Eihän siihen tarvita lupaa? Sellaista voisi pitää käden ulottuvilla ja käyttää tarvittaessa suojaksi. Jos saa hyökkääjän sokeaksi, niin pääsisi itse karkuun.
Mista saa pippurisumutetta?
8
462
Vastaukset
- Turvaksi
Totalshop.fi, lupavapaa turvasumutin. Sisältää ärjyä mentholia. Sumuttaessa korviavihlova hälyytysääni. Värjää kohdehenkilön kasvot kirkkaanpunaiseksi, väri kestää 2 vuorokautta.
Tilasin viime keskiviikkona, paketti tuli perjantaina. - Ympäristöystävällinen
Onkos niitä tyrmäystippoja saatavana, nimittäin jousen voimalla iskevä myrkki, itse kaasupanolsella latautuva isku ulottuvuus 2,5m !
- Pippurisumutteen
käyttöön tarvitaan viranomaisen lupa, mutta nimimerkki: turvaksi kirjoituksen mukaan jokin turvasumutin lienee lupavapaa. Kannatta hankkia turvaksi tytöille ja naisille.
- naisnais
Kaupasta saa Raidia, tappaa kotona ja puutarhassa. Kaupassa on myös muita kodinhoito-saniteettiaineita erilaisiin puhdistusoperaatioihin. Hiuslakka on vanha hyvä monikäyttöinen keksintö.
- rimmaaaaaaa
Kivi kädessä, käsi taskussa, tarpeen hädässä -räp
- naisnais
Nämä konstit puree muuten pääministeriinkin, vaikka ei mikään mies olekaan ...
- huhhellet
Mistä mitäkin ostaa turva juttuja. .
Onko Kempeleessä paljon huume porukkaa? Tuntuu että on. - Kylllä
Kyllä nuo tarpeeseen tulee. Niin tänne on kalajoelta. Muuttanut väkivaltaisia huume hörhöjä. Jollakin on murha pahoinpitely syyteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179