Kempeleen raiskauksesta epäilty kiistää edelleen teon
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kempeleen-raiskauksesta-epailty-kiistaa-edelleen-teon/5584194
...Niinpä niin, ei hän mitään ole tehnyt, kun se pikkutyttö vietteli hänet... ei mitään väliä, jos se sitten vastusteli ja yritti estää vaatteiden riisumisen jne... Se tyttö on syyllinen ja pitää kivittää, kuten maahantulijan omassa kotimaassaan on tapana.
Kempeleen raiskauksesta epäilty kiistää edelleen
3
105
Vastaukset
- valehtelijoitaneon
Itsemurha pommittajakin sanoi että hän on syytön. Matu=valehtelijarikollinen
- Opetushallitusparitus
Muuallakin kouluissa annetaan samaa opetusta kuin Kempeleessä: http://mvlehti.net/2015/11/30/tajukangas-uusi-projekti-koulussa-yksintulleita-ja-ruotsalaisia-tyttoja-paritetaan-yhteen/
Olette kai koululaisten isät ja miksei äiditkin puhuttaneet opettajia ja rehtoria? Ensin noin kahden kesken 7 päivänä viikossa ja ellei tehoa, niin sitten vähän ronskimmin ilman liikoja todistajia? Niin minä tekisin, mutta minun tyttö on jo aikuinen missä sitten lieneekään... - miesmiehellemies
Tää on sulle.
Mene Kempeleelle Jouluksi, siellä tapahtuu aina. On pukkia niin että riittää.
Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:
Kovin kovin TV:stä tutulle miehelle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Miehelle joululahjaksi toivon ravisuttavaa perinpohjaista henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun alla.
Kempelejouluvatulointia. Nyt myös miehille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918