1) Koska aloit kattomaan Kaunareita?
2) Lempihahmosi?
3) Ihanin mies...? ;D
Omat vastaukset:
1) 29.6.1998
2) Brooke
3) Nick <3
Kommentoikaas...
Fanikysely!
3
203
Vastaukset
- KaksikymmentäkolmeF
1) Koska aloit kattomaan Kaunareita?
"Suomessa sarjan ensiesitys tapahtui Kolmoskanavalla 20. tammikuuta 1992 ja sarja siirtyi kanavauudistuksen jälkeen MTV3-kanavalle 1993. Kyseessä oli ensimmäinen Suomessa nähty päivittäinen saippuaooppera, ja se keräsi parhaimpina 1990-luvun vuosinaan enemmän katsojia kuin mikään muu televisio-ohjelma; sarjan suosio alkoi kasvaa jo vuoden 1992 syksyllä ja miljoonan katsojan raja meni rikki usein."
Ihan vahingossa katsoin ensimmäisestä osasta alkaen.
Sarja sai työpaikka keskusteluissa heti päivittäisen aseman, rooleihin otettiin kantaa kuin oikeiden ihmisten elämään. Minulle tuli silloin Katso-lehti sen sisällä oli Saippuaoopera puolet pienempi lehti, jossa oli kaikista sarjoista oma viikottain palstansa. Siinä esiteltiin juonia ja näyttelijöiden henkilökohtaista elämää ja kotipaikkakuntia harrastuksia perheitä.
Minut suorastaan lahdatiin kun kerroin ettei Eerik ole Rigeä kun kuusivuotta vanhempi.
Ja että https://fi.wikipedia.org/wiki/Katherine_Kelly_Lang oli oikeasti raskaana. En muista monettako lastaan Brook silloin odotti mutta Katherinen raskaus kirjoitettiin Brookelle. Ensimäisessä osassa Brook joutui seksuaalisen väkivalta hyökkäyksen kohteeksi. Olen elämässäni tuntenut peräti kuusi raiskattua tyttö ja naista. Olin itse kaksitoista vuotias kun jouduin yrityksen kohteeksi kaksi kertaa kolmen henkilön toimesta. Ehkä siksi pidän Brookesta. Työpaikka keskusteluista he syytivät Brookea: Siitäs sai miksi on sen näköinen. Tuo 'mielipide' toistui ja eli omaaelämäänsä kaikessa Brookkeen liityvässä.
2) Lempihahmosi?
Brook, hyvä kakkonen Sally Spectra, vaikka työpaikalla hänet olisi poistettu koko sarjasta vanhana ja rumana ei todella kauniina ja rohkeana.
3) Ihanin mies...? ;D
Ulkoisesti vain?
(Erik ja nykyinen Bill)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauniit_ja_rohkeat- sairautta
Taylor poistetiin sarjasta varmaan leikeltyjen kasvojensa vuoksi.
Olisi ollut hyvä kun olisi vaan pidetty mukana, olisi ollut hyvä mainos realismista kauneusleikkauksille.
http://chatterbusy.blogspot.fi/2013/04/hunter-tylo-surgery.html Järkyttävää todellisuutta.
Olisi kiva tietää Mitä Hunter Tylo itse näki peiliin katsoessaan?
http://cdn.suriafm.com.my/wp-content/uploads/2015/08/053365300_1433236305-medium_inilah-perubahan-drastis-model-seksi-yang-menderita-anoreksia-ae9db7.jpg Lihavan naisen?
- Piupalipauu
1. Alusta asti, mutta välissä on ollut paljon (pitkiäkin) taukoja.
2. Brooke varmaankin. Muut naiset ärsyttävät.
3. Liam ja Wyatt. Muut miehet ärsyttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437