VITTUUN NÄMÄ NETTISEURAT, PERKELE!

Mielelläni

kuuntelesin... klikkailen listan mukaan, joskus satakin kertaa, mutta ei kuulu niin saatanan sanaa. Ei tässä muu auta kuin helevetisti kiroilla koko piruille.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen_havainnut

      saman ongelman. Kun tunnin tai puolitoista on klikkaillut eri linkkejä ja kokeillut eri soittimia niin avaan viinapullon ja kumoan sen pohjaan saakka ja sitten nukun syvää synnin unta. En usko, että ne seurapaikoilla edes avaavat nettiyhteyttä, jos heiullä sellaista edes on.

      Se on hyvin, hyvin harvoin, että jotakin saa kuulumaan.

    • Raiskaukset

      ainakin loppuvat:

      Raiskaukset loppuvat!
      L_Opettaja
      29.11.2015 14:55
      Raiskauksethan

      29.11.2015 14:54

      loppuvat heti kun säädetään laki, että naisen velvollisuus on antaa vittua silloin kun mies sitä haluaa. Noinhan se luonnonlakien mukaan onkin. Ei naisilla ole edes oikeutta pantata herkkureikäänsä silloin kun se jollekulle vielä kelpaa... sitten kun se vuosien vieriessä muuttuu auton alle jääneen siilin näköiseksi niin eihän se sitten enää kenellekään kelpaa. Muttra kohtuusyistä laissa tietenkin pitää olla myös käänteisvelvollisuuspykälä, eli mies on aina velvollinen sukeltamaan naiseen silloin kun nainen sitä vaatii, elleivät terveydelliset syyt (lääkärintodistuksella toteennäytetty heikko sydän) ja ilmeinen kussakin tapauksessa naisen erikseen toteama kyvyttömyys estä vittuunsukeltamista.

    • Eihän_se_tek-

      niikka koskaan pelaa. Ainoa tekninen kapine, jonka olen todennut toimivaksi, on rautakanki. Tästäkään asiasta en enää ole aivan varma nähtyäni SRK:n toimitalon eteisessä Oulussa vitriiniin laitetun rautakangen, jonka Jumala on vääntänyt solmulle... siis tämä solmulle väännetty rautakanki on selvääkin selvempi osoitus JUmalan kaikkivoipaisuudesta: JUmala voi jopa vääntää rautakangen solmulle, mutta ihminen ei tähän temppuun pysty.

    • Minä_sain

      kuulumaan Itä-Suomesta (Leppävirralta) pientä pihinää.

      • 0988777

        Hämeenlinnasta minä kuuntelen, kuuluu hyvin.


      • Minulle_taas
        0988777 kirjoitti:

        Hämeenlinnasta minä kuuntelen, kuuluu hyvin.

        Hämeenlinnan kohdalla tulee ilmoitus "Ei lähetystä".


      • 21556666
        Minulle_taas kirjoitti:

        Hämeenlinnan kohdalla tulee ilmoitus "Ei lähetystä".

        Sieltä lähetys jo loppui, nyt kuuluu esim. Torniosta...


    • Minä_taas

      sain viimeksi kuulumaan seurat USA:sta. Tosin en osaa englantia, mutta virren sävel ainakin tuntui tutulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe