään lyöty pieni särö. Biljardipöytäkin näyttää "rumemmalta" kun sitä pistelty nuppineulalla. Paikkaanhan on hankittu viihdykettä nuorisoa varten. Yleisesti minkä takia pitää väännellä niitä aurauskeppejä, jotka meidän talonmiehet laittavat autoilijoita ja pyöräilijöitä varten. Järjestetään lapsille matka Disneylandiin (missä itsekin kävin) että olisivat kiltimmin? En -yleistä- että Kuortanelaiset olisivat tällaisia mutta tulipahan avauduttua. =).
Vastaukset 7
- if.irteP
Ai tämä aihe tulikin tänne. Tuo matka disneylandiin oli mun sarkasmia. Mutta esittäkää mieltänne täällä että tiedän oletteko samaa mieltä, heh.
- Anonyymi
Voi voi huolestuttavaa luettavaa
- Anonyymi
Tiiätsä vähän tuli sama mieleen että osumaa on otettu
- aivasama
Aha
- Anonyymi00007
Oho lämmittää tosi paljon
- Anonyymi
Eikös opistolle ole mahdollisuus saada?
- Anonyymi
Voi surkeaa paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672