kauhajoella on vaarallista liikkua suojateillä. autoilijat ei kunnioita suojateitä v:tun vertaa. monta kertaa olen meinannut jäädä auton alle suojatiellä. poliisin olis aihetta seurata liikennekäyttäytymistä vähän enemmän. toinen juttu, punaisiapäin ajaminen on hyvin yleistä. kannattais valtion otta rahat pois näiltä jauhopäiltä.
liikennesäännöt
6
65
Vastaukset
- 369
Sen lisäksi valot pitäisi säätää niin ettei tarvitsisi lähes juosta ennenkuin ne vaihtuvat.Mutta Vaasastahan nämä liikennevalot säädetään?
- Tulooo
Liikennevalot säätelee jalankulkijoille turvaa. Ei tällaisessa liikennemäärässä jalkamiehen tarvitse autoilijoilta mitää kunnioitusta odotella. Ollahan rauhallisia.
- jonottaja
koko suojatie systeemi tukisi lopettaa. Turhaa jarrutusta ja kiihdytystä. Lisää vain polttoaineen kulutusta.
Äläkää ny auton alle juosko!
Jarrupalat kuluu kun joutuu pirättyhyn joka välis.- 44444444
On sulla huono auto kun jarrupalat kuluu .Vaihra potkulautaan autos
- MeidänLapset
ei kävele eikä aja polkupyörällä älykännykkää näppäillen punaisia päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663