Olen syrjäytynyt köyhä.

Kuntiontie

Haluaisin olla töissä enkä olla syrjäytynyt. Minulla ei ole kavereita eikä yhtään ystäviä kenen kanssa voisi tehdä jotain. Olisi kivaa myös löytää naisen. Syrjäytyksi joutuminen ei auta yhtään jos haluaa naisen. Kaverit usein syrjii sekä kertoo kaiken aina hajanaisesti ja muille he kertovat kaikki jutut täydellä ymmärryksellä. Tätä on jatkunut koko nuoruudestani saakka.

15

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttavaaatu

      Mene 24 treffien puolelle. Siellä vapaita naisia pilvin pimein. Fiksu puheenavaus sinne ni voit päästä jo tänään hydrauliikka hommiin. On siellä transujakin ei kai sen niin väliä jos kassit hakkaa vasten kasseja. Mene sinne nyt hyvä ihminen!!!

    • uskonsota

      Pyydä isiltä apua, muista ottaa koraani mukaan.

      • Anonyymi

        Mitäs se koraani auttaisi tuossa tilanteessa? Satutko olemaan muhamettilainen?


    • vähän.neuvoja

      Onpas täällä taas fiksuja neuvojia. Onko paikkakunnallasi mitään kerhoja jonne voisi mennä harrastamaan jotain. Samanlainen seura olisi paras kun tietää mitä toinen on kokenut. Eli yksinäiselle toinen yksinäinen olisi paras ystävä. Oletko ollut missään kuntouttavassa toiminnassa mukana. Sieltäkin voisi saada ystäviä.

    • Lirta

      Olen syrjäytynyt ja syrjäytetty sekä kiusattu. En ole kovin omatoiminen tekemään uusia asioita. Sekä olen pitkäaikaistyötön ja rahaton. Minua masentaa uudet asiat myös usein koska minua ei oteta mukaan ikinä minnekkään niin minua masentaa jo se että olen jäänyt monesta paitsi niin en pääse kokemaan asioita halutulla tavalla.

      • Kiusankeksijä

        Moni on kiusattu tässä. Kyllä täällä pärjää myös kiusattu. Itse laitetaan ja tehdään osaaminen. Ei tämä työttömyys ole asian ydin. Joku osaa toista ja joku taas toista. Kaikki osaavat jotain.


    • perusta

      Syrjäytynyt mies tarvitsee syrjäytyneen naisen jonka kanssa voi mennä kahvilaan kahville ja ottaa vain yhden kahvin ja pullan jonka jakaa puoliksi, niin ei tule liian kalliiksi.

    • Albatrossa

      Hei! Sinulla on vapus tehdä itseksesi kaikkea mitä haluat ja aikaa tulla siinä paremmaksi kuin kukaan kavereistasi. Avaa verkossa vaikka YouTube ja pistä hakusanaksi Python. Siitä sitten vain koodaamaan mullistavia ohjelmistoja. Ei maksa muuta kuin tietokoneen ja internetin verran. Tietysti voit talsia kirjastoonkin ja perehtyä johonkin mielenkiintoiseen asiaan aivan ilmaiseksikin kirjojen avulla. Siitä siten uusi maailma avautuu ja halutessasi ura urkenee. Olet vapaa ja Sinulla on paljon aikaa. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      No et ole ainut jolla on sama tilanne. Kerron oman tilanteeni teille kaikille, Olin 18 vuotiaaseen asti tosi sosiaalinen sekä oli kavereita ja kävin kouluja kunnes jostain syystä kaveri porukka hajosi ja, sisällä olo alkoi ja vuoden sisällä siitä tuli tapa en enää liikkunut missään lopetin koulut kesken. se sisällä olo jatkui vuosia tuohon 23 ikä vuoteen asti sisällä olo teki minusta hiljaisen ja menetin sosiaaliset taidot ja minulle tuli myöskin ahdistuneisuus häiriö ja julkisten paikkojen pelko sekä aloin välttelemään muita ihmisiä, lopuksi minulla tuli viha yhteiskuntaa kohtaan ja samalla muita ihmisiä kohtaan, päässäni pyöri ajatuksia tehdä ihmisille pahaa ja rikokset ja väkivalta alkoi houkuttelemaan nyt 24 vuotiaana päätin alkaa nousemaan tästä tilasta ja laittaa elämäni kuntoon menin amikseen opiskelemaan ammatin ja työelämään valmistumisen jälkeen vieläkin on päällä nuo kyseiset ajatukset mutta vähentyneet huomattavasti jos lapsenne syrjäytyy tai jokin muu älkää antako sen syrjäytyä muuten seuraukset voivat olla kamalat ja väkivaltaisuus voi käydä toteen

    • Anonyymi

      Syrjäytynyt keskiikäinen nainen, olen yksin ollut n 10v ei lenkkikaveria ei ketään harrastukset maksavat johon ei varaa yksin kävelen olisihan se mukava jos jonkun kans turisis. kerrankuussa käyn kaupassa siinä menot ihmettelenkin kun jatkuvasti jauhetaan syrjäytyneistä nuorista, ja kaikki apu annetaan ei yli 60v yksinäiselle

    • Anonyymi

      Täällä myös yks köyhä syrjäytynyt yksinäinen 30 nainen. Vaikee löytää seuraa mistään. Myös se mies olisi mukava löytää jostakin.

      • Anonyymi

        Eiköhän se seuranhaku onnistu naiselta, rahan määrästä huolimatta, paljon paremmin kuin mieheltä, kunhan vaan pistät itsesi näkyville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se seuranhaku onnistu naiselta, rahan määrästä huolimatta, paljon paremmin kuin mieheltä, kunhan vaan pistät itsesi näkyville.

        Enpä usko jos ei ole nykyisen muoti-ihanteen mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko jos ei ole nykyisen muoti-ihanteen mukainen.

        Aijaa? Oletko sokea vai oletko muuten vaan jättänyt tiedostamattomina kaikki ne miehet ketkä ottaisivat melkolailla minkälaisen naisen kumppanikseen kun kukaan ei huoli, oli sitten ulkonäön, spurguuden, ym. takia? Eikö se ole melko universaali fakta että heteronaisille on aina helpompaa löytää seuraa, kuin heteromiehillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa? Oletko sokea vai oletko muuten vaan jättänyt tiedostamattomina kaikki ne miehet ketkä ottaisivat melkolailla minkälaisen naisen kumppanikseen kun kukaan ei huoli, oli sitten ulkonäön, spurguuden, ym. takia? Eikö se ole melko universaali fakta että heteronaisille on aina helpompaa löytää seuraa, kuin heteromiehillä?

        Toki ÄO < 70 panoseuraksi pääsee, mutta ruma fiksu nainen ei sellaiseen suhteeseen tietenkään ala!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe