Matalan kynnyksen kirjoittelu on S24:sen vahvuus

Kylmät_kädet___

Häiriköinti on vain kestettävä, ei elämässäkään kaikki ole täydellistä. Jos TOR-nodetus kiellettäisi ja auta armias tulisi vieläpä kirjautumispakko, niin uskokaa kokenutta, tänne ei jäisi muut kuin häiriköt sen jälkeen.

Ne kyllä jaksaa loputtomasti väsätä tunnuksia ja sorkkia modeemia, toisin kuin suurinosa henkisesti terveistä ihmisistä. Ollut netissä vuodesta 1997 asti, joten nähnyt kaikenlaista eri sivustoilla ja aina samoihin virheisiin sorrutaan.

Aina, kun vakiokäyttäjille annetaan valta (Sheriffit, Luotsit), niin siinä ongelma vaihtuu vain pahempaan ongelmaan. Väitän, että tämä nykyinen asetelma on paras mahdollinen. Ei todellakaan täydellinen, mutta parempaakaan vaihtoehtoa ei ole.

27

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rynnäkköanaali

      Väitätkö, että vuosikausia 24/7 ripulia suoltavaa hullua on vain siedettävä? Se kirjoittelee monesti sinunkin oikealla nimellä, tyyliin: "Työnsin ripulia perseeseeni" ja sitä vain jatkuu ja jatkuu, loputtomasti.

      • Kylmät_kädet___

        En välitä nimeni raiskaamisesta, mutta se on törkeää, että iskeäkseen minuun, häirikkö käyttää täysin ulkopuolistenkin ihmisten nimiä. Vain piinatakseen minua, pistää viattomatkin kärsimään. Se on jotenkin sairasta.

        Miten siihen edes pystyisi puuttumaan? Täytyy olla todella vakava rikos kyseessä, jotta poliisi pakottaa palveluntarjoajan paljastamaan häirikön log-tiedostot. Kun viranomaiset käyttävät tarpeeksi resursseja, tyyppi kyllä löytyy jopa TOR-silmukoiden takaa.


      • hauka3
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        En välitä nimeni raiskaamisesta, mutta se on törkeää, että iskeäkseen minuun, häirikkö käyttää täysin ulkopuolistenkin ihmisten nimiä. Vain piinatakseen minua, pistää viattomatkin kärsimään. Se on jotenkin sairasta.

        Miten siihen edes pystyisi puuttumaan? Täytyy olla todella vakava rikos kyseessä, jotta poliisi pakottaa palveluntarjoajan paljastamaan häirikön log-tiedostot. Kun viranomaiset käyttävät tarpeeksi resursseja, tyyppi kyllä löytyy jopa TOR-silmukoiden takaa.

        Torsilmuloiden takaa paljastuminen vaatii salauksen purkua ja vähän yhteistyötä muiden maiden kanssa.

        Muuten kuka täällä nyt spämmää??? En ainakaan minä.


      • Kylmät_kädet___
        hauka3 kirjoitti:

        Torsilmuloiden takaa paljastuminen vaatii salauksen purkua ja vähän yhteistyötä muiden maiden kanssa.

        Muuten kuka täällä nyt spämmää??? En ainakaan minä.

        Usko sinä mitä haluat, olen ollut alalla töissä ja maksettiinkin melkoista tuntipalkkaa. Oulun Puhelin Oyj, nykyään DNA.


      • Aikajana_kunniaan
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Usko sinä mitä haluat, olen ollut alalla töissä ja maksettiinkin melkoista tuntipalkkaa. Oulun Puhelin Oyj, nykyään DNA.

        DNA osti aikoinaan Oulun Puhelimen. Et sinä ole ollut DNA:lla töissä.


      • enintään.jollain

        Denalla töissä.


    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Kylmiksen yksinpuhelu käynnistyi taas. Käy dialogia itsensä kanssa.

    • Siis mikä vika tässä nykyisessä asetelmassa on?

      • välissä.kiitoksia

        Ei mitään. Sitä en vain ymmärrä, että miksi joku ihminen ylipäänsä rekisteröityy tälle saitille.

        Rekisteröityjät ovat yleensä häiriköitä ja varsinkin luotsit ovat olleet sitä.

        Nykytilanne on varsin ideaalinen. Exluotsit eivät pysty muuta kuin spämmäämään.

        Vallitsee sananvapaus. Siitä kiitos suomi24:lle!


      • Rakastan sananvapautta ja en tekisi mitään ilman sitä.

        Minä en koe itseäni häiriköksi, vaikka myönnän kirjoittavani eri palstoille varsin usein.

        Olen siis kanssasi pitkälti ellen kokonaan samaa mieltä.


    • Olen kyllä rekisteröitynyt tänne, mutta kuten aloitusviestissä kerroin, on niin paljon kevyempää kirjoitella anonyyminä.

    • En koskaan ole väittänyt olevani teitä parempi, mutta kokemusta on valtavasti internetistä. Enemmän, kuin suurimmalla osalla täällä. Nimiraiskaamista en edes jaksa noteerata, monesti jopa osallistun muina miehinä dissaamaan epäfeikki-Kylmistä.

      • kkoon.salanen.ihalia

        Mutta sinä olet parempi. Tämä ei ole vittuilua vaan fakta.

        Harvinaislaatuinen tapaaminen. Kirjoitan ihka-aidolle Kylmät.kädet -henkilölle. Käteni vapisevat kunnioituksesta, mutta onneksi on automaattisia kiroituksen korjausmekanidmeja.

        Olen varmaan ssurin faninne täällä tissunpaskaa suoltavassa alkkloholifoorumissa. Olette oikeasti loidtava henkilö ja palstab kirkas johtohahmo.

        On aina ilo lueskella tekstejäsi (anteeksi sinuttelu).


      • kkoon.salanen.ihalia kirjoitti:

        Mutta sinä olet parempi. Tämä ei ole vittuilua vaan fakta.

        Harvinaislaatuinen tapaaminen. Kirjoitan ihka-aidolle Kylmät.kädet -henkilölle. Käteni vapisevat kunnioituksesta, mutta onneksi on automaattisia kiroituksen korjausmekanidmeja.

        Olen varmaan ssurin faninne täällä tissunpaskaa suoltavassa alkkloholifoorumissa. Olette oikeasti loidtava henkilö ja palstab kirkas johtohahmo.

        On aina ilo lueskella tekstejäsi (anteeksi sinuttelu).

        Youtuben Keijo Keripukki on virallinen kanavani. Katsoppa videoitani ja tule sitten ihanoimaan ja nuoleskelemaan persettäni. Olen melko varma, että se loppuu siihen. Olen muun muassa karannut suljetulta osastolta, Oulun Peltolasta. Ei läheskään niin paha, kuin Tahkokangas, mutta oli sielläkin todella sekopäistä sakkia.


      • kkoon.salanen.ihalia
        liittynyt kirjoitti:

        Youtuben Keijo Keripukki on virallinen kanavani. Katsoppa videoitani ja tule sitten ihanoimaan ja nuoleskelemaan persettäni. Olen melko varma, että se loppuu siihen. Olen muun muassa karannut suljetulta osastolta, Oulun Peltolasta. Ei läheskään niin paha, kuin Tahkokangas, mutta oli sielläkin todella sekopäistä sakkia.

        Olen tutustunut tuotantoosi. Kubrik-vaikutteet puskevat päälle, mikä on hieno juttu.

        Tribuuttisi Nobelanerille on yksi parhaista matalalla budjetilla toteutetuista teoksista mitä olen nähnyt. Ykkönen on tietenkin Easy Rider.

        Se, että karkasit suljetulta osastolta, oli älykäs liike. Olisi ollut hullua jäädä sinne.


      • Kylmät_kädet___
        kkoon.salanen.ihalia kirjoitti:

        Olen tutustunut tuotantoosi. Kubrik-vaikutteet puskevat päälle, mikä on hieno juttu.

        Tribuuttisi Nobelanerille on yksi parhaista matalalla budjetilla toteutetuista teoksista mitä olen nähnyt. Ykkönen on tietenkin Easy Rider.

        Se, että karkasit suljetulta osastolta, oli älykäs liike. Olisi ollut hullua jäädä sinne.

        Tripuutti Nobelanerille onnistui tuurilla. Toki mulla soi se Stanley Kubrickin Hohdon alkukohtaus kokoajan langattomissa kuulokkeissa, jonka liitin videoon jälkeenpäin.


      • Kk__
        kkoon.salanen.ihalia kirjoitti:

        Olen tutustunut tuotantoosi. Kubrik-vaikutteet puskevat päälle, mikä on hieno juttu.

        Tribuuttisi Nobelanerille on yksi parhaista matalalla budjetilla toteutetuista teoksista mitä olen nähnyt. Ykkönen on tietenkin Easy Rider.

        Se, että karkasit suljetulta osastolta, oli älykäs liike. Olisi ollut hullua jäädä sinne.

        Matkin Kubrickia ja ensinnäkään mulla ei ole siihen mahtavan psykedeeliseen musaan mitään oikeuksia.

        Täysin tuurilla toteutettu, yhden oton teikki:
        https://www.youtube.com/watch?v=Rz5oSpnEwdE


    • kylmispalsta

      Kylis tee omapalsta, jonne voidaan tulla kirjoittamaan ilman rekister. mutta voit poistaa kaikki haukan ja tissun häiriköinnit.

    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Älkää kuunnelko rasistia, se manipuloi teitä. Lietsoo vihaa maahanmuuttajia kohtaan ja esittää marttyyriä, kun ottaa naapurilta turpaan. Kylmis on laskelmoiva psykopaatti suoraan Helvetistä.

      Lynkkays-mieliala Irakilaisia ja Somaleja kohtaan on Kylmikselle itsetyydytyksen aihe.

      • ei.kuunnella

    • Kk_fani

      Tulkaa sunnuntaina kuuntelemaan penalle rukouskutsua. Haukan ei tarvi tulla, kun se on häirikkö ja spämmää pulautteen täyteen paskaa.

      • Vaahtokassi_

        Kylmis asuu kerrostalonsa ylimmässä kerroksessa. Suosittelen katon kautta suoritettavaa, nopeaa täsmäiskua ikkunat helisten. Oulun Hiukkavaarassa meidät koulutettiin moisiin iskuihin, kun olin spollena -96.


      • Kk_fani

    • parasta.näin

      Juuri näin. Kyllä kuka tahansa spämmiautomaatti osaa esittää muutaman kuukauden sivistynyttä, mutta lopulta ylimielinen käytös nousee esille.

      Esim. itse erehdyin kysymään "väärästä" asiasta eräällä palstalla ja bannia pamahti minuutissa. Kysyin siis vapaa-ajattelijoiden palstalla, että mitä vapaa-ajattelijat yhdistys käytännössä tekee ja miten se ilmenee, niin banaania tuli heti.

      • ajattelit.väärin

        Vapaa-ajattelijat eivät pidä muunlaisista ajatuksista kuin tarkasti määritellyistä vapaista-ajatuksista.


      • Kk_entinen_LL

        Voi kuule, kun tietäisit Lasse Liittyneen historian tiede.fi -palstalla. Tiedän, mistä puhut. Kaikki poistettiin, pelkkä turhautunut suunsoitto jätettiin.


      • Kylmät_kädet___

        Varsinkin, jos rekisteröimäsi tunnus alkaa saamaan huomiota ja kirjoituksesi ovat islam-kriittisiä, niin banni paukkuu satavarmasti ennemmin, taikka myöhemmin. Ei kiitos enää rekisteröitymiselle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe