______$$_____________________ $$
____$$$__$__________________$__$$$
___$$$___$$________________$$___$$$
___$$$$$$$$________________$$$$$$$$
____$$$$$$__________________$$$$$$
_____$$$$____$$0$$$$$0$$$____$$$$
_______$$__$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
_$$__$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$$
$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$
$__$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$$__$
__$___$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___$
_$_________$_$$$$$$$$$$$$_$_________$
_$______$$$________________$$$______$
_______$______________________$
______$________________________$
______$_______________________ _$
Mikä olet horoskoopissa nainen? :).
28
150
Vastaukset
- wegfdsrsty
kalat onnuska kalat ;)
- ex-morkkis
eikö se ole jo selvinnyt.
- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Hymy päivääsi, ei :).
hymysi on nii, lämmin aatos kiitos X) toivottavasti viestisi kiirii hänelle
- vastaasinäensin
Mikä itse olet?
- pikkukb
Minä KALAT
. ONNI!- pikkukb
Onni
Nään on pupu!!!!
- Kerrotkovielä
Mitä tuo esittää Onni?
- pikkukb
Onni
Ei voi
Onni
Olen pahoillani
Rapu
Kalat ja rapu sopii yhteen
Minä nään kaiken niin kuin nään
- rapuralla
rapu ja hän neitsyt
- rapuralla
Onnii kirjoitti:
Saksipäivää, hymy päivääsi :).
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
rapuralla kirjoitti:
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
Ravut ovat usein pomminpurkajoita tai puutarhureita. Saksilla on kätevä napsia johtoja ja oksia ;).
- kerroppaomasi
järjen ääni peittää usein sydämen kuiskaukset
- oivoijoijoi
Ei sille mikään järjen ääni mee perille ja sydämen kuiskaukset se kuvittelee. Mulle ei mitään hymyjä kiitos.
- äläviitsienää
Niin kuin et tietäisi. Sulla on keinosi. Enemmän arvostaisin face to face kysymistä.
- Semmoista
Valitan Onni, en usko sun olevan rapu, ellet sitten ole nousevana merkkinä sitä.
- Semmoista
Toisaalta jos olisit rapu, olisin huojentunut. Se olisi ehkä hyvä uutinen pitkään aikaan.
- pitäämennä
Jätän tällä erää sanomatta.
- otahanselvää
onnisein
- tai.vesieläin
Kenguru tai joku muu savannin eläin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166