Virhekoodi: (0x80070570). X64-järjestelmien Windows 10 -version 1511 kumulatiivinen päivitys (KB3116908). Yrittää päivittää useamman kerran automattisesti. Ei onnistu myöskään manuaalisesti. Edellä tarkemmat tiedot päivityksestä. Ilmoittaa myös puuttuvan aikaisempia tiedostoja tai osia! Miten onnistuu?
Win 10 päivitys (KB3116908).
4
130
Vastaukset
- optiosanktio1
Oletko jo aikaisemmin päivittänyt kympiksi ja sitten palannut aikaisempaan versioon. Näin voi käydä. Päivitys onnistunee kuitenkin jossain vaiheessa "karenssin" jälkeen.
Itse tein niin, että päivitin ja siivosin Windows 7/8 täysin ennen päivitystä, sitten Windows 10 ja sen täysi päivitys, ja siitä sitten optimoi pois valmiiksi kaiken, että käyttöönoton jälkeen automaatin ei tarvitse tehdä mitään ja sitten annoin niiden vaan olla.
Kaikki ovat toimineet ja olen ohjeistanut porukkaa niin, että ei tarvitse sen kummemmin välittää mistään, että käyttää vaan ja jos se jostain syystä jumii oudosti niin sitten vaan tekee uudelleenkäynnistyksen ja odottaa hetken.
Kyllä niitä voi sitten kerta vuoteen vilkaista ja forcettaa päivitykset ja optimoinnit.
- rizaaa
Täähän taitaa yleinen ongelma. Ite kanssa yritän manuaalisesti päivittää niin iskee kanssa ton saman errorin. Enkä ole palannut käyttämään aikasempia versioita enkä vaihtanut välissä windowsiakaan. Muuten aina toiminut ongelmitta kaikki updatet paitsi nyt tekee 0x80070570 errorin.
- lampsija
joku oli ratkaissut ongelman seuraavasti:
etsi windows kansiosta kansio: "SOFTWAREDISTRIBUTION\DOWNLOAD" ja poistanut kansion : "a39ba752a8aa7203217c758502d7fddd"
linkki: http://www.infoworld.com/article/3011581/microsoft-windows/cumulative-update-kb-3116908-for-windows-10-version-1511-triggers-errors.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959