uskonratkaisu1111111111 kirjoittaa todella upeasti. Luen aina mielenkiinnolla hänen tekstinsä.
Uusi hieno keskustelija palstalla
40
183
Vastaukset
- häntänostoon
kukas kissan hännän nostaisi ellei kissa itse :)
- lehtolapsivesipääkatuoja
Agree, upeat harhat hänellä.
Kyseinen henkilö toteilee kaikenlaisia asioita mutta ei halua eikä suostu keskustelemaan niistä.
- uskonratkaisu1111111111
Nuuski pakana pallejasi ja tulet Uskoon, Amen
- kjhgftyuio
uskonratkaisu1111111111
28.11.2015 14:23
Nuuski pakana pallejasi ja tulet Uskoon, Amen - Anonyymi
uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:
gnjmn
- Anonyymi
”Nuuski pakana pallejasi ja tulet Uskoon”..?
haha haa jonkun sortin uskovainen
i.h.o
Kivaa, että sinäkin olet huomannut pallihien olevan ihanan tuoksuista. Kumminkin huomaan, ettet perustele väitettäsi, mitä olen peräänkuuluttanut jo usealta eri Kristityltä nimimerkiltä
" Luen aina mielenkiinnolla hänen tekstinsä."
Älä nyt loukkaannu, mutta tiedätkö millainen päätelmä on kehäpäätelmä? Sinun ei tarvitse vastata tähän viestiketjuusi enää. Ole siunattu.
ja nuuski pallihikeä Jumalan Armolahjaa. Nuuskimisiin! - uskonratkaisu1111111111
Kiva saada positiivista palautetta. Kiitos paljon!
Pallihiki on palautteista paras. Pistä pallihikinen talouspaperin kirjekuoreen ja postiin nuuskin mielelläni, Jumalan nimessä
!Pallihiki on palautteista paras. Pistä pallihikinen talouspaperin kirjekuoreen ja postiin nuuskin mielelläni, Jumalan nimessä
Aihetta on käsitelty jo aiemmin MUTTA se on ihanaa pallihikeä Jeesuksesta
LÄHETÄ!!!!!!!! - jhgfdertyui
Pallihiki on palautteista paras. Pistä pallihikinen talouspaperin kirjekuoreen ja postiin nuuskin mielelläni, Jumalan nimessä
uskonratkaisu1111111111
28.11.2015 15:44
Pallihiki on palautteista paras. Pistä pallihikinen talouspaperin kirjekuoreen ja postiin nuuskin mielelläni, Jumalan nimessä - hgfdswertyu
!Pallihiki on palautteista paras. Pistä pallihikinen talouspaperin kirjekuoreen ja postiin nuuskin mielelläni, Jumalan nimessä
LÄHETÄ!!!!!!!!uskonratkaisu1111111111
28.11.2015 15:45
LÄHETÄ!!!!!!!!
- atteboi
Aloittajalta puuttuu täysin keskustelu taito, esittää vain toisten jo keksimiä hokemia, sekä nuotiotarinoita tosiasioina.
Sitä paitsi hän puhuu jostain jumalasta, jota emme ole koskaan tavanneet.- jhreWert6y78
Nuuski pallejasi pakana ja tulet uskoon
- kjhytrewertyui
jhreWert6y78 kirjoitti:
jhreWert6y78
28.11.2015 15:54
- ÄläRuokiTrollia
Kyseessä on pyhdas trolli, iältään kirjoitusten perusteella siinä 10v paikkeilla. Olen myös noin 99% varma, että tämän aloituksen tekijä on kyseinen kakara.
- ei.peukkuja
Melkoista ikärasismia toi sun kommentti.
ei.peukkuja kirjoitti:
Semmoista ei ole kuin ikärasismia.
- ÄläRuokiTrollia
ei.peukkuja kirjoitti:
Ikä ei tosiaan ole rotu. Ja minulle ei ole mitään nuoria ihmisiä vastaan, mikäli käyttäytyvät niin kuin normaalin ja hyvän ihmisen olettaisi.
- ilo.huomata
ei.peukkuja kirjoitti:
Pallihiki ei ole rasismia, vaan Jumalan Lahjaa
- gfdwertyuio
ilo.huomata kirjoitti:
ilo.huomata
28.11.2015 18:13
ei.peukkuja kirjoitti:
- jätän.lukematta
Minä en jaksa hänen luulojensa kanssa.
- faktahommeli
Minä aina ennen epäilin, että uskovat ovat sivistymättömiä ja mistään mitään tietämättömiä tomppeleita. Luettuani uskonratkaisun viestejä en enää epäile.
- Jumala.on.tätä
- ilo.huomata
tyhjää, mitä ?! miksi?! Kautta hikisten pallieni, Saatana vei viestini ?!
- lkjhgrewrt6yui
ilo.huomata kirjoitti:
VASTAUS:
Uusi
ilo.huomata
28.11.2015 18:29
Kommentoi lainaten - lkjhgrewrt6yui
Me Kristityt puhumme Jumalasta ja pallihiestä ,ja poistamme vain Jumalaa-ilman pallukkahikeä käsittelevät avaukset, koska ne ovat ei-Lestadiolaishu0rien tekosia
- Anonyymi
lkjhgrewrt6yui kirjoitti:
Me Kristityt puhumme Jumalasta ja pallihiestä ,ja poistamme vain Jumalaa-ilman pallukkahikeä käsittelevät avaukset, koska ne ovat ei-Lestadiolaishu0rien tekosia
pallukkahikeä
- Anonyymi
Sekaisin oleva Veljeni Jeesukessa, lopeta pervoilusi
- Anonyymi
Haullesi ei näemmä löytänyt monia hyviä tuloksia
- Anonyymi
t monia hyviä tuloksia
Äänestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t monia hyviä tuloksia
Äänestämonia hyviä tuloksia
- Anonyymi
Hm......mutta onko ne kirjoitukset raamatunmukaisija!
- Anonyymi
sama urpo kirjoittelee JT palstalla, eri nimimerkillä!
- Anonyymi
Mä lähetän pika postissa palli hikee
- uskonratkaisu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752