Maaseudun pankkoelätit leikkii asiantuntijaa

Yrittäkää_edes

Tukijusseilla ei päässä muuta kuin hankkijan lippis.Silti leikitään niin asiantuntijaa joka asiassa että.Mitä jos tekisitte joskus töitä.Tiedetään kyllä että raha tulee teille tekemättäkin mutta voisihan se olla ihan teidän mielenterveydenkin kannalta parempi että jotain käpsisitte.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiohihihiiihhi

Niin no..
      Kyllähän Me omassa asiassamme olemme asiatuntijoita. Paljon parempia kuin Sinä tai Helsingin Herrat.

Meidän asiantetkusellamme tiedämme että teemme kaksinkertaisen määrän työtä kuin sinä. Sinä siis Et ole asiantuntija alaamme koskien.

• Pysytään.asiassa

Kun pysyisittekin siinä omassa asiassanne.Jättäkää nämä työmarkkinakuviot sellaisille jotka niistä jotain ymmärtävät.Te maajussit kun ette ymmärrä hevon vittua semmoisista.

• Hiohihihiiihhi

Meillä nyt ei ole kommentoitavaakaan tuohon. Siellä Isot pojat Leikkii hiekkalaatikoillaan. Äitiiiii! Toi tuli mun hiekkalaatikolle!!

• sananlaskut

Ei terve ruumis työtä kaipaa

• Ne Hankkijan lippikset ovat muuten tosi vanhoja, useimmilla tiloilla kierrätyksessä jo toisessa sukupolvessa.

• Kaikki elättätien vitut on myös verotuksessa vähennettäviä. Keput ei veroja maksa

• pyllistä-seppo

Ovatko punikki-ämmien vitut vähennyskelpoisia verotuksessa? Tulonsiirtojen varassa eläviä ei kutsuta veronmaksajiksi, siksi asumistukea nauttivat ovat yhteiskunnan elättejä.

• toukohousut

Talikkokommarit maksaa yhteiskunnalle n.5mrd joka vuosi tuet pois niin olkaa työt maistumaan ja tuo entisestä neuvostoliitosta kopioitu tehoton maatalous vähintään puolitettava .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe