Tomusokeria ajattelin sekoittaa veteen ja koristella jotenkin nätisti ja väkerrellä niille pienet lahjapussit.
Rahatilanne on todella kehno, eikä mulla ole varaa ostaa kenellekkään tosi kalliita lahjoja (eikä kyllä ole hirveemmin varaa edes ostaa halpojakaan). Näppärä en myöskään ole käsistäni.
Oonko ihan huono ihminen, jos vaan leivon pipareita kaikille joululahjaksi? Kuulostaa omaan korvaan todella ankealta, etten muuta antaisi. :/ Olen yrittänyt kyllä ajatella sanontaa "ajatus on tärkein", mutta silti.
Entä, olisiko muita hyviä ja edullisia lahjaideoita, mitä voisin itse tehdä?
Pipareita joululahjaksi?
köyhäjoulu
2
140
Vastaukset
- köyhäjoulu
Ikähaarukkana on siis 14 - 80v.
- Jonna-V
Ihan hyvä idea, jos koristelet, ja annata kauniissa lahjapussissa tai rasiassa. Edullinen (liki ilmainen) on myös esimerkiksi itsetehty lahjakortti (autonpesu, kaupassa käynti, hieronta, tms.).
https://opiskelijanbudjetilla.wordpress.com/2015/11/26/joululahjat-opiskelijabudjetilla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1031769- 671535
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221058- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe46953- 94938
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120931Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836