Missä ovat nyt keskusten johtajat lausuntoineen?

NoAsylyms

Vakuuttelitte asukkaillemme kuinka yksikön läheisyydessä on turvallista ja lapset ja nuoret voivat olla turvallisin mielin. Mitä nyt vastaatte? Voitteko TAATA turvallisuuden? Olette TODELLA sinisilmäisiä?
Viimeaikoina olen miettinyt kuinka naiivia ja lapsellisen sinisilmäisiä maamme johtajat ylipäätäänkin ovat.
Pettymys on ollut sekin että Soinikin käänsi takkinsa kun pääsi audin takapenkille lämmittelemään. Sieltä on helppo laukoa raavaalle "malttia" ja suvaitsevaisuutta ylistäviä
kannanottoja. Nyt on kuitenkin niin että tosiasiat ovat tulleet esille. On tapahtunut asioita joista kyllä kansa jo tiesi, mutta tiedotusvälineet ja viranomaiset piilottelivat "suvaitsevaisuuteen" kai vedoten. Lopulta -vasta kun oli pakko, tulivat viranomaiset esille karmaisevien raiskauslukujen kanssa.

Ei ole kauaa kun näiden keskusten johtajat yhteen ääneen lausuivat kuinka turvallista lähiympäristössä on ja että aihetta pelkoon ei ole. Missä nämä valehtelijat nytten ovat lausuntoineen?

Minulle on aivan turha tulla vetoamaan mitään malttia ja "oikeuslaitoksen" hoitamista näissä asioissa- tietäen sen miten ns. Tapanilan raiskaajille kävi. Ei kansa aivan hevillä näitä "tuomioita" unohda. Nyt saadaan henkeä haukkoen taas odotella miten nämä kullanmurut
"tuomitaan" . Suomessa alkaa olla kasvava joukko niitä jotka saattavat oikeasti ottaa oikeuden omiin käsiinsä kun tälläisia raiskaajia hyysäillään.

Tuossa aiemmin joku kirjoitti niin osuvasti että en malta olla sitä siteeraamatta ;

"Vai ovat puoluejohtajat huolestuneita itse aiheuttamastaan tilanteesta. Nyt sitä vaaditaan rahvasta pitämään mölyt mahassaan, kun useilla paikkakunnilla vallitsee tosiasiallinen ulkonaliikkumiskielto"

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirveestäpäähän

      Viherpunikit ovat pikkuhiljaa häipymässä maasta. Se on toki oikein. Paras viherpunikki on kuollut.

    • haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Alusta asti valehtelua. Kaikki perustuu valehtelulle. Röyhkeydellä ei ole rajoja ja ns. "avustusjärjestöillä" ei ole mitään moraalia enää jäljellä.

    • masaveikko

      Se olisi tämä perinteinen saunan taus otettava ilmeisesti käyttöön näille johtajille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      983
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      670
    Aihe