Lehden kestotilauksen peruminen (KIIRE)

epätietoinen124

Eli olen tässä kuussa saanut pari kappaletta Urheilu-lehteä ja laskukin tuli sitten jo tuossa muutama päivä sitten. Tänään soitin puhelinpalveluun ja lopetin tilauksen. Joten kysymys on, että nyt kun olen lopettanut tilauksen, niin pitääkö tuo lasku silti maksaa vaikka vain 2 kpl lehtiä on vasta tullut?

9

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuujaroikkuu

Riippu siitä oletko tilannut lehden vai saanut kaksi sen numeroa tilaamatta sitä. Jos olet lehden tilannut, laskukin on tietysti maksettava. Jos et ole lehteä tilannut, lehden on oikeudessa kyettävä todistamaan, että olet sen tilannut saadakseen rahansa. Oikeusjutun häviäjä maksaa kummankin osapuolen oikeudenkäyntikulut.
      Lehti ei tosin tietenkään ole niin tyhmä, että veisi asian oikeuteen, jos tietää jutun varmasti häviävänsä.

• epätietoinen124

Kiitos vastauksestasi! Ensimmäistä kertaa ylipäätään tilasin mitään tälläistä puhelinmyynnin kautta, niin en oikein tiennyt miten näiden asioiden kanssa menetellään. 5kk tätä lehteä pitäisi tulla tarjouksen perusteella, mutta nyt kun peruutin tämän, niin maksanko nyt siis näistä kahdesta lehdestä koko 5kk lehtien hinnan vai tuleeko nämä loputkin lehdet sieltä sitten postiluukusta sisään?

• Riippuujaroikkuu

Itse en koskaan missään tapauksessa tilaa puhelimitse mitään, koska kumpikaan osapuoli ei kykene todistamaan sanojaan riitatapauksissa ellei ole nauhoittanut puhelua. Jos olet tilannut lehden viideksi kuukaudeksi, tietysti maksat viiden kuukauden hinnan.

• epätietoinen124

Siis vaikka peruutin jo tilauksen, niin silti maksan koko summan? Haluan vain varmistaa, en jankata :)

• kippuraliisa

Lopetitko tilauksen heti vai sitten kun tuo tilausjakso loppuu?Itse jos olen saanut yhden lehden ja tulee lasku,niin soitan ja sanon että haluan lopettaa tilauksen HETI.Joskus joudun maksamaan siitä yhdestä lehdestä,mutta toisinaan käy niinkin,ettei tarvi maksaa sitäkään. :)

• kipsa

En maksa laskuja, jotka tulevat tämän viestin jälkeen. KIITOS

terveisin Kirsti Saarela

• ensin

PERUN VALITUTPALAT LEHDEN JA HETI EN LUE ENKÄ OLE LUKENUT YHTÄÄN LEHTEÄ VANHAA IHMISTÄ JYMÄYTETTÄÄN t:ELVI MÄNTYLÄ LIMINKA 0110460227 /30634 /P100 HONKITIE 1 91900 LIMINKA

• käyttäkääjärkeä

Re kaksi edellistä kirjoittajaa. Ei teidän lehtitilauksenne pääty sillä, että siitä tänne kirjoitatte. Ei kukaan niitä täältä lue.

• kokemusta.on

Kestotilauksen peruutus päättyy maksetun tilausjakson loppuun.
      Jos peruuttaa puhelinmyynnin kautta tehdyn tilauksen, harkinta-aika on kaksi viikkoa ilman mitään syytä ja mahdolliset lehdet saa pitää maksutta.
      Jos peruutus tapahtuu kahden viikon jälkeen ja ennen tilauslaskun maksamista, lehtitalo laskuttaa saamasi lehdet. Alkuperäistä tilauslaskua ei silloin tarvitse maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      323
      29116
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      54
      2348
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      205
      1711
    4. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      44
      1710
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      157
      1611
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      51
      1128
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1038
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      947
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      942
    Aihe