______$$_____________________ $$
____$$$__$__________________$__$$$
___$$$___$$________________$$___$$$
___$$$$$$$$________________$$$$$$$$
____$$$$$$__________________$$$$$$
_____$$$$____$$0$$$$$0$$$____$$$$
_______$$__$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
_$$__$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$$
$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$
$__$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$$__$
__$___$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___$
_$_________$_$$$$$$$$$$$$_$_________$
_$______$$$________________$$$______$
_______$______________________$
______$________________________$
______$_______________________ _$
Mikä olet horoskoopissa nainen? :).
28
168
Vastaukset
- wegfdsrsty
kalat onnuska kalat ;)
- ex-morkkis
eikö se ole jo selvinnyt.
- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Hymy päivääsi, ei :).
hymysi on nii, lämmin aatos kiitos X) toivottavasti viestisi kiirii hänelle
- vastaasinäensin
Mikä itse olet?
- pikkukb
Minä KALAT
. ONNI!- pikkukb
Onni
Nään on pupu!!!!
- Kerrotkovielä
Mitä tuo esittää Onni?
- pikkukb
Onni
Ei voi
Onni
Olen pahoillani
Rapu
Kalat ja rapu sopii yhteen
Minä nään kaiken niin kuin nään
- rapuralla
rapu ja hän neitsyt
- rapuralla
Onnii kirjoitti:
Saksipäivää, hymy päivääsi :).
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
rapuralla kirjoitti:
Kiitos itsellesi :), ravut on tunteellista sakkia. Vuoristoratojen vakiokävijöitä.
Ravut ovat usein pomminpurkajoita tai puutarhureita. Saksilla on kätevä napsia johtoja ja oksia ;).
- kerroppaomasi
järjen ääni peittää usein sydämen kuiskaukset
- oivoijoijoi
Ei sille mikään järjen ääni mee perille ja sydämen kuiskaukset se kuvittelee. Mulle ei mitään hymyjä kiitos.
- äläviitsienää
Niin kuin et tietäisi. Sulla on keinosi. Enemmän arvostaisin face to face kysymistä.
- Semmoista
Valitan Onni, en usko sun olevan rapu, ellet sitten ole nousevana merkkinä sitä.
- Semmoista
Toisaalta jos olisit rapu, olisin huojentunut. Se olisi ehkä hyvä uutinen pitkään aikaan.
- pitäämennä
Jätän tällä erää sanomatta.
- otahanselvää
onnisein
- tai.vesieläin
Kenguru tai joku muu savannin eläin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716