Mulle ei posti tuonu Ykköset-lehtiä, niin onko kovia tarioishintoja Tuuris tällä viikkua?
Jälleenmyyntihin ajattelin.
Erityisesti kiinnostaa saunan kiukahat, verenkeittimet ja pilikkihaalarit.
Hyviä tariouksia Keskisillä tällä viikolla?
21
170
Vastaukset
- lootas
Sullon vishin mainoskialto posti lootas
Kuka saatana sen oli sinne liimannu!
Varmahan Eila, taaski.- lesaveskinen
Haiskahtaa mainokselta.
Et sitte Vesa ottanu myyntihin niitä ränniä, joita kesällä sulle kaupittelin lammella!
Uurenkarhiat olis ollu eruskuntatalon purkutyömaalta.- mietnsenymenöö
Laitakko nää ny talavellaki ränniä taloohi?
Nykyään kun ei oo oikeen talavista tietua ja kesäkki on mitä on eli sateesia, niin
ränniä menöö aina!
- kaisa_a-m_
Sulohan on asia mies!
Munt tapaa reffipalstalla - hanibuupsi.
- kaisa_a-m_
Oletko varakas?
Yksityisyrittäjällä tulot vaihteloo, mutta tällä hetkellä oon tukevasti plussalla, kun laajensin nettimarkkinoontia.
Ränniä menöö aina!- kaisa_a-m_
Kiinnostaisiko tavata? Olen n.60nen ihana nainen. Ongelma vaan on että ei ole kulkupeliä,,siis rahaa,,voisitko kenties lähettää hieman?
Kyllä, jos on lokerua antaa. Ookko jo vieraallu mun treittiprofiilis?
Siä rupiaa olohon naisia jonos aina Vaasaa myöre!- Veljeci.Aimo
Nyt tarkkana Sulo, se on varmaan huijari akka!!
- ÄläMeeAnsaan
Sulo! Pidä puolesi !
Kyllä Pirjo jo vähä mua varootteli, kun tavattihin päivällä Halapa-Hallin pihas "jotta taas Sulo sua niin vierähän!"
Jotta onko huijarinaisten tuntomerkkiä antaa, että pitääkö olla eres sähköpostilooran kuva?
Pitääkö rahat turvamerkitä, jos postis lähärättää menöhön?
- Lehti_verkossa
Vaikuttaa hupikysymykseltä. Mutta jos vaikka et tiedä, niin tässä linkki. http://www.ykkoset.fi
Kiitos! Ihimeellistä, jotta voi lehtiä lukia netis.
Kuka niitä enää kotio tilaaloo, kun postinkantajakki kenkkuuloo harva se päivä!- töysärules
Vielä paree on tuo: www.tuuri.fi
Sielon enemmän taravailimootuksiaku leheres.
- misSulo
Onx Sulo linnanjuhlissa vai purkamassa Vaasan jonoa??
Moon niin pöhönäs tää linnan juhulis! Hyvät oli poolit.
Kyllä Sauli ymmärtää yrittäjää.
Jos näätyä munt jatkolla, nii vilikuttakaa pinpin karvoolla!- pupputunturi
Sulo on asia Mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898