Ovatko Harjavallan kissat turvassa?

Eläintenpuolesta

Järvenpäässä turvapaikanhakijat varastivat tallikissan ja videoivat sairaat leikkinsä. Videot ovat niin inhottavia, etten ilkeä edes linkittää.

Mikä on tilanne Harjavallassa? Onko lemmikkieläimiä hävinnyt?

20

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijaripomo

Kyseleppä Harjavallan pakolaishuijarilta.
      Hän on vastuussa näistäkin kysymyksistä.

• Omistajanvika

Kissat ja koirat kuuluu pitää ulkona kytkettynä. Ei niitä siitä kukaan varasta.
      Jos vapaan niin vapaata riistaa. Ainakin joku voi niin luulla.

• unelmiajapilvilinna

Kyllä niitä kytkettyjäkin eläimiä varastetaan.

• näin
      • kiiuhdyeyq

Maahantunkeutujat rikastuttaa suomalaisten pikkutyttöjen elämää!

• fsrwsfcvvxxdfd

Pidetään siis pikkutytötkin ulkona kytkettyinä tai sisätiloissa.

• wertufyfjh

Näin se on pian pakko tehdä. Tytöt on matuille vapaata riistaa, mistä ei suomen herrat paskaakaan välitä. Rikkaiden veronkierron mahdollistaminen kiinnostaa paljon enemmän, kuin oman kansan turvallisuus.

• Pitäkäätunkkinne

Käykää kysymässä Juho Suoramaalta asiaa, että onko eläimet enää turvassa ja jos ei niin korvaako SPR ihmille uudet lemmikit? Milloin niistäkin tuli monikulttuurisuuden uhreja? Ei ole mikään rikkaus ei

• Dolmiokolmio

Joo kannattaa kysyä jos saatte vastauksenne Satakunnan SPR johdolta

• hyvä.vahti

Ottakaa muutama minisika pihaan niin mamut pysyy kaukana,jää samalla kissat ja
        koirat rauhaan.

• Kovispossu

Minipossu ja sikafarmi pystyyn ;)

• 1610

Videolla kissa vedettiin esiin sängyn alta etutassusta ja myöhemmin roikotettiin etutassuista ja esiteltiin kameralle.

Siihen asti asiassa ei ollut mitään ihmeellistä. Vähän väliä lehdet uutisoi eläimiin kohdistuneista rikoksista, milloin on haavoitettu ampumalla, milloin sidottu naruja raajoihin tai häntään, milloin tallottu siilinpoikasia hengiltä tai käytetty jalkapallona jne jne.

Aivan videon lopussa mies "kaiveli" kissan genitaaleja. Sen tarkotusta en ihan ymmärtänyt, järjellinen selityskin asialle saattaa olla. Tai sitten ei. Hämmentävää touhua. Toisalta, suomen lain mukaan eläinseksi ei ole kiellettyä, kunhan eläin ei vahingoitu, joten...

Summa summarum, paljon melua tyhjästä. Kissa ei vahingoittunut ja se jatkaa eloaan kuten ennenkin. Pahempaakin eläinten kohtelua tapahtuu jatkuvasti.

• Partalapsi

Ja pitää ottaa huomioon, että kyseessä on sodan traumatisoima nuorukainen. Ei saa lisätä hänen tuskaansa pikkumaisella eläinsuojelulla. Vai onko tätäkin opastettu valehtelemaan ikänsä, kuten se Sipilää höynäyttänyt 17v kertoi itselleen neuvotun?

• Tallukkaan

Koko niiden rotu on opetettu siihen, vain sinisilmäiset uskoo niihin ja niiden selityksiin. Kaikki alaikäiset saa olla baarissa ja juoda alkoholia eikä kysytä henkkareita.

• vitunpässi

Vahingoittui se. Sai henkisiä traumoja.

• Harjavaltaankyllästynyt

Ja vapaaehtoistyöntekijät taputtivat suurilla karvaisilla käsillään

• IslamUlosSuomesta

Possut suojaa eläimiänne urheasti, Eikös Islam uskonto ole jo itsessään yks saatanan sika?

• Kiskatti

Tois puol jokkee on yksi isäntä, joka kai luulee olevansa kyläpoliisi ja varastelee kissoja. On jo kerran saanut haasteen käräjille eläinrääkkäyksestä, kertoo puskaradio, mutta toiminta kai jatkuu ja rehvastelee teoillansa. Kissoja on siellä kadonnut, kukaan ei tiedä mitä niille tekee, toivottavasti saadaan jossain vaiheessa vastuuseen.

• juostenkustu

Asuuko tämä kyläpoliisi Toparin nurkilla?

• vnh

Tämmösiä turvapaikan hakijat ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe