______$$_____________________ $$
____$$$__$__________________$__$$$
___$$$___$$________________$$___$$$
___$$$$$$$$________________$$$$$$$$
____$$$$$$__________________$$$$$$
_____$$$$____$$0$$$$$0$$$____$$$$
_______$$__$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
_$$__$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$$
$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$
$__$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$$__$
__$___$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___$
_$_________$_$$$$$$$$$$$$_$_________$
_$______$$$________________$$$______$
_______$______________________$
______$________________________$
______$_______________________ _$
Mikä olet horoskoopissa nainen? :).
28
143
Vastaukset
- wegfdsrsty
kalat onnuska kalat ;)
- ex-morkkis
eikö se ole jo selvinnyt.
- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Hymy päivääsi, ei :).
hymysi on nii, lämmin aatos kiitos X) toivottavasti viestisi kiirii hänelle
- vastaasinäensin
Mikä itse olet?
- pikkukb
Minä KALAT
. ONNI!- pikkukb
Onni
Nään on pupu!!!!
- Kerrotkovielä
Mitä tuo esittää Onni?
- pikkukb
Onni
Ei voi
Onni
Olen pahoillani
Rapu
Kalat ja rapu sopii yhteen
Minä nään kaiken niin kuin nään
- rapuralla
rapu ja hän neitsyt
- rapuralla
Onnii kirjoitti:
Saksipäivää, hymy päivääsi :).
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
rapuralla kirjoitti:
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
Ravut ovat usein pomminpurkajoita tai puutarhureita. Saksilla on kätevä napsia johtoja ja oksia ;).
- kerroppaomasi
järjen ääni peittää usein sydämen kuiskaukset
- oivoijoijoi
Ei sille mikään järjen ääni mee perille ja sydämen kuiskaukset se kuvittelee. Mulle ei mitään hymyjä kiitos.
- äläviitsienää
Niin kuin et tietäisi. Sulla on keinosi. Enemmän arvostaisin face to face kysymistä.
- Semmoista
Valitan Onni, en usko sun olevan rapu, ellet sitten ole nousevana merkkinä sitä.
- Semmoista
Toisaalta jos olisit rapu, olisin huojentunut. Se olisi ehkä hyvä uutinen pitkään aikaan.
- pitäämennä
Jätän tällä erää sanomatta.
- otahanselvää
onnisein
- tai.vesieläin
Kenguru tai joku muu savannin eläin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241