Onko taas maksut myöhässä?
Ei näy palkka Nordean tilillä
9
250
Vastaukset
- vieläkään
Nyt tuli tilille
- hoitoon
Oireet viittaa pahaan skitsofreniaan , kuinka paljon varastat työnantajalta kun kuvittelet että palkkasi jätetään maksamatta ?
- eipahalle
Säästetään välillä.
- VeroOrja
Verohallinto muisti minut Kiitos ! kävinkin jo viinin hakemassa eilen,kassakin vielä hymyili minulle kiitos siitä .
- aakevaan
Ei näy veronpalautukset eikä äidillä eläke. Sama homma viimeksi palkan kanssa kun Nordea ottaa korkoa viimeiseen saakka. Ei jatkoon eli nyt meni käpy kiduksiin ja pankki vaihtoon.
- tai.tavallaan.on
Eihän tänään ole palkkapäivä. Eläke tuli eka päivä, mutta sehän ei ole "palkka".
- prrkI
Eikös se ole veronpalautuspäivänä joka vitun kerta sama ongelma.. Maksuja kyllä muistetaan nostaa jatkuvasti, mutta palvelut vain huononevat.
- orgmummeli
Luulen, että pankin järjestelmässä on liikaa tapahtumia veronpalautusten takia. Mielestäni niin ollut joka vuosi.
- etkö_muista
Sinullehan annettiin syksyllä lopputili kouraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275