kohtaavat täällä? vai onko täällä niin sulkeutunutta porukkaa että ei?
Vastaukset 18
- ravinteli
Varmaankin paikallisissa "ravintoloissa" ?
Vielä kun tänne saataisiin ihan oikea "ravintola"... - Heteromies
Pykäläinen on "only gay in the village"
- Siiskuka
Kuka muka?
- hilkuri
Kahvila Myllykulmassa olen havainnut tuota gaykansaa isommissakin ryhmissä
- Gayikoni
Uimahallin saunassa tiistai- ja torstai-iltoisin. Tervetuloa!
- heteromarkus
Voiko heterot käydä siellä silloin?
- vaskiseppä
heteromarkus kirjoitti:
Voiko heterot käydä siellä silloin?
Voi, mutta kannattaa varata pala peltiä laudeliinaksi.
- Gayikoni
Voisko joku käydä VOKissa kysymässä onko siellä homoja? Saatais uutta verta Oriveden homoskeneen.
- orivesijoskuskäymässä
Anna joku yhteystieto niin voi ottaa yhteyttä ilman uimahallia;)
- Ihquu
Nesteelläkin näyttää istuvan :)
- gaaaaaaaaaay
Haistakaa kulli! Minä en ole ainoa homo!! Tykkän kyllä imeä kullia! Mutta en ainoa, ps lähiöfaijat on hyviä rajasalmessa! ;)
- HaisePahalle
Heitä HOMO voltti!!.
- omoomo
:-)
- ulkovesiläinen
Oriveden homot taitavat enimmäkseen kohdata toisiaan täällä internetissä. Suurin osa orivesiläisistä homoseksuaaleista on muuttanut pois paikkakunnalta, monet ulkomaillekin. Tunnetuin Orivedellä oleva homo lienee siellä hautuumaassa lepäävä maailmankuulun taiteilija Touko Laaksosen, alias Tom of Finlandin, pitkäaikainen elämänkumppani, joka oli kotoisin Orivedeltä ja haudattu sinne äitinsä viereen.
Tulkaa ikaalisiin täällä on vahvat gay perinteet.
- Rynk
Myllykulmassa ja siinä Nesteen parkkiksella autoissa istuskelevat odottelemassa pokaa.
- lepakkominna
Entä kokoontuulo lesbot missään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556