http://www.tunturisusi.com/romanov/talvipalatsi1.jpg
Minneköhän laitoin ne avaimet?
Lähtisitkö mukaani "kesämökilleni"
19
164
Vastaukset
- ekoelämää
En lähtis. Noin prameat puitteet eivät ole mun juttu.
- Huussander
Onko minkälainen huussi tuossa mökissä? Se vähän arveluttaa...
- Laituristapuhumattakaan
Eikä varmaan ole saunaa
- lähtisintoki
Enpä linkkiä avannut mut nimen perusteella "talvimökin" sisään vois jäädyttää vaikka luistinradan, eikö?
- onkofoliottiukalla
Hassuja nämä jotka eivät uskalla linkkejä avata.
- vaikkasittenhassu
onkofoliottiukalla kirjoitti:
Hassuja nämä jotka eivät uskalla linkkejä avata.
Ei vaan järki istuu liian lujasti;)
- Kävinjotuolla
Viime keväänä jo käväisin, etkö muista?
- Kuuluukosiihen
mökkivarusteluun vieraileville tähtösille navigaattori?
- hänentasku
Jäikö omistajan taskuun
- Tsemigäänkesämökkioo
Talvipalatsi.
Sitäpaitsi avaimet on meillä. : D - onkojojoulu
Koitas ny etsiä, että ehtii jouluksi
- Ostaimurirobotti
En mä viitti, et oo kuiteskaa siivonnu mökkii.
- kyllävaanjuu
Nähdään siellä
- Ikäväämuttatotta
Et tarvitse mua, kun sulla on niin paljon noita mökkejä. Et osaa arvostaa ihmissuhdetta.
- ex-morkkis
nyt onni on pehmennyt täysin hyvällä tavalla. saa naisen jalat makrooniksi.
- MukavaaPäivää
Isot on puitteet, tietenkin arvon Onni ;).
- Anastasia9
Tulen heti, kelloaika ja paikka?
- mitenkäson
Sourcing Scaffoldings??
- Tuttumöksä
Joo voisin lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918