Kansakunnan johtajan vaatimuksista kieltäytyminen on uhmaa.
Kansakunnan johtajan uhkavaatimuksista kieltäytyminen on terveen järjen käyttöä.
Julkinen vaatiminen pohjautuu hyviin perusteisiin ja on hyvä käytäntö yleensä.
Nimetön ja perusteeton uhkavaatimus sen sijaan on terveen järjen vastaista, ja sen vastustaminen ei ole vaatimuksen uhmaamista, koska uhmaaminen vaatii yleisen järjestyksen vastustamista.
Omissa nimissä tehtyjen ja hatusta vedettyjen vaateiden vastustaminen voi muuttua uhmaamiseksi, kun vaateet toistetaan julkisesti, ja ihmisillä on mahdollisuus vertailla vaateiden todenperäisyyttä ja järkevyyttä lain sallimissa rajoissa.
Ilman järkeä ja julkiseen lakiin perustuvaa perustelua vaateet ovat vain uhkavaatimuksia, ja siten niitä pitää vastustaa, kunnes selviää, miten ne kuuluvat oikeusvaltioon.
Uhkavaatimukset voidaan luokitella valtioterrorismiksi, jos virkamieskoneisto on asetettu niitä toteuttamaan ilman, että ne perustuvat olemassaolevaan lakiin.
On aivan sama, kuka uhkavaatimuksia esittää, vaikka itse EU:n keisari, koska uhkavaatimusten luonne ja niiden vastustaminen pysyvät samoina asioina tekijöistä riippumatta.
Vaatimus ja uhma vs. uhkavaatimus
valtio-orja
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192311
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781523
- 821493
- 231490
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101443Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011071Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894