Maahantunkeutujaongelman ratkaisu
O_N_Gelmanratkaisuja
29.11.2015 21:49
Ratkausu on olemassa...
O_Lemassaolija
29.11.2015 21:46
Ratkaisu on löytynyt!
L_Öytäjä
29.11.2015 21:45
Tuossahan se on ratkaisu!
R_Atkaisija
29.11.2015 21:44
Aiemmin
29.11.2015 21:43
en ole paljon arvostanut tällaisia hakkaraisia. Tosin en ole järin perehtynytkään hänen näkemyksiinsä ja mielipiteisiinsä. Hänen nimensä olen kuullut. Olen pitänyt häntä lähinnä jonkinlaisena häirikkönä.
Olisikohan nyt takinkäännön aika..?
Olen kylläkin ollut sitä mieltä, että hädänalaisia pitää auttaa. Edelleenkin olen tätä mieltä. Kun kuitenkaan hädässä olevia ei voida erotella terroristien ja muiden loisijoiden joukosta, hädänalaisetkin on uhrattava. Se on pienempi paha kuin muut pahat. Hädänalaiset tässä prosessissa siis ovat järjestelmän uhreja. Marttyyreja. Sääli heitä.
Kun maahantunkeutujia ei kerran hoksattu ampua jo rajalla, heidät on ammuttava nyt.
Jos kantti ei riitä joukkoteloituksiin, lastattakoon koko joukko laivoihin ja lähetettäköön maailman merille. Kyllä ne sinne jonnekin uppoavat. Tällä olisi merkittävä työllistävä vaikutus kun pitäisi rakentaa uudet laivat, jotta taas päästäisiin hakemaan viinaa Virosta.
Kaikki perheineen tulleet saisivat armon eli he voisivat jäädä maahamme. Samoin kaikki lapset, partalapsia lukuunottamatta. Tuossa suhteessa ei aina löydetä ehdotonta totuutta, mutta kyllähän suunnilleen jokainen normaalijärkinen näkee, kuka on esimerkiksi 17-vuotias poika ja kuka 20-vuotias nuori mies.
Elikkä tällä tavalla homma olisi hoidossa. Sinänsä kaunis yritys tuo puoluejohtajien sepustus kansan rauhoittamiseksi, mutta se ei nyt vain riitä.
Siinähän se ratkaisu!
S_Elevänteki
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097