Kaikki vakuutusyhtiöt kuin Suomen hallitus!

Römppäinen

Edessä luvataan paljon ja kaikkea mutta kun "totuus" alkaa nin kuin hankee kusis.....!
Jokainen vakuutusyhtiö on vain rahasampo ei muuta.
Kääntykää nyt hyvät ihmiset Hollantilaisen vakuutusyhtiön puoleen niin saatte hyvät kunnon vakuutukset ja alhaisimilla hinnoilla kuin Suomessa.

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pölkkynen

Aivan totta!
      Esim: matkavakuutuksissa ei ole mitään lain tuomaa turvaa, vaikka maksatte kuinka paljon tahansa matkavakuutuksista niin turva on mitätön,joku kukkahatutäti siellä vastailee mielensä mukaan puhelimeen ja yleensä vastaus on ei korvauksista.
      Vakuutusoikeuden pitäisi korvaus ja vahinko asioihin puuttua sekä haastaa vakuutusyhtiöitä vakuutusoikeuteen huijauksista, mutta tuo oikeus on otettu matkavakuutuksien osalta vakuutuoikeudelta pois, elikkäs ilmoittava etteivät käsittele matkavakuutuksista johtuvia asioita enää?
      Sama pas.. mutta eri pussissa on Fine joka ei itsekkään tiedä mitä neuvoo ja opastaa,siis vain neuvoo ja opastaa, maksettu yhtiö vakuutusyhtiöiden rahoilla ,siis hyvä veli yhtiö.
      Ainoa tapa on tehdä Rikoilmoitus Poliisille vakuutusyhtiöiden toiminnasta , ja toiminta on todella härsikiä rikollista jokaisella Suomessa olevalla vakuutusyhtiöllä kautta linjan.

• paskaatarpeeksiniellyt

Niin TOTTA!!!

Ja suomessa on tuo hyvä veli verkosto pitänyt myös huolta siitä, ettei joka jamppa voikkaan perustaa tänne uutta, rehtiä ja suora selkäistä vakuutusyhtiötä joka ei pelkästään muhkeita osinkoja tavoittelisi... Rikkaiden leikit halutaan pitää rikkailla, ja muu suomi olkoon polvillaan jakamassa rahojaan milloin minnekkin(usein ulkomaisessa omistuksessa oleville firmoille)!

Nyt on kuitenkin tullut uudenlainen(KLT & KTP asiantuntija) Oy jonka perustaja on selvästi samaa mieltä kanssani :D

www.sinunturvaksi.fi on tuon kotisivu...

• ÄÄNESTÄNJOVAS

Ihan itse päätätte, keille äänenne annatta eduskuntavaaleissa, jos tottelitte ja nöyristelitte PetosjytkyKokoomusKepujen rasismikorttia, saatte syyttää vain itseänne. Sillä tuodaan halpatyövoimaa, syrjäyttämään oma kansamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60