Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuulin että Zeppelinissä MATUT 12-vuotiaiden

Kallishintalemmellä

12-vuotiaan näköisten pikkutyttöjen kimpussa.

Seurailkaapa tenavianne!

Nähty pussailevan jne. Ikäeroa näyttäisi olevan vaivaiset kymmenisen vuotta, joka tuossa iässä , no OISKO LIIKAA??!!!!!!!

Älkää uskoko lasten selityksiä vaan käykää paikan päällä niinsanotusti silmittämässä tilanne vaikka salaa itse, niin uskotte.

Okay?!!

Pussailukin voi tuoda puhtaalle lapsen ikäiselle mm näitä tauteja:

-pusutauti
-herpes suuhun, nieluun,kurkkuun, silmiin jne
-kondylooma
-papilloomat-
-klamydia
-jopa nielutippuria
-pahimmillaan hammasreiän kautta verenkieroon vaikka HIV

Jne......jne.,,

18

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • is0jg

      Elä usko koskaan kaikkiin kuulopuheisiin.

      • Kokenutkaikentietää

        Tähän uskon, kun itse nähnyt :)

        Sulje sä vaan silmäsi tosielämältä ja jatka toiveajattelua.... Sillä unelmissa elämisellä on ihan lääketieteellinen termikin.

        Harhaa taas ei ole se, minkä itse on nähnyt tapahtuvan :)

        Jo vuonna 2006-2007 oli Vaasan seudulla poliisi tietoinen, että matut hyväksikäyttivät teinityttöjä, juottivat ja tupakkiaskin hinnalla panivat heitä .

        Oulussa taas on useita tapauksia, joissa juotettua teinityttöjä käytetty joukolla hyväksi. Tekijät olivat irakilaisia.

        Mä tiedän ja tunnen 25 v kymmeniä erimaalaisia, olen päässyt näkemään ja kuulemaan niin kauheita, että bruukaan sanoa, että en luota 99% sti heihin.


      • no_money_no_fun
        Kokenutkaikentietää kirjoitti:

        Tähän uskon, kun itse nähnyt :)

        Sulje sä vaan silmäsi tosielämältä ja jatka toiveajattelua.... Sillä unelmissa elämisellä on ihan lääketieteellinen termikin.

        Harhaa taas ei ole se, minkä itse on nähnyt tapahtuvan :)

        Jo vuonna 2006-2007 oli Vaasan seudulla poliisi tietoinen, että matut hyväksikäyttivät teinityttöjä, juottivat ja tupakkiaskin hinnalla panivat heitä .

        Oulussa taas on useita tapauksia, joissa juotettua teinityttöjä käytetty joukolla hyväksi. Tekijät olivat irakilaisia.

        Mä tiedän ja tunnen 25 v kymmeniä erimaalaisia, olen päässyt näkemään ja kuulemaan niin kauheita, että bruukaan sanoa, että en luota 99% sti heihin.

        Oletko sitten tehnyt asialle jotain? Ja haluaisin myös huomauttaa teinien joukossa viimeisen 10 vuoden aikana lisääntyneestä ilmiöstä. Tytöt ihan itse hakeutuvat aikuisten miesten (itse tiedän varmaksi Virolaisiin sekaantumisesta) seuraan ja juurikin tupakasta ja alkoholista annetaan p***lua..Se on väärin!!! Mutta nämä teinit ovat tämän käytösmallin saaneet kotoa..


    • Kokenuttietää

      Oulussa heillä on ollut kuvioissa myös kannabis ja sen johdannaiset ja ihan oreganoa seassa jopa sellaisilla sekoiteltu teinien päitä.......
      Joku teini joutunut jopa suljetulle osastolle jne.
      Mut nää on niitä joita tavallinen suvakki ei halua uskoa ja vaikka näkisi keksii jonkun lieventävän ja kiertävän selityksen partapojille.

      Ei uskota, että suurinta osaa rikollista ajaa vain PAHUUS. HALU TEHDÄ PAHOJA TEKOJA.

      sä et varmaan usko sitäkään että Suomen neuvola ja terveyspuolille aiheutuu ihan omat kustannukset esim ympärileikattujen somalien synnytyksistä jne. Ja tiedän itse sudanilaisia, joiden 18v täyttäneet täällä kasvaneet tytöt lähetetään pakkoavioliittoon sudaniin ja ympärileikattaviksi.

      SIIS MAA JONKA PITI OLLA NIIN TURVATON ETTÄ SIELTÄ TULTIIN HAKEMAAN TURVAPAIKKAA???!!!!!!!

      Ala vaikka ajamaan ympärileikkausten ja pakkoavioliittojen poistoa!
      Teidätkö miksi esim briteissä teinitytöt tekevät lentokentillä ns. "Lusikkatempun " ? Jos et tiedä, niin oisko sun suvakkina aika jo tietää?

      • temppuilija-

        mikä on lusikkatemppu.
        en ole tutustunut teinityttöjen temppuihin.


      • Tietotuusjaelämä

        Lusikkatemppu on britanniassa teinityttöjen viimeinen oljenkorsi lentokentällä, kun perhe on lähtenyt viemään häntä yleensä irakiin, somaliaan,jne pakkoavioliittoon usein ekan serkun kanssa.
        Nuori tunkee lusikkaa taskuihinsa, että lentokentällä hälyttimet soivat ja nuori pääsee turvaan koska hänet pyydetään tarkempiin selvityksiin takahuoneeseen.

        Valehtelijaksi ei olen minun muuten tarvinnut alentua. Eikä kuulu suunnitelmiin.
        Minulla on periaatteita. Hyvin oikeudenmukaisia ja rehellisiä periaatteita.


    • huomaaja-

      valehtelet

      • 2762525272889282255242

        Näyttää olevan teillä epidemiana......

        Teillä syväitseväistöllä


    • Mummot

      Minä taas kuulin luotettavalta taholta, että mamut ois kähminy Zeppeliinin vessassa seitsenvuotiasta poikaa. Mitä tähän sanotta? Tai se poika saatto olla kuulemma allekin seittemän.

    • Hajotkaapöllöyteenne

      jos noiden juntti huonoitsetuntoisten suvakkien mielestä monikultturisuutta on tuhansien sosiaaliseen alaluokkaan kuuluvien kehitysmaalaisten kouluttamattomien miesten joukkotunku tänne sosiaalielätiksi, niin valitan ja säälistä onnittelenkin:)
      Olette perävaunussa,.,,,,......

      -joku Canada ei ota edes vastaan kyseisiä turvapaikkashoppareita....

    • asialinjalla

      Älkää kirjoitelko perättömiä
      Vahingoitatte maahanmuuttoa vastustavien kansalaisten työtä

    • Hesanjengi

      Minä taas kuuluin, että mamut ois hiplailleet Zeppeliinin vessassa viisvuotiaita lapsia sillä aikaa kun niiden skidien mutsit oli kaupoissa. Sitte joku oli kuulemma hiplaillu itteesä vanhusten nähen. Vanhukset oli kuulemma soittaneet poliisit paikalle. Tämä on tosi luotettavalta taholta kuulutta stooria, täällä Itiksessä heitettiin legendaa.

      • lllllkkk

        Enpä usko että 5 vuotiasta on päästetty yksin vessaan samalla kun itse ollaan shoppailemassa. Jos näin, niin sitten ilmoitusta lastensuojeluviranomaisille ja lapsi huostaan.


    • Oulu_hukassa
      • sfipoi

        Totta!
        Nämä matut, jotka on tullu nyt tänne Suomeen.
        He saa tehä ihan mitä vaan täällä! Ilman mitään seuraamuksia, ja maasta karkotuksen pelotta.


      • Enolesisäsiittoinen

        Ja lisäksi matut tunkee tänne maailman sisäsiittoisimmista maista. Niitä ovat pakistan, afganistan, irak, afrikan maat, lähi-idän muutkin maat.

        Suomi on listan häntäpäiden joukossa.

        Ainoastaan kuusamolaiset ovat puhkinussittu sisäsiittoisesti. Koko populahan siel koostuu muutaman kymmenen tyypin jälkeläisistä.
        Mut muuten esim itä/länsisuomalaisten ero on suurempi kuin brittien ja saksalaisten ero.....


    • Eläintarha

      Islaminuskoiset ovat sisäsiittoisia koska serkut menevät keskenään naimisiin. Kajaanissa on monta alle 12v. hyväkikäyttöä. Huumeita ja viinaa ensin, sitten monta miestä nai vuoronperään. Tytöt eivät saa liikkia ilman seuralaista muslimimaissa. Nyt on kyllä pantu tosi paljon lapsia ja tyttöjä Suomessa pilalle. Nämä raiskaajat ovat roskasakkia, kuten suurin osa maahanmuuttajista!

      • korplaki

        Aivan! suomenhallitus ja eu ei tule tekemään asialle paljon mitään, et näitä loisia otetaan eurooppaan. Eli, tähän invaasioon on kansalaisten tehtävä loppu. Toivottavasti se suomen lammaskansan pinna jossain vaiheessa toivottavasti katkeaa, muuten ollaan koht kusessa. Ja suvakki on sairaus näinä päivinä, mitä namä islamiitit tuovat tullessaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe