Olen vain kerran teinivuosinani kokeillut anaaliseksiä todella humalassa ja silloin tuntui kuin koko perse olisi repeytynyt kahtia, joten homma loppui ennen kuin poikaystäväni tavara oli edes sisälläni. En oikeastaan ymmärrä, miksi edes kokeilimme sitä, sillä ajatuskin kuvottaa minua. Kysynkin nyt teiltä kokeneemmilta, että eikös sieltä peräreiästä koskaan tule mitään ylimääräistä mukaan? Itsellä on ainakin niin tiheä aineenvaihdunta, että kyllä siellä paksusuolessa koko ajan vähän jotain on, joten en voi ymmärtää sitä, miten joitain ihmisiä ei ällötä se, että penis koskee paskaan! Emme me naiset kuitenkaan mitään peräsuolihuuhteluja rupea kotikonstein tekemään... Sitä paitsi olen kuullut, että naisella perseen pumppaus voi aloittaa paskahädän tunteen, joten miten anaaliseksi voi millään tapaa olla nautinnollista kummallekaan? Tai onhan se tiukka joo, mutta onko se sen paskan arvoista? Miehillä siellä perseessä on ilmeisesti jokin "hyvä kohta", mutta paskaa sielläkin on...
Eikös se penis koske paskaan?
5
299
Vastaukset
- porailen
No joo kyllähän se paskan tarttuminen penikseen on aina vähän se pieni riski. Mutta itselleni ei ole vielä moista sattunut.. Itse kun ensimmäistä kertaa kairasin kakkoseen niin se tapahtui juurikin kännissä ja vahingossa. Tai silloisen tyttöystävän tahdosta koska oli käynyt suolen tyhjentämässä moista ajatusta varten. Ei vaa kerenny asiasta mainitsemaan..Ite en ymmärtäny siinä kunnossa mistä on kyse,mutta kun viimein älysin mitä reikää sitä hoonataan niin tuli juuri tämä paskan tarttuminen mieleen kun ei ollut edes kortsua..siinä sit aikani ihmeteltyä ja suihkussa käytyäni totesin vain että eihän tässä mulkussa ole paskaa.. muijalta sit kysymään että mikä oli idea kun sinne "vahingossa"päästit niin vastaus tuli että hän on aina halunnut sitä kokeilla.. no ajattelin siinä sitten että kokeillaan sitä sitte niinku molempien tahdosta varsinkin kun neiti sitä haluaa. Ei muuta kuin kumi päälle ja ujuttamaan sisään.. ja voi taivas mikä tunne.. ei menny kauaa kun kortsu oli täynnä spermaa. Se on (15v aikaa)vieläkin kysymättä että kuinka se sen suolen tyhjenti kun ei tarvinnu liukkaria/mulkussa ei ollu paskaa ja lääkäritesti näytti ok. Sen kyllä sanon että on naisia ja miehiä jotka tykkää anaalista kunhan muistaa käydä paskalla. Nyt viimeisen 15v aikana porannu monia kertoja/naisia kakkoseen ja harvemmin on paskaa näkyny. Se on se nautinto mikä ajaa kaiken edelle kunhan muistaa hygienian ennen ja jälkeen...
- nautimistänautit
Kokeile joskus ajan kanssa ja dildolla. Tee se suolihuuhtelu niin ei tule paskat ulos. Ja pakkoko sitä on hoonata niin kauan että suoli antaa periksi.
On ihmisiä, jotka anaaliseksistä nauttii. Naisia ja miehiä.
On naisia, jotka eivät tykkää ottaa suihin, mutta tekevät sen kun tietävät miehensä siitä nauttivan. Voi siis nauttia myös siitä, että toinen nauttii.
Kukin tyylillään. Itse tykkään monipuolisesta seksista ja jos se vaatii välillä pientä panostusta ja valmistelua niin olkoon. Suurin osa seksistä kuitenkin on sitä hätäistä ja pikaista. Humalassa kun alkaa häseltään, niin helposti mies käyttää liikaa voimaa/massaa yrittäessän äkkiseltään tunkeutua ja huonolla erektiolla. - suklaapatukka
Parhaalta se silloin tuntuukin kun penis porautuu kuuman paskan läpi... paskan hyväillessä terkaa ja vartta ja antamassa liukastusta ja vauhtia ruskeaan matkaan.
Itse tykkään olla lusikka asennossa. Siinä voi kaveri työntää sopivasti. Se luikahtaa sisään kun on mennäkseen.
- lastihetket
eräs tyttöyst'v' myös huuti aina kun kairasin kakkoseen, ensin liukkaria ja sormea ja sitten reilusti munaa
kyllä se lasti lähtee makeasti peräsuolen perälle. enkat on että olen kairannut kakkoseen aamulla tytöystävää ja illalla toista tyttöystävää ilman että muna kävi pillussa tai suussa
kolmea en ole kerennyt vaikka kerran yritin vielä kolmatta naista kenen kanssa hengaillin välitöinäni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206687Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321500- 861489
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881281