Missä KUVAT vuokrailmoituksesta?

jaksaa.ihmetellä

Tärkein vuokranantajan muistilistaan on ehdottomasti -Kuvat ilmotukseen!!!

Tässä ne tärkeimmät järjestyksessä:
-keittiö
-wc (sauna)
-pohjakuva !!!
-Terassi/ parveke
-säilytystila
-asunto/ talo ulkoa

Kaikki kuvat tulee ottaa niin, että myös lattiamateriaali on näkyvissä!

Miten tämä voi olla niin vaikeaa? Voit kyllä ihan kysyä siltä vuokralaiseltasi, voitko mennä ottamaan kuvia ilmoitusta varten. Ei mitenkään uusi juttu.

Kuvat säästää sekä sinun että minun aikaa. Vai kuinka mukava on käydä näyttämässä asunto viidettä kertaa, kun jokainen katsoja toteaa saman, en voi sietää muovilattiaa kylpyhuoneessa.

Ja tämä aloitus ei siis koske Helsinkiä, missä joutuu ottamaan murjujakin, kun muuta ei tarjolla. Tämä koskee nimenomaan pienempiä kaupunkeja, joissa vuokra-asunnoista ylitarjontaa ja täysin vuokralaisen markkinat.

Mieti siis millä myyt!

17

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 946853

      Ja kun vielä saisi kuvia, joissa ei ole kuvattu vain asukkaan huonekaluja. Ne ei kiinnosta pätkääkään.

      • jaksaa.ihmetellä

        Juuri näin! Käsittämättömintä on, että nää vuokranantajat kai pääsääntöisesti aikuisia? Ei kai ihan tyhmiäkään kun osaavat sentään rahastaa velkojensa eteen. Niin, mikä siinä on, että perus myyntialkeita ei edes hallita.


    • nämä-on-faktat

      Laita sinä asuntoa hakiessasi kuvasi, dokumentit luottotiedoista, suosituksista, tuloista, työpaikasta ym. niin sitten on kohtuullista odottaa kuvia asunnosta, itse en huomio ollenkaan sellaisten asunnonhakijoiden kuvien pyyntöä sähköpostitse, jotka pelkästään kuvia pyytelevät, heihin en ota edes yhteyttä.
      Toiseksi, kun 95% asunnon hakijoista etsii sijainniltaan sopivaa, vuokraltaan halvinta kämppää, on muutaman takia turha alkaa maksamaan valokuvien julkaisusta ja asunto löytää vuokralaisen muutenkin. Kolmanneksi, asunnon pystyy kuvailemaan muutenkin tekstissä ja puhelimessa.

      Joten ei ole ainuttakaan painavaa syytä alkaa kuvia julkaisemaan.

      • Maksamaan valokuvien julkaisusta?? Kylä niiden 30 valokuvan julkaiseminen kuuluu ihan netti-ilmoituksen hintaan. Nykyisissä älypuhelimissa on hyvät kamerat, joten kuvaaminen ei aiheuta lisävaivaa, kuvien lisääminen nettiin vie alle viisi minuuttia.

        Mitä sinä muuten teet vuokralaisen kuvalla, olet etsimässä vuokralaista et elämänkumppania. Muutenkin vaikutat harvinaisen mulkulta vuokranantajalta, vuokralaisen kun ei ole edes järkevää antaa mitään tarkempia tietoja itsestään ennen kun on nähnyt asunnon ja päättänyt haluavansa vuokrata sen. Siinä vaiheessa tietenkin tarkistetaan luottotiedot ja kysytään työpaikasta, mitään palkkatodistuksia en koskaan ole pyytänyt koska ne eivät vuokranantajalle kuulu. Jos ihmisellä on puhtaat luottotiedot ja hän pystyy maksamaan vuokravakuuden omalla rahalla, niin se on siinä, muuta ei tarvita.

        P.S. Teen kuitenkin n. 20 vuokrausta vuodessa, joten taidan tietää asiat vähän paremmin kun joku yhden tai kahden asunnon omistava pikkusijoittaja.


      • öalkkladjföas

        Ja aina on mennyt kaikki 100% hyvin kun kerran NOIN 20 vuokrausta vuodessa.


      • oletsäälittäväluuseri
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Maksamaan valokuvien julkaisusta?? Kylä niiden 30 valokuvan julkaiseminen kuuluu ihan netti-ilmoituksen hintaan. Nykyisissä älypuhelimissa on hyvät kamerat, joten kuvaaminen ei aiheuta lisävaivaa, kuvien lisääminen nettiin vie alle viisi minuuttia.

        Mitä sinä muuten teet vuokralaisen kuvalla, olet etsimässä vuokralaista et elämänkumppania. Muutenkin vaikutat harvinaisen mulkulta vuokranantajalta, vuokralaisen kun ei ole edes järkevää antaa mitään tarkempia tietoja itsestään ennen kun on nähnyt asunnon ja päättänyt haluavansa vuokrata sen. Siinä vaiheessa tietenkin tarkistetaan luottotiedot ja kysytään työpaikasta, mitään palkkatodistuksia en koskaan ole pyytänyt koska ne eivät vuokranantajalle kuulu. Jos ihmisellä on puhtaat luottotiedot ja hän pystyy maksamaan vuokravakuuden omalla rahalla, niin se on siinä, muuta ei tarvita.

        P.S. Teen kuitenkin n. 20 vuokrausta vuodessa, joten taidan tietää asiat vähän paremmin kun joku yhden tai kahden asunnon omistava pikkusijoittaja.

        Olet niitä persaukisia typeryksiä, joka ei edes omista itse asumaansa asuntoa, näin olet joskus maininnut näillä palstoilla ja sitten retostelet 20 asunnon vuokraamisella, vaikka et voi vuokrata ainuttakaan asuntoa kenellekään. Säälittävää!

        Sinun höpinöillä ei ole mitään painoarvoa, olet täysin pihalla kaikesta siitä, mitä liittyy omistamiensa asuntojen vuokraukseen.

        Ole myös esimerkki siitä, että KENEKÄÄN ei kannata antaa omistamaansa asuntoa jollekin vuokranvälittäjälle välitettäväksi, tai edes asunnon myynnissä.


      • näinonasia
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Maksamaan valokuvien julkaisusta?? Kylä niiden 30 valokuvan julkaiseminen kuuluu ihan netti-ilmoituksen hintaan. Nykyisissä älypuhelimissa on hyvät kamerat, joten kuvaaminen ei aiheuta lisävaivaa, kuvien lisääminen nettiin vie alle viisi minuuttia.

        Mitä sinä muuten teet vuokralaisen kuvalla, olet etsimässä vuokralaista et elämänkumppania. Muutenkin vaikutat harvinaisen mulkulta vuokranantajalta, vuokralaisen kun ei ole edes järkevää antaa mitään tarkempia tietoja itsestään ennen kun on nähnyt asunnon ja päättänyt haluavansa vuokrata sen. Siinä vaiheessa tietenkin tarkistetaan luottotiedot ja kysytään työpaikasta, mitään palkkatodistuksia en koskaan ole pyytänyt koska ne eivät vuokranantajalle kuulu. Jos ihmisellä on puhtaat luottotiedot ja hän pystyy maksamaan vuokravakuuden omalla rahalla, niin se on siinä, muuta ei tarvita.

        P.S. Teen kuitenkin n. 20 vuokrausta vuodessa, joten taidan tietää asiat vähän paremmin kun joku yhden tai kahden asunnon omistava pikkusijoittaja.

        Miksi maksaa mitään ylimääräistä asunnon vuokrauksesta välittäjälle, tai ilmoituksesta? Ilmaisia asunnonvälityspalstoja on pilvinpimein ja hakijatkin julkaisevat omia ilmoituksiaan, niiden avulla asuntojen vuokraus on onnistunut kymmeniä kertoja.
        Kaikki turhat kulut on pois vuokranantajalta ja vuokraus onnistuu loistavasti ilmankin, kuvanpyytelijät voi jättää omaan rauhaansa katselemaan kuvia, oikeat vuokralaiset saavat siinä ajassa itselleen asunnon.


      • kdkdjkapifkjwefpwcn

        Juuri näin: Tosissaan asunnosta kiinnostunut vuokralainen laittaa palkkakuitin ja henkkarikopion ennen asuntoesittelyä.

        Välittäjälkv voi jatkaa elämäntehtävvänsä eli telkkarin katselua.


      • Eli sinä voit, minä teen sinä aikana työtä!


      • fghjklkjhgf
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Eli sinä voit, minä teen sinä aikana työtä!

        Et sinä mitään työtä tee, yrität vain saada rahat huijattua ihmisiltä helpolla pikkunäpertelyllä, minkä voivat tehdä itsekin.


    • Äveriäs

      Se on tämä välittäjä todella varakas, 20 välitystä per vuosi, siitähän kertyy vuosiansiota jopa lähes kymppitonni, josta tietenkin vähennetään kulut, mutta jäähän siitä vielä n. 4000-5000. Köyhät kyykkyyn. Varsinainen paskan puhuja ja tyhjän toimittaja, yhteiskunnan tukipilari.

      • No,

        Se on kyllä ihan totta, että vuokravälityksellä ei elä. Tosin noilla vuokrauksillakin tulee 15.000 € alvitonta myyntiä, loput tilistä sitten myyntipalkkioista :)


      • Välittämätön

        Puhelinmyyntiäkö teet, sopii tollaselle paskanpuhujalle, ja tuleehan siitäkin ainakin 200-300€ kuukaudessa, pieni raha mutta ehkä haluatkin vain kiusata ihmisiä puhumalla paskaa myös "suoramyynnillä".Köyhät kyykkyyn.


    • sdasdsads

      Useimmiten ne kuvattomat ilmoitukset on tarkoituksella kuvattomia.... mut laittaisivat edes sen saatanan pohjakuvan, turhaa kait sitäkään on odottaa...

    • eihelvatasentään

      Vuokra-asunto on yleensä jonkun asukkaan koti, olisi törkeää laittaa siitä kuvia julkiseen levitykseen.

      • sasdaadsfsdgffh

        Kas kun ne kuvat voi ottaa sillon kun asunto on tyhjä.... ja säilyttää seuraavaakin ilmoitusta varten... kaikkein raivostuttavimpia kuvattomien jälkeen on ne, joissa kuvataan nykyisen vuokralaisen "stailauksia ja tuunauksia", helvettiäkö kenenkään rätit ja ikearoinat sitä uutta vuokralaista kiinnostaa... KÄMPPÄ itsessään seinineen, materiaaleineen ja pohjaratkaisuineen sen sijaan kiinnostaa paljonkin, eli myös se pohjakuva vaikka itse piirrettynä mukaan, kiitos!


    • oma.on.menetyksenne

      Otin itse viime kesänä asunnon lähtökohtaisesti kuvien perusteella. Nyt katson noiden muutamien reppanoiden isäntien kuvattomia ilmoituksia, jotka vieläkin roikkuvat haussa. Jos kaupan teko ei kiinnosta, ei kannata myydä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe