reaktiosi, jos alaikäinen tyttäresi raiskattaisiin ja vaimoasi/äitiäsi kutsuttaisiin huoraksi?
Mikä olisi SINUN, siis juuri SINUN
21
149
Vastaukset
- tatatataaatatataaa
Täysin hypoteettinen tilanne, sillä en todellakaan aio hankkia lasta tänne paskamaailmaan kärsimään.
- jumalaarmahtaisi
Kuula immenkalvosta.
- tässäReaktio
Ukki on yksi saatana! Haukkuu äitiäni huoraksi ja nai tytärtäni, vittu!
- Rasismiaavanana
Kuule sinun pitää vain suvaita muslimeita kun raiskaavat kovalla innolla. Suvaitkaa näitä nuoria miehiä. Se on sitä kulttuurinrikkautta tuo muslimejen tuoma rasismi.
- HAMMURA
Ette todellakaan halua tietää!
- pyöveIi
Kuva kertoo mitä pitää tehdä kun vituttaa. http://aijaa.com/1MrBQ8
- häpeäItteäs
Jos äiti, vaimo, tytär käyttäytyy kuin huora, mitä tulisi odottaa?
- ex-vasemmistolainen
Kyllä nämä etelän partalapset kehtaavat ja viitsivät rikoksia tehdä spr:än ja yhteiskunnan ja poliisienkin suojeluksessa.on se niin «tuottoisaa» «bisnestä» veronmaksajien rahoilla joillekkin.
Allah voi armahtaa, mutta minä en.
- Kskskskks
Allah paiskataan aikanaan tulimereen niinkuin koko islam pervoine muhamedeineen...sinne menee jokainen joka ei seuraa Jeesusta.
- nyrkkihellalla
Surullista, vastaukset kertovat tulevaisuuden.
Vielä surullisempaa on että myös naiset suvaitsevat toisten naisten jopa lastensa hyväksikäytöt ja raiskaukset.
Pakko toivoa HOMOUDEN lisääntyvän, asiaan ei tule muutosta ennekuin tarpeksi monta poikaa ja miestä raiskataa.
Siinä se on miehen ja naisen ero nainen kaiva itselleen poteron/vallihaudan ja lapioi ylijäämä maan lastensa ja kanssasisarten haudaksi.
Mies suojautuu poteroon/vallihautaan ja suojelee lähimpiää jälkikasvuaa.
Näin "kodinturva" toimii. - rajapyykki
Suru. Ajattelin että kun luontoäiti kohdussaan jokaisen ihmislapsen omista tarpeistaan kasvatteli - kaikissa meissä on niin kasvi-, eläin- ja kivikuntaa.
Kasvu ja kehitys ajattelevaksi ymmärryksellä varustetuksi yksilöksi vaatii jokaisen kohdalla aikaa, rauhaa ja myös varoja. Myös työtä kansakuntien kunnon säilyttämiseksi. Että maailmassa olisi sopu ja rauha. Jolla korvat on, se kuulkoon - rikokset ihmisyyttä kohtaan eivät koskaan vanhene rikoksina ja
sotimalla tappoaseita hehkutellen maailmansodat eivät koskaan lopu.
Entisaikain heimojen ja klaaanien jäsenet antoivat toisilleen valkoisen kiven merkiksi että välillämme on rauha - ei sotaa ja vainoa, kiristystä ja tappouhkien alla elämistä - vaikka välillä diplomatiat kovalla koetuksella oliskin. Kai kivienkin sanotaan joskus huutavan tai kertovan aikuisille satuja tai tosijuttuja oikeasta elämästä. - asioistaeipuhuta
Kävisin hävittämässä Tervetuloa Suomeen kutsukortin lupauksen. Se menisi läpi globaalisti myös lähtömaissa.
Vaikeampi mutta tehokaampi olisi pukkien munien tärpätillä peseminen. Leikkikaverini raiskatiin 9v , äiti oli raiskattu 18v. siskoni raiskatiin 16v. ( heille ensiketa yhdyntää) kaverini raiskatiin 22 v. hän oli jo äiti itsekin... - kiitos_
Eihän tällaista tapahdu, rasistien kuvitelmaa. Ainakaan jos kyseessä on turvapaikanhakijat.
- Näyttää.siltä
Mikä rasisti se siellä heiluu?
- Hyvä.Suomi
Vetäisin pataan niin perkeleesti. Siihen malliin, ettei raiskaajan tarvitse enää nousta. Ruumiit voitais kerätä yhteen kasaan ja fikata tuleen.
Torilla tavataan!
(olen itse vaimo ja äiti)- siinätyhjenee
Jos minun tyttäreni raiskataan tai lapsenlapseni niin raiskaaja menettää munansa niin että tietää mitä tuli tehtyä.
Hitaasti hirttäen.
- partalapset_hauteeseen
Täältä tulisi kans sellainen jytky, et partalapsia lähtisi laumallinen samantien. En kyselisi nimiä tai sukujuuria, mutta laua muuttaisi toiselle planeetalle hyvin äkkiä...
Mohammed, tai mikä lie, armahtaa, kenties, onneks minun lapset on jo sen verran suuria, et osaavat puolustaa itseään (2 tyttöä), mutta jos heidän lapsiinsa kajotaan, niin ensin annan heidän tehdä hommansa, sitten minä laitan partalapset happohauteeseen muutamaks kuukaudeks ja syötän kaloille jäämät. - enarmahtaisi
Mulla on kaksi pientä tyttöä, joten äitinä olen valmis pitämään heidän puoliaan viimeiseen hengenvetooni asti. Jos joku heitä satuttaisi raiskaamalla, se olisi sen tyypin loppu. Aina löytyy väylä jota pitkin pääsee maksamaan kalavelat. Se olisi elämäntehtäväni siitä lähtien.
Huorittelu on pieni asia raiskaamiseen verrattuna. - toscaaparvella
normaalia Suomessa jo 1960 luvulta alkaen.
- herheteth3t
Kempeleen tapauksessa ,oliko lieventävä tunsivat "jollain"tapaa toisensa.En ole edes harkinnut raiskaavani yhtään naista ,jotka jollain tapaa tunnen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602