Sanoinkuvaamatonta epäasiallisuutta

Heseliini

Olen seurannut tätä keskustelua tällä palstalla ja fasebookissa. Minua todella suuresti hämmästyttää tämä meidän Kempeleläisten asiattomuus tässä ko. raiskauskeskustelusta. Tämä lynkkaus-mentaliteetti on aivan uskomatonta meidän "sivistyneiden" ihmisten keskuudessa vai ollaanko me sivistyneitä? Ettekö te kukaan ajattele uhria, hänen tunteitaan kun hänetkin ollaan leimattu johonkin syylliseksi vaikka kukaan ei varmasti tiedä edes että mitä on tapahtunut ja olipa se tilanne sitten mikä hyvänsä hänen ( uhrin ) kannaltaan se pitäisi muistaa, että poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja tuomioistuin ratkaisee asian mikäli asia niin pitkälle etenee. Eihän näissä suurimmassa osassa some-jutuista ole järjen häivääkään ja vielä valtuutettu, jota olen pitänyt fiksuja miehenä, alentuu kirjoittelemaan täyttä pas.aa ja vaatimaan muilta joitain toimenpiteitä mutta itse ei pane tikkua ristiin epäkohtien korjaamiseksi, hyvähän se on puskista huudella ja odottaa valmista mitä ei kuitenkaan koskaan tule.
Yritetään nyt elää rauhassa ja ihmisiksi. Suomi on kuitenkin oikeusvaltio ja oikeus tulee toteutumaan valtiovallan taholta oli se sitten mikä hyvänsä.

38

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuuujjuuu

      Asia on niin, että ihminen -myöskin mamu- on syytön kunnes toisin todistetaan. Juvaniko siellä on jotain vaatinut toimenpiteitä?

      • Helityty

        Eiku Halunen


      • KorpioikeusVsTämä

        Jaahas, "oikeus" toteutuu, kun tuo ko. luultavasti yli 20-vuotias (jolle on annettu uusi haluamansa identiteetti, syntymäpäivällä 1. 1. 1998) saa pienen tuomion, joka jos edes on ehdoton, josta "nuorena rikoksentekijänä" eli "alle 21-vuotiaana" vähennetään 2/3.


    • jakyseessä25v.afgaani

      Sanoinkuvaamatonta epäasiallisuutta, nimittäin 13-17-vuotiaitten pissiksien tunkeutuminen VOK-hunajapurkeille läpi koko EU-suomen. Vaikka on kiellot ja opasteet ja niin ei kun samalla päättömyydellä mennään tyrkylle kuin jonnekin huvimellakkatilaisuuteen.

      Islamistien mukaan tuollainen riista ei ole korvamerkittyä kenenkään omaisuudeksi, joten löytäjä saa pitää ja käyttää tarpeeseensa mieltymystensä mukaan, haluamansa ajan verran.

      http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/lenkkeilijatyton-surmaajan-mielentilatutkimus-valmistui-millaisen-tuomion-exansa-polttanut-saa/5578020
      ...Porissa lenkille lähtenyt 17-vuotias tyttö katosi tammikuun lopulla ja löytyi palaneesta rakennuksesta Kokemäeltä. Miestä syytetään murhan lisäksi törkeästä raiskauksesta sekä törkeästä vahingonteosta ja liikennerikkomuksesta. Syyttäjä on vaatinut hänelle elinkautista.
      Oikeus arvioi kesällä esitetyn näytön perusteella, että mies kaatoi karjasuojassa tytön päälle bensiiniä ja että tyttö oli ollut sidottuna ja elossa palon alkaessa. Ruumiissa oli myös merkkejä pahoinpitelystä.

      http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/tallaisen-whatsapp-viestin-lenkkeilijatyton-surmasta-epailty-lahetti-tekopaivana/5201494
      ...”Ota minun äidin puhelin ja soita sillä numeroon 020202 ja sitten kysyt sen tytön yhteystietoja. He antavat sen. Ota sieltä hänen puhelinnumeronsa, kopioi se ja lähetä minulle. Sitten poista soitettu puhelinnumero minun äidin puhelimesta. Poista se äidin puhelimesta. Puhu hiljaisesti, jotta (nimi) eikä hän itse kuule. Älä pelkää, tämä ei ole vaarallista meille. Ei se mitään, älä pelkää. Emme jää kiinni. Pyydän ystävällisesti kirjoittamaan hänen sukunimensä. Kun soitat sano tytön etunimi ja sukunimi. Sitten he antavat sinulle hänen yhteystiedot, jonka jälkeen lähetä minulle hänen yhteystiedot.”

      • NäitäTäälläPyöriiNyt

        Eikös tuossa jutussa ollut silminnäkijähavainto, jonka mukaan ainakin kaksi henkilöä oli paikalla kun tyttöparkaa pahoinpideltiin parkkipaikalla ennen hänen polttamistaan? Ainakin yhden uutisen mukaan, jonka muistan lukeneeni. "Oikeus" jätti huomiotta, vai?

        Eli toinen syyllinen juoksee edelleen vapaalla jalalla?


    • tiedot_oikeus.fi

      Aloittajan kanssa samaa mieltä. Minä en syyllistä mahdollista uhria enkä mahdollista rikoksen tekijää. Laitoin näin pariin muhunkin ketjuun:

      Somessa huudetaan, että on tapahtunut raiskaus ja että ählämit on syyllisiä.

      Onneksi meillä on Suomessa demokratia, hyvät lait, puoleeton oikeuslaitos jne.

      RikosEPÄILYISSÄ tutkitaan ensin ja sitten vasta - tarvittaessa - hutkitaan.

      http://www.oikeus.fi/fi/index/esitteet/lapsirikoksenuhrina/mitarikosprosessissatapahtuu.html

      • hahaha70

        Suomessa saa raiskata vapaasti, koska tuomiot on mitättömiä ja oikeudenkäynnit pelkkää sirkusta.


    • lasjdflausdf

      Aloittajan kaltaiset perverssit kulttuurimarxialiset, punavihreät suvakki femakko huorat punikki kommarit saatte kiihotusta kun ählämi raiskaa pikkulapsen.

      Te haluatte runkata kuselle löyhkääviä karvavittujanne vieressä voihkien kun muslimi ahmed tappaa ja raiskaa pikkuvauvoja huutaen "allah akbar"

      Vittu te olette mieleltänne sairaita.

      Jos PIKKULAPSENRAISKANNUT MUSLIMI olisi suomalainen valkoihoinen kristitty, te huutaisitte lynkkausta.

      • oikeusvaltio_fani

        Juuri sinunlaisiasi nimimerkki "lasjd....." sivistymättömiä, yksioikoisia, tietämättömiä ja aggressiivisia somettajia aloittaja varmaan tarkoittikin.


      • oikeusvaltio_fani

        Toisessa ketjussa minusta todettiin hienosti näin: "Suvakin mielestä naisen raiskaus on aina naisen syy."

        Ei, en minä niin kirjoittanut.

        Kirjoitin poliisin julkisuuteen kertomat tosiseikat, koska täällä mesotaan, että kylällä ei enää uskalla liikkua koska joku ulkomaalainen hyökkää puskista ja raiskaa.

        Poliisilla on rikosilmoitus raiskauksesta. Poiliisi tutkii asiaa. Tutkintaan kuuluu selvittää onko raiskaus tapahtunut ja kuka on mahdollienn tekijä.

        Sitten poliisi vie jutun syyttäjälle syyteharkintaan. Jos syyttäjä katsoo näyttöä olevan riittävästi, juttu viedään käräjäoikeuteen, jossa puoleeton oikeislaitos antaa tuomionsa.

        Ennen syyttäjän nostamaa syytettä meillä ei ole kuin raiskausepäily ja mahdollinen rikokseen syyllistynyt.

        Syytteen nostamisen jälkeen meillä on mahdollinen rikoksen uhri ja rikoksesta syytetty.

        Tuomion jälkeen meillä voi olla a) rikoksen uhri ja rikoksen tekijä tai b) ei rikoksen uhria eikä tekijää.

        Oikeusvaltio toimii näin.

        Raiskaus on mielestäni hirvittävä rikos, oli tekijä kuka tahansa. En ole sitä mieltä, että uhrin vaatetus tai käytös olisi lieventävä asianhaara raiskauksessa. En ole sitä mieltä, että suomalaisten täytyisi muuttaa esim. pukeutumistaan sen takia, että tänne tulee ulkomaalaisia. Olen sitä mieltä, että jos turvapaikkaa hakeva syyllistyy Suomessa rikokseen, hänen tulisi automaattisesti menettää mahdollisuutensa saada turvapaikka.


      • myyrä11

        Olet pahasti väärässä ns. "suvakkien" suhteen, olet oman raivosi sokaisema. Ja minä muuten ajattelen, että syylliseksi todettua syyllistä on rangaistava ja syytöntä uhria on autettava. Olemmeko siitä eri mieltä?


    • Veseliini

      Tuskinpa suurin osa meuhkaajista on edes käyny Kempeleellä. Netissä nimettömänä huutelu on tehty liian helpoksi nykyään.

    • Järkyttävää

      Pahoin pelkää niiden syyttömien puolesta, jotka joutuvat terroristintasoisen raiskauksen kohteeksi. Joku kerta voi tulla vielä tapauksia, joissa ei ole silminnäkijöitä kun raiskatultakin on poistettu silmät?
      Tietääkseni terroristi sanaa voi käyttää silloin kun vieraan maan kansalainen käyttää väkivaltaa on sitten kyse minkälainen väkivalta tahansa?
      Tietääkö SUPO millaisia raiskauksia lähtömaista tulleista maista on tehty? Aikooko edes sisäministeriö kertoa niistä mahdollisista vaaratekijöistä joita satunnaiset suomalaiset joutuvat ehkä myös kokemaan?
      Onko nykypolitiikka niin "raakaa", että vain perheen muut henkilöt käytännössä pyrkivät suojelemaan toisiaan?

    • vainsanoinkuvailtua

      Suomessa asuva 26-vuotias afgaanimies Ramin Azimi on tuomittu elinkautiseen vankeusrangaistukseen 17-vuotiaan porilaisen opiskelijatytön murhasta.
      http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1195007843574/artikkeli/elinkautinen opiskelijatyton murhasta.html
      ... Oikeuslääketieteellisen ruumiinavauksen mukaan uhria oli lyöty päähän, häntä oli kuristettu ja hänet oli raiskattu kaupan pihassa Ulvilan Kullaalla 30. tammikuuta.
      Käräjäoikeuden mukaan epäilty pahoinpiteli ja raiskasi tytön kaupan pihalla Kullaalla. Ruumiskoirat merkitsivät myöhemmin kaupan pihalta paikan, jossa uhri oli maannut.
      Uhri oli kuitenkin hengissä, kun epäilty valeli hänen päälleen moottoribensiiniä ja ja poltti hänet elävältä vanhassa karjasuojassa Kokemäen Sääksjärvellä.

      • Monikakkupäältäkaunis

        Muistakaapa tyttäret, kun harkitsette seurustelua näiden itämaisten suklaasilmien kanssa, että lähi-idän maista kotoisin olevat ja niihin kulttuureihin kasvaneet miehet eivät unohda kulttuurisääntöjään rajan yli astuessaan. Tässä tapauksessa miehen kunniaa on loukattu, kun tyttö on päättänyt seurustelun loppumisesta eikä ole nöyrtynyt miehen tahtoon jatkaa seurustelua. Lopputulos kertoo paljon siitä, miten naisen tahtoa kunnioitetaan noissa kulttuureissa.

        Viime päivien tapahtumaan liittyen. Seuratkaa vanhemmat missä ja kenen kanssa tyttärenne liikkuvat. Tytöt eivät ymmärrä, että vieno flirttailu ja uteliaisuus uusia tulokkaita kohtaan, joka on normaalia suomalaisille tytöille, voi johtaa ei toivottuun lopputulokseen.

        Itse en ymmärrä sitä liian turvallisuuden tunnetta luonutta median propagandaa, jolla on kehotettu olemaan tekemisissä turvapaikanhakijoiden kanssa. Parempi olla liian varovainen kuin sinisilmäinen ilman kriittisyyttä.


      • aikpdaå

        Jaa!
        Onpa Suomessa oikeuslääketiede huippuluokkaa.
        Joka pystyy ruumiin tukinnassa näkemään, missä kaikki on tapatunu?
        Kuten tuo nuoren tytön "raiskauskin"


    • oikeusvaltio_fani

      VAROITUS! MONIMUTKAISTA TIETOA, JOKA SOTII YKSIOIKOISIA SELITYSMALLEJA VASTAAN!

      WIKIPEDIASTA Henkirikollisuus Suomessa

      "Työttömät miesalkoholistit

      Suomessa on kuudenneksi eniten henkirikoksia EU:ssa. Ero Euroopan keskiarvoon selittyy pitkälti sillä, että Suomessa keski-ikäiset työttömät miesalkoholistit tappavat poikkeuksellisen usein. Muiden sosioekonomisten ryhmien henkirikollisuus ei juurikaan poikkea muiden Länsi-Euroopan maiden tilanteesta.

      Tekijöistä naisia 13 %, uhreista 30 %

      Vuosina 2000–2009 uhreista 70,1 % oli miehiä, 29,9 % naisia (3,3 ja 1,3 / 100 000 as.). Miesten osuus on ollut 70 %:n luokkaa 1950-luvulta asti ja 1700-luvun loppupuolella, siinä välissä 80–90 %. Naisten osuus tuomituista oli 2000-luvulla 13 % (0,7 / 100 000 as.), 1960-luvulla 5 % (0,2), ja nousu on jatkunut 1940-luvulta asti. Viime vuosisatojen minimi oli 3 % (0,5) 1920-luvulla.

      Tuttavan surmaama mies

      Yleisin uhri oli tuttavan tai ystävän surmaama mies (46 %), sitten parisuhdekumppanin surmaama nainen (18 %) ja uhrille ennalta tuntemattoman surmaama mies (10 %). Vuonna 2010 tapahtui 117 uhrin kuolemaan johtanutta tahallista väkivaltarikosta (2,2 / 100 000 as). 1975–2000 taso oli noin 3 / 100 000 as. Osapuolista ainakin toinen oli humalassa 83 %:ssa tapauksia (69 %:ssa kaikki). Tekijämiehistä 56 % oli tuomittu pahoinpitelyrikoksesta edellisten kymmenen vuoden aikana.

      Miehen keskirangaistus taposta oli yhdeksän vuotta ja viisi kuukautta, naisen kahdeksan vuotta ja kahdeksan kuukautta"

      • oikeusvaltio_fani

        Kun sekä kuolemaan johtaneissa väkivaltarikoksissa SEKÄ uhri ETTÄ tekijä olivat humalassa 69prosentissa kaikista tapauksista, niin kumpikaan ei kaiketi silloin voinut olla sellainen pelottava muslimi, koska he eivät juo alkoholia???


      • tilastoistateoiksi

        No mutta hei, nythän meillä onkin mahdollisuus ainakin uhrien osalta päästä nykyistäkin tasa-arvoisemmaksi yhteiskunnaksi. En ole aiemmin ajatellutkaan, että tällainenkin hyöty tulisi nykyisen täysin hallitsemattoman pakolaispolitiikan myötä.

        Edellä mainitun lisäksi myös alkoholin tilastolliset haittavaikutukset tulevat dramaattisesti laskemaan ainakin väkivallantekojen osalta ja viinan hintaa voidaan hyvällä omallatunnolla kotouttaa kohti EU:n keskiarvoa.


      • KuuluuMuhamettilaisuutee

    • sieLUU

      Ompas teillä ihanna nopea energia!!
      Toiv ttavasti Jumala rakenta a elämän
      Millainen ihminen te olette??
      ( Niin ihanaa! Jos te olette sellainen kykenevä ihminen siellä
      Se on todella kauheata kun ihmiset ovat kokemattomia
      Koettakaa? olla Hengellinen, Raamattu pitää hallita..
      s8iitä tulee mieleen neuvot ( jotak on aina oikeat )
      esim minä usein tahtoisin sanoa typeräksi jotakin
      mutt ei saa sanoa tyhmäksi ketään, Raamattu opettaa

    • pläski

      Kymmenen vuoden päästä olemme samassa tilanteessa, kuin Ruotsi. Naiset eivät uskalla enää mennä illalla ulos, koska raiskaustilastot ovat maailman huippua. Kannattaa nuorille tytöille opettaa jo nyt, että maailma on muuttunut ja naisilla ei ole enää tasa-arvoa.

      • hhjjuuu

        Ruotsissa on jo käytäntö että kun kantisnaiset lähtee baariin niin kassiin otetaan mukaan nk. tavisvaatteet. Valomerkin jälkeen bilevaatteet kassiin ja säkkiasut päälle. Ja tämä usein vaan muutaman sadan metrin takia, siis baarista taksitolpalle.


      • nukku_masa

        Bilevaatteet ja tavisvaatteet? Että semmoista unta näit?


    • sieLUU

      Pitäisikö ihmisillä olla televisio keskustelupalsta???
      mutta anteeksi minulal on aina ideoita enemmän kuin pysyn perässä tunteineni
      Ei ole niin asemaa nyt??
      jeesusu! mitä minä tääl teen
      kaikki on mennyt pieleen
      en voi hahmotta amitä olette
      Ihmiset halua apuhua jostain
      ( mitenhe elää? käytännön eläämää)
      Onko mahdollista,
      että nuori tyttö
      ei osaa
      eikä pakolainen myöskään
      Voisitteko te opettaa heille kristillistä rakkautta yms
      Voisitteko te lyödä Ismoa , Tonia heidän turvat murskaksi
      Voisitteko
      nyt minua alkoi harmittaa
      Miksi elämä on niin vaikeaa????
      miksi kukana ei rakastanut , ollut se oikea
      Miten he jaksavat?? elää
      ;
      ,
      ääni sanoi se ei voi elää se nainen joka tekee sen asian
      siis huora on tehnyt kaiken vai?
      huora kaikess a mukana
      huora vaikka on alhaisuus tunteess ajatuksessa
      luulee voivansa olla kAIKESSa vaikka tasa arvoinen?
      Huora ei voi olla tasa arvoinen
      Minäkään en tiedä mitä olen
      Mutta ei ole vain huoruudesta kysymys vaan jotkut ovat kehittymättömämpiä kuin toiset.
      Minä olin herkkyydessä tunteessa sielunelämässä rakkaudessa kehittynyt,
      ja niissä vaurioitettiin pahoin
      Voisitteko te siellä Pohjanmaalla kasvattaa ihmisiä? että esimerkiksi olisi poliitikkoja jotka pystyvät suojelemaan maata jne
      ;;; minä en ole täydellinen, olen vaan St Salome
      olen tarpeeksi hyvä
      minul on järki ja tunteet terveet
      riittäisikö se?
      Välitän Jeesuksesta..
      ;;
      oli niin ihanat tunteet siinä että sai kunnioittaa Tonia, S4ebedeusta
      mutta hän valitsi olla huora..
      valitsi näyttäytyä kylpyammeessa ilkosillaan
      Hän ei tajunnut miten ihanat tunteet minulla oli
      miten Jumalllisuuden pyhänhäpäisy hänne mitättömyytensä raakuutensa påahuutensa
      Siis ne kauniit naiset olivat sitä
      Hän oli pahuus, kun ei kunnioittanut St Salomea ylitse heidän.
      Hän kumarsi jotakin tum tuk tyttöä joka meni luokseen, jätti tämän yliherkän nurkkaan
      Koska se tyt oli niin raaka Ei hän välittänyt edes Tonista
      Toni on sebedeus se tumma pistäs vana meikkiä naamaansa tai joisi olutta , että ai Sebedeus
      Mutta Toni tahtoo vaan kunnioitaa sen ulkonäköä ja sen cooliutta mennä suora apäätä Tonzan luo
      ( minä halusin olla kahden Tonin kanssa , siellä missä, ne tuli ja vesi mistä puhui haastattelussa,
      itsemurhan partaalla olevan näköisenä
      ( että hän ,katseli tulta ja vettä mökillään,
      syvällisenä ihmisenä
      Miksi hän valitsee sen Shakiran
      joka on arvoton vittu
      Joka ihailee madonnaa
      ( se on mennyttä... että ol9in se tuhansia vuosia kunnioitettu Pyhä..
      on tuo maalauskin,,, missä Louisedela valliere kieltäytyy, torjuu Kuninkaat
      Löytyy Googlemn kuvahausta
      Olen se louise
      s etum tuk tyttö röyhkeä loukkaaja
      ;
      jos hän olis ryömien lähestynyt, Pyhää
      eikä kävellyt röyhkeästi ohitseni
      Oli se suuri kunnioitus Tonia kohtaan
      Zepedeetä kohtaan
      ;; Jumala välittää minusta
      se tyttö ei tarvinnut Jumalaaa

      ( niin se ilmeni! ett Tonil ei ollut ?? 12 huoneessa aspektia vai oliko siellä jos katsoinväärää karttaa
      Se on oikieesti kauheeta, ett ei ole enää sitä mökillä syvällisyys katsoa tulta niin mieletttömän suurena sieluna..
      että ne pohjat valitsi bvana sen sakiran , raakalaisen
      ett sellaisene roiskauttaa on niitten arvomaailma
      Että se hetkutta araakaa ruumistaan
      Se oli selkeästi paha ihminen
      Esimerkisksi kun kuului oven takaa ampumista, konekivääritulta, ja menin
      sellaiselle sakira Madonna blondille kertomaan ( että joku poikaparka on helvettiin vaarassa joutua )
      hän sanoi vain Laita korvatulpat!
      ne kaksi blondia sanoi niin
      Onko se miehen ihana rakastaa sellaista yhtä raakaa kuin hän itse?
      Enkö minä sellaisena joka välitin siitä' pojasta, että hän ei joutuisiolemaan sellais34en helvetin, ampumisen sodan
      ( tietysti tarkoitin sitä, huolta pojasta )
      Blondi luuli että ajattelen vain itseäni,
      että melu häiritsi minua
      ( enkä ansaitisisi herkkänä jne jonkun , rakkauden, sen oikean ?
      Mut se on myöhäistä.
      Minua raiskattiin 2000 kertaa
      Näen miehen vain ällöttävyytenä
      Minulla on vain Jumala

    • murha_tammikuussa2015

      Satakunnan Kansa 26.11.2015
      http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1195007843574/artikkeli/porilaisen lenkkeilijatyton murhaajalle elinkautinen.html
      ,....Käräjäoikeuden mukaan epäilty [Suomessa asuva 26-vuotias afgaanimies R. A.] pahoinpiteli ja raiskasi tytön kaupan pihalla Kullaalla. Ruumiskoirat merkitsivät myöhemmin kaupan pihalta paikan, jossa uhri oli maannut.

      Uhri oli kuitenkin hengissä, kun epäilty valeli hänen päälleen moottoribensiiniä ja ja poltti hänet elävältä vanhassa karjasuojassa Kokemäen Sääksjärvellä.

      Oikeuslääkärin mukaan uhrin ruumis oli voimakkaasti taipunut taaksepäin, mikä hänen mukaansa saattoi johtua vain sitä, että uhrin kädet ja nilkat oli sidottu selän taakse. Palovainajat käpertyvät yleensä kovassa kuumuudessa eteenpäin.

    • pöyristyttää

      Heseliini
      26.11.2015 9:36 Entäs jos sinua painaa peräreikään puolen metrin patukalla niin johan ääni kellossa muuttuu Heseliini
      ??????. pöyristyttävää puolustamista sinulta.

    • needle2

      Et todellakaan ajatellut loppuun saakka!
      Ei tässä ole kyse raiskauksesta joka tapahtui suomimiehen tekemänä. Tämä oli uudenlainen juttu, ja siihen täytyy reagoida. Miksi? Koska vain reagoimalla siihen tilanteen edellyttämällä tavalla uudet raiskaukset ehkä voidaan ehkäistä.
      Ei todellakaan pidä hyssytellä että ''kyllähän aina on raiskattu, ainahan on tekijät löydetty ja tuomittu, miksi nyt pitää meteliä''.....
      Uudenlainen tilanne, uudenlainen reagointi!!! Vain siten saadaan parannusta asiaan.

    • naisnaisisionkaveri

      Tää on sulle.

      Mene Kempeleelle Jouluksi, siellä tapahtuu aina. On pukkia niin että riittää.

      Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:

      Kovin kovin TV:stä tutulle miehelle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Miehelle joululahjaksi toivon ravisuttavaa perinpohjaista henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun alla.

      Kempelejouluvatulointia. Nyt myös miehille. Ja naisille tietty. Jopa lapsillekin.

      • apteekin_kautta

        Otappa lääkkeesi. Tuntuvat taas unohtuneen.


    • toimintahahmo

      On totta, että olemme epäasiallisia, mutta ei niin epäasiallisia että alettais raiskata ja tappaa matuja (tai ketään). (Matut tappavat ja raiskaavat, jos et ole kuullut) Jotain rajaa hei. Ja totta on myös, että me kriitikot ollaan kaikki persaukisia juoppoja. Se on tutkittua tietoa kuten lehdistä saamme lukea. Te suvakit olette kohtalaisen vääränlaista väkeä myös, koska ette pidä burkhaa ja muutenkin elätte länsimaisittain, vaikka meillä nyt on uudet herrat, uusi herrakansa joiden oppien mukaan meidän on sopeuduttava elämään omassa maassamme. Naiset, kulkekaa pää painuksissa peittävissä asuissa, että matu ei hämmenny ja raiskaa. Mies, älä elehdi väärin, koska matu hämmentyy ja voi tappaa. Mies, älä pidä maastokuvioituja kamppeita, koska matu pelkää sotilashenkilöitä ja sekoaa. Mistä me voimme tietää mikä ele noille matuille on se väärä, joka saa matun räjähtämään ? Leikkikäähän matuilla ja ullattukaa aina uudestaan. Se on teille ihan oikein. Mitäs olette nuin s**tanan tyhmiä ! Alkaa olla tilanne Oulussa sama kuin stadissa jo pitkään: varo maahantunkeutujaa, varsinkin iltahämärissä tai jos liikut yksin. Nää on pahuuden enkeleitä sodan ja epätoivon maasta. Sota on niiden pään sisällä eikä lähde sieltä ikinä pois. Sota ei ole elokuvien seikkailutarina.

    • Oikeusvaltio

      Vai oikeusvaltio. Suomen oikeusvaltio ei tutki edes raiskaajan oikeaa ikää.

    • iso_luuta_lakaisee

      Nämä kaikki rasistien viestit tulisi ilmiantaa ylläpitäjälle. Mitä useampi ilmiantaa, sitä varmemmin viesti poistetaan. Nyt kaikki tervejärkiset siivoustalkoisiin!

    • mitäodotetaanrajatkiinni

      JS luvannut kuulemani mukaan ostaa koko Pohjois-Suomen, ja majoittaa, kouluttaa, sivistyttää loppuelämänsä tätä valtakuntaansa henkilökohtaisesti - pyydettyään eroa ministerin tehtävistä.

      Sitä ennen vaadimme rajat kiinni. Nykyiset olennot hoidettakoon luonnollisen poistuman kautta Sipilän johtamien ja omistamien päivä-iltapäivä-vanhushoitokerhojen tahoilta tai muin ulkopoliittisin laillisin keinoin.

      Vastuun on halunnut kantaa pääministerimme.

      Suomen Johto (JS) antoi kutsun omalla nimellään, mediassa, koko maailmalle. Hän siis ristinsä myös kantakoon omassatunnossaan ja yöunissaan - koko loppuelämänsä.

    • valkotakkisetapuun

      Kempele on tiettävästi pieni, kaunis, idyllinen suomalainen tiivis yhteisö. Juuri sellainen, mistä kaikki suomalaiset olemme saaneet nauttia, ainakin nähneet, aina vuoteen 2015 asti.

      Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha.

      Lapsemme ja lapsenlapsemme tulevat vaatimaan vastauksia, syyttämään sukupolveamme ratkaisuista.

      Suuri(n) osa suomalaisista ei ole halunnut Suomea pilattavan tällä tavoin, ei mistään hinnasta, ei .... ikinä.

      Maassamme myös asuu ja elää vielä ainakin yksi veteraani, jolla on muisti tallella. Milloin menet - yksinvaltiasministeri - selittämään nämä maahanmuuttoratkaisut ja pakolaispoliittiset ratkaisut Hänelle kasvotusten ?

      Kempeleellä kaikki tuntevat ja tietävät toisensa. Onko Sinussa MIESTÄ tavata kylän miehet ja naiset kasvotusten ?

      Maanpetturuus on rikos monessa maassa.

    • lisättäväääääää

      Sanottavaa

    • EjYmmörrä

      Kaikkii Saatanii tääkin maa päällänsä kantaa....

    • ehdottaja.-

      kun jättää seuraamatta, niin ei pääse häiriintymään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe