Eli olen tässä kuussa saanut pari kappaletta Urheilu-lehteä ja laskukin tuli sitten jo tuossa muutama päivä sitten. Tänään soitin puhelinpalveluun ja lopetin tilauksen. Joten kysymys on, että nyt kun olen lopettanut tilauksen, niin pitääkö tuo lasku silti maksaa vaikka vain 2 kpl lehtiä on vasta tullut?
Lehden kestotilauksen peruminen (KIIRE)
9
231
Vastaukset
- Riippuujaroikkuu
Riippu siitä oletko tilannut lehden vai saanut kaksi sen numeroa tilaamatta sitä. Jos olet lehden tilannut, laskukin on tietysti maksettava. Jos et ole lehteä tilannut, lehden on oikeudessa kyettävä todistamaan, että olet sen tilannut saadakseen rahansa. Oikeusjutun häviäjä maksaa kummankin osapuolen oikeudenkäyntikulut.
Lehti ei tosin tietenkään ole niin tyhmä, että veisi asian oikeuteen, jos tietää jutun varmasti häviävänsä.- epätietoinen124
Kiitos vastauksestasi! Ensimmäistä kertaa ylipäätään tilasin mitään tälläistä puhelinmyynnin kautta, niin en oikein tiennyt miten näiden asioiden kanssa menetellään. 5kk tätä lehteä pitäisi tulla tarjouksen perusteella, mutta nyt kun peruutin tämän, niin maksanko nyt siis näistä kahdesta lehdestä koko 5kk lehtien hinnan vai tuleeko nämä loputkin lehdet sieltä sitten postiluukusta sisään?
- Riippuujaroikkuu
Itse en koskaan missään tapauksessa tilaa puhelimitse mitään, koska kumpikaan osapuoli ei kykene todistamaan sanojaan riitatapauksissa ellei ole nauhoittanut puhelua. Jos olet tilannut lehden viideksi kuukaudeksi, tietysti maksat viiden kuukauden hinnan.
- epätietoinen124
Siis vaikka peruutin jo tilauksen, niin silti maksan koko summan? Haluan vain varmistaa, en jankata :)
- kippuraliisa
Lopetitko tilauksen heti vai sitten kun tuo tilausjakso loppuu?Itse jos olen saanut yhden lehden ja tulee lasku,niin soitan ja sanon että haluan lopettaa tilauksen HETI.Joskus joudun maksamaan siitä yhdestä lehdestä,mutta toisinaan käy niinkin,ettei tarvi maksaa sitäkään. :)
- kipsa
En maksa laskuja, jotka tulevat tämän viestin jälkeen. KIITOS
terveisin Kirsti Saarela - ensin
PERUN VALITUTPALAT LEHDEN JA HETI EN LUE ENKÄ OLE LUKENUT YHTÄÄN LEHTEÄ VANHAA IHMISTÄ JYMÄYTETTÄÄN t:ELVI MÄNTYLÄ LIMINKA 0110460227 /30634 /P100 HONKITIE 1 91900 LIMINKA
- käyttäkääjärkeä
Re kaksi edellistä kirjoittajaa. Ei teidän lehtitilauksenne pääty sillä, että siitä tänne kirjoitatte. Ei kukaan niitä täältä lue.
- kokemusta.on
Kestotilauksen peruutus päättyy maksetun tilausjakson loppuun.
Jos peruuttaa puhelinmyynnin kautta tehdyn tilauksen, harkinta-aika on kaksi viikkoa ilman mitään syytä ja mahdolliset lehdet saa pitää maksutta.
Jos peruutus tapahtuu kahden viikon jälkeen ja ennen tilauslaskun maksamista, lehtitalo laskuttaa saamasi lehdet. Alkuperäistä tilauslaskua ei silloin tarvitse maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898