Panasonic ei lämmitä.

kiukkunenmuori

Ostettiin kesällä vanhempi omakotitalo. Talossa ilmalämpöpumppu, kesällä viilensi, mutta nyt ei enää lämmitä. Takuuta on luvattu 5 vuotta ja 2 vasta mennyt. Soitettiin asennusliikkeeseen ja lupasivat tulla käymään, vaan ei ole näkynyt. On soitettu jo kolmasti ja aina luvattu tulla. Liikkeen pitäisi vielä olla valtuutettu Panasonic asennusliike. Takuutodistuksella ei näytä olevan mitään virkaa. Odotetaan vielä pari päivää ja sitten laitan asennusliikkeen nimen nettiin.

20

4621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttavakäsi

Kannattaa putsata ne suodattimet sisäyksiköstä aina välillä. Sitten kannattaa myös käydä pakkasilla katsomassa, onko ulkoyksikön poistoputkessa jäätä, ja napauttaa se pois. Laitappa vielä auto:lta heat:lle, se yleensä viimeistään auttaa. Jos ei nämä konstit auta, niin sitten vasta asentaja paikalle. Ei pidä olla uusavuton.

• kiukkunenmuori

Suodattimet putsattu, ulkoyksikön poistoputkea ei ole olemassakaan, vaan kennossa ei ole jäätä. Lämmityksellä on pumppu. Vielä on otettu sähköt pois ja kaukkariin vaihdettu patterit. Pumppu puhaltaa haaleaa ilmaa. Elikkä asentaja voipi tulla korjaamaan.

• kylmäkalevi

Kylmäaineet karussa. Jos ei myyjäliikkeen asentaja korjaa, niin nimi nettiin.

• tearweys

Asentaja tehnyt huonot liitokset. Ne pitää tarkastaa, ennenkuin kylmäainetta lisätään.

• kyllätoimii

Vaihda vielä kaukosäätimen patterit uudestaan. Itsekin joskus saanut jo valmiiksi lähes tyhjiä pattereita.

• panaa

Ne Gigantin halvimmat panat on vanhoja malleja uusissa kuorissa. Siksi myydään edullisesti.

• kiukkunenmuori

Patterit vaihdettu. Asentaja lupasi tulla eilen, eipäs tullut. Aikamoista pelleilyä on. Mitä kylmäainelisäys maksais, jos itse maksan?

• kylmää

Pitää se vuoto löytää ensin. Mulle lisättiin kylmäainetta, makso 250€. Kuukauden päästä sama homma. Ostin uuden koko paskan.

• Soita maahantuojalle ja tee valitus ko. asennusliikkeen toilaaluusta.

Reklamointi (asiallinen ) kannattaa aina.
      Tilaa tarvittaes Kauhajoelta kunnollinen huoltovirma Panan laskuun.

Mäkipönni konsultoo ilimaaseksi!

• siismitäihmettä

Mihin KYLMÄainetta tarvitaan LÄMMITYKSESSÄ???

• ajyu

:)

• kylmäainetta

Mulle paikallinen asennusliike lisäsi panaan kylmäainetta. Veloitti siitä 160 euroa. Puolen tunnin työstä. Hävytöntä.

• piiskaapiiskaa

600 pitäis maksaa näille ammattitaidottomille tunareille ilmalämpöpumpun asennuksesta. Rahat kun saavat käteen, ei kyllä enää näjy. Huijjareita koko sakki.

• huuhaatajuu

Kukahan noihin ilmalämpöpumppuihin sitten uskoo?? Aivan huuhaata koko laite!

• annaeliisa

Panasonic ulkoyksikkö asennettiin seinätelineelle ja vielä maakuuhuoneen seinään. Pitää kovaa meteliä, eikä öisin saa nukuttua. Asentaja lupasi siirtää, jos metelöi. Soitellut olen asentajalle, muttei vastaa. Mitä ulkoyksikön siirto maksaisi?

• persupetkele

Mulla pana asennettiin terassille oven viereen. Talvella tuli jäätä, etten saanut terassinovea auki. Pyysin tulla siirtämään laitetta, eivät tulleet.

• panosonicccc

Minulla on Mitsu 25, joka asennettiin 6 vuotta sitten ja toimii moitteettomasti. 2011 olin viikon poissa kotoa ja kun tulin, niin oli ollut 2 päivää 30 pakkasta, Mitsu vaan pukkas lämmintä. Säälistä laitetta kohtaan sammutin sen ja laitoin patterit päälle. Panasonic on surkein viritelmä, mitä myydään.

• raikini

Mulla 5 v sitten asennettu fd 25 mitsu. Kylmäaineet hävisivät viime keväänä. Vuotokohtaa ei löytynyt. Netistä luin kompuran sähköläpiviennistä vuotaa, tyyppivika. Ei voi korjata, vaan uusi kompura. Uusi pumppu, kotivakuutus korvasi osan. Ei tullu enää mitsua, vaan Daikin.

• toshu

Mitsut naksuu panat metelöi. Molemmat surkeita. Ostakaa Toshiba.

• ultifani

Mulla on Ulti ja pelannut hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      344
      2742
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1519
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      56
      967
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      934
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      914
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      878
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      79
      868
    9. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    10. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      58
      826
    Aihe